ساخت و فروش زیورآلات دست ساز ساتین در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی ساخت و فروش زیورآلات دست ساز ساتین در مشهد

🔴 مجموعه زیورآلات دست ساز ساتین

🔹 مجموعه زیورآلات دست ساز ساتین  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش زیورآلات دست ساز ساتین در مشهدمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه زیورآلات دست ساز ساتین :

✅ ساخت زیورآلات با بهترین متریال. مروارید اصل (باروک، پرورشی) و سنگ های نیمه قیمتی

✅ تمامی اتصالات و زنجیر ها ضمانت ثبات رنگ

✅ سفارش باسلیقه مشتری پذیرفته میشود

✅ ارسال به سراسر ایران

✅ ۴۸ ساعت مرجوعی بی قید و شرط

و…

با عشق میسازیم تا زیباییتان چند برابر شود 

 

🔸 با مدیریت تکتم کاشف اقبالی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد

 

انواع زیورآلات دست ساز چیست؟

 

زیورآلات دستساز انواع بسیار متنوعی دارند. آن ها با توجه به موادی که در طول ساخت استفاده می‌شود انواع بسیاری دارند. در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:
زیورالات دست ساز مفتولی

در این نوع از زیورآلات دست ساز از موادی نظیر مفتول‌های برنجی یا مسی و استیل با قطرها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود. هر یک از قطرها و اندازه‌های مفتول‌ها کاربرد و استفاده‌ی متفاوتی دارند. برای مثال از قطرهای ضخیم‌تر در شکل‌های پایه‌ای استفاده می‌شود. قطرهای نازک‌تر نیز در مراحلی نظیر بافت و اتصال مفتول‌ها به یکدیگر کاربرد دارند. شما می‌توانید از مفتول‌ها در شکل‌های متفاوتی استفاده کنید. برای مثال با استفاده از چکش می‌توانید مفتول‌های با مقطع دایره‌ای را به مفتول‌های با قطر مربع یا مستطیل تبدیل کنید. شما می‌توانید مفتول را به وسیله‌ی انواع انبر‌ها مانند دم باریک، سیم چین و دم گرد به اشکال مختلف درآورید.

هرچقدر دقت و ظرافت شما در بازی با مفتول‌ها بیشتر باشد نتیجه بسیار بهتری خواهید داشت. البته همانطور که می‌دانید مدل آماده‌ی این نوع از مفتول‌ها در بازار نیز دیده می‌شوند. گاهی برای جذابیت بیشتر در نتیجه کار زیورآلات دست ساز از مواد دیگری نیز استفاده می‌شود. برای مثال گاهی ترکیب سنگ و مهره نیز با مفتول‌ها نتیجه‌ی بسیاری جذابی را خواهد داشت.
زیورآلات مهره‌ای

این دسته از زیورآلات دست ساز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. از آن ها در ساخت انواع اکسسوری‌ها نظیر گردنبند دست ساز، گوشواره، دستبند دست ساز، و خلخال استفاده می‌شود. به طور کلی سنگ‌ها و مهره‌ها از مواد پرکاربرد در ساخت زیورآلات دستساز هستند. بسیاری از محصولات موجود در گالری آرته نیز به انواع سنگ‌های طبیعی و قیمتی مزین شده‌اند. به علاوه در محصولات گالری به واسطه‌ی استفاده از مواد مرغوب از خرج کاری نقره نیز استفاده می‌شود

زیورآلات رزینی

زیورآلات رزینی از جدیدترین انواع زیورالات دست ساز هستند. آن ها با استفاده از ماده‌ای دو جزئی به نام رزین و هاردنر ساخته می‌شود. این دو متریال بعد از مخلوط شدن سفت و بی‌رنگ می‌شوند. نتیجه‌ی ترکیب را در قالبی مخصوص می‌ریزند و مواد به شکل قالب درمی‌آیند. این قالب‌ها انواع مختلفی دارند که معمولا از انواع برنجی و سیلیکونی استفاده می‌شود. در طول ساخت این زیورآلات از رنگ‌های خمیری، ترنسپرنت، پودری و …. نیز استفاده می‌شود. در مرکز این زیورآلات از مواد مختلفی نظیر گل خشک و چوب و موارد این چنینی برای تزئین و زیبایی بیشتر استفاده می‌شود.

زیورآلات اره کاری شده

برای طراحی دستی زیورآلات نیز دو روش اره کاری و کامپیوترهای لیزری معمول است. البته اره کاری نیز برای ساخت زیورآلات دست ساز مانند دست بند دست ساز رایج‌تر است. برای برش دادن در اره‌کاری در فلزهای طلا، نقره، برنج و… از اره مویی بسیار ظریف استفاده می‌شود. اره کاری به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و نیاز به تلاش و کسب مهارت دارد. زیورآلاتی که به روش اره کاری طراحی می‌شوند به نسبت بسیار زیباتر و باارزش‌تر هستند. در صورت علاقه برای داشتن اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مقاله‌ی اره کاری با دست چیست؟ سری بزنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران