بهترین مرکز مونتاژ تابلو برق صنعتی و ساختمانی ، نصب دوربین مداربسته در زنجان

در زنجان ، زنجان

معرفی بهترین مرکز مونتاژ تابلو برق صنعتی و ساختمانی ، نصب دوربین مداربسته در زنجان

🔴 محمد دویران

🔹 محمد دویران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مونتاژ تابلو برق صنعتی و ساختمانی ، نصب دوربین مداربسته در زنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد دویران :

✅ انجام خدمات مونتاژ برق صنعتی برق ساختمانی

✅ نصب انواع دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن

✅ نصب و سیم کشی و راه اندازی تجهیزات اعلام حریق

✅ کابل کشی سوله

✅ راه اندازی صفر تا صد تمامی موارد برقی صنعتی و ساختمانی با بهترین کیفیت در کمترین زمان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تابلو برق چیست؟

تابلو برق در واقع یک محفظه فلزی یا غیرفلزی است که تمام فیوزها، کلیدهای حفاظتی قطع کننده، قطعات نمایشگر، تجهیزات کنترلی و سیم کشی داخلی در آن جای دارد. تابلو برق ها در دو مدل روکار و توکار در ساختمان ها و مراکز صنعتی یا تجاری نصب می شوند.

معمولاً طراحی تابلو برق ها یک کار تخصصی است که شرکت های مهندسی آن را بر طبق استانداردهای بین المللی و داخلی انجام می دهند.

انواع تابلو برق و کارایی هر کدام
تابلو برق مدل فیکس یا ثابت (Fix)
تابلو برق های ایستاده چند منظوره یا Multi-purpose: این تابلو برق ها به شکل ایستاده قرار می گیرند و تجهیزات کنترل قدرت درون آن ها قابل نصب است به همین منظور به آن ها تابلو برق های چند منظوره گفته می شود.
تابلو برق های دیواری یا Wall Mounting: تابلو برق های دیواری به دو گروه تابلوهای روکار و توکار تقسیم بندی می شوند.
تابلو برق های Rack یا قفسه بندی شده: تابلو برق های رک دارای بخش بندی و قفسه بندی داخلی هستند و اغلب از آن ها به منظور نصب محفظه های کنترل و مخابراتی استفاده می شود.
تابلو برق های Swing: از خانواده تابلو برق های رک هستند با این تفاوت که یک در شیشه ای متحرک دارند و به همین دلیل تجهیزات نصب شده در آن ها از بیرون قابل رؤیت است.
تابلو برق های مدل کشویی
تابلو برق های کنترل موتور یا Motor Control Center: این تابلو برق ها به منظور کنترل موتور و به صورت کشویی طراحی و ساخته می شوند و به همین دلیل بسیار گران قیمت هستند.
تابلو برق های مرکز قدرت یا Power Center: این تابلو برق ها در واقع تابلوی توزیع هستند و برای تابلو برق های کنترل قدرت استفاده می شوند و می توانند چندین تابلوی کنترل قدرت را تغذیه کنند. در این تابلوها از کلیدهای هوایی استفاده می شود.
تابلو برق های مدولار: این تابلو برق ها، مدل پیشرفته تابلو برق های ثابت ایستاده هستند و در آن ها هر فیدر به صورت یک مدول در تابلو نصب می شود و توسط یک صفحه فلزی از فیدر پایینی و بالایی منفک می شود. این تابلو برق ها از نظر مدل دسترسی به سر کابل، به دو گروه تقسیم بندی می شوند: دسترسی از پشت و دسترسی از جلو.

انواع تابلو برق از نظر کاربرد

تابلو برق اصلی: این تابلو برق ها اغلب در پست برق نصب می شوند و به قسمتی از ترانس اتصال می یابند که فشار کمتری دارد.
تابلو برق نیمه اصلی: زیر مجموعه تابلو برق اصلی می باشد و از آن تغذیه می کند و می تواند برق یک ساختمان را تأمین کند.
تابلو برق فرعی: این تابلو برق زیر مجموعه تابلو برق نیمه اصلی است و می تواند برق محیط کوچک تری مانند یک موتورخانه را تأمین کند.
تابلو برق کنترل: تابلو برق های کنترل با استفاده از تجهیزات گوناگون وضعیت سیستم را می سنجد و نشان می دهد و در صورتی که لازم باشد، تنظیماتی را که توسط بهره بردار اعمال شده است، به سیستم منتقل می کنند.
تابلو برق صنعتی: این تابلو برق ها می توانند با توجه به جریان ورودی، بر جریان خروجی کنترل داشته باشند.
تابلو برق اصلاح ضریب قدرت: به این تابلو بر ق ها بانک خازنی هم گفته می شود . این تابلو برق ها به منظور اصلاح ضریب توان شبکه استفاده می شوند.
تابلو برق توزیع : تابلوبرق توزیع همان طور که از نامش پیداست برای جمع آوری و توزیع برق به کار می رود. تابلو برق های توزیع در ابعاد گوناگون ساخته می شوند و از نظر تجهیزات با هم متفاوت هستند. ورودی تابلو برق توزیع معمولاً برق شبکه می باشد و خروجی آن مصرف کننده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران