بهترین مرکز فروش و پخش دستکش پزشکی ،مانیتور علائم حیاتی ،تشک مواج در تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 121401

معرفی بهترین مرکز فروش و پخش دستکش پزشکی ،مانیتور علائم حیاتی ،تشک مواج در تهران

🔴 مهدی بایسته

🔹 مهدی بایسته یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش دستکش پزشکی ،مانیتور علائم حیاتی ،تشک مواج در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی بایسته :

✅ دستکش یکبار مصرف

✅ وینیل، لاتکس، نیتریل

✅ جهت استفاده دندانپزشکی ، آرایشگاه ها ، خدمات زیبایی ، رستورانها ، درمانگاه ها و…

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۶۶۳۸۱۹۱۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۰۳۳۷۷۱۲

🔸 آدرس  جمهوری بین کارگر و جمالزاده پلاک۱۳۲۸

 

تشک مواج چیست؟

برای جلوگیری از بیماری زخم بستر، از تشک­‌های مخصوصی که تشک مواج نامیده می­‌شود، استفاده می­‌کنند. این تشک­‌ها، از پی­وی­سی با کیفیت و یک پمپ هوای کم صدا تشکیل شده‌اند. انواع معروف این تشک‌ها، سلولی، تخم مرغی و سنسوری است. هر کدام از این تشک‌ها کارایی و آپشن‌های متفاوتی دارند.

تشک مواج، به شخص کمک می­‌کند که به طور اتوماتیک، فشار را از یک قسمت لگن کم کند و به قسمت دیگر انتقال دهد و با خیال راحت استراحت کند. این تشک‌ها، فقط برای پیشگیری نیستند و برای درمان بیماری زخم بستر نیز به کار می‌روند. به طوری که بعد از چند هفته استفاده از تشک، زخم کوچک‌تر می­‌شود، مایعات از آن خارج شده و بافت صورتی رنگ، کم‌کم آشکار می‌­شود.

برای خرید تشک مواج، باید شدت و سطح زخم بستر و میزان تحرک بیمار در نظر گرفته شود. بعضی از بیماران می­‌توانند اندکی جابه­‌جا شوند ولی گاهی اوقات بیمار حتی برای کوچک‌ترین حرکت نیاز به کمک دارد. طول مدت بستری نیز اهمیت زیادی دارد. این زمان می‌تواند از چند ماه تا چند سال و یا حتی تا آخر عمر باشد. آخرین فاکتور، وزن بیمار می­‌باشد. هر چه وزن بیمار بیشتر باشد احتمال بروز زخم بستر و عوارض مربوطه بیشتر است. بدیهی است که هر چه سطح موارد ذکر شده بالاتر باشد، بیمار به تشک مواج پیشرفته­‌تر و مجهزتری نیاز دارد که بتواند به خوبی از او محافظت کند.

 

انواع تشک­‌های مواج و ویژگی­‌های آنها
همانطور که گفته شد، برحسب نوع زخم و فاکتور‌های دیگرِ اشاره شده، انواع مختلف تشک­‌های مواج وجود دارد که عبارتند از:

 

1- تشک مواج تخم مرغی
تشک­ مواج تخم مرغی که به عنوان تشک مواج ساده یا تشک مواج زنبوری نیز شناخته می­‌شوند، تحمل وزن کمتری دارند. مثلاً تا حدود 100 کیلوگرم وزن را تحمل می­‌کنند و برای افرادی مناسب هستند که کمتر از یک‌سال مجبور به خوابیدن در تخت هستند. این تشک‌ها حدوداً 130 حباب دارند و دارای یک کمپرسور هوا هستند که هوا را وارد حباب­‌ها می­‌کند و از این طریق، فشار وزن بیمار را در نقاط مختلف بدن جابه‌جا می­‌کند. برخی از انواع این تشک‌ها دارای سوراخ‌های ریزی هستند که از تعریق بدن جلوگیری می­‌کنند. تشک مواج تخم مرغی برای بیمارانی مناسب است که به زخم بستر سطح یک و سطح دو مبتلا هستند و بیشتر جنبه پیشگیری دارد.

 

2-تشک مواج سلولی
تشک­ مواج سلولی، از سلول­‌های جداگانه هوا که در کنار هم قرار گرفته­‌اند، ساخته می­‌شوند. این سلول­‌ها قابلیت جدایی از تشک را دارند و در صورت خرابی، قابل تعویض و تعمیر هستند. تشک­‌ مواج های سلولی، تحمل وزن بالاتری در حدود 120 کیلوگرم را دارند. این تشک‌ها برای افرادی مناسب هستند که زیر 2 یا 3 سال باید بستری باشند. ظاهر تشک­‌های مواج سلولی شبیه لوله­‌های در کنار هم چیده شده است که توسط کمپرسور باد می‌­شود، وزن را به صورت مناسب پخش می‌­کند و مانع از ایجاد فشار به یک نقطه می­‌شود. تعداد این لوله‌­ها یا سلول‌­ها 15 تا 25 عدد می­ باشد و برای زخم بستر سطح سوم و چهارم نیز کاربرد دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران