بهترین مرکز فروش و پخش تنباکو برازجانی در بوشهر و سراسر کشور

در بوشهر ، بوشهر

معرفی بهترین مرکز فروش و پخش تنباکو برازجانی در بوشهر و سراسر کشور

🔴 مجموعه تولید و بسته بندی تنباکو بنیاد

🔹 مجموعه تولید و بسته بندی تنباکو بنیاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش تنباکو برازجانی در بوشهر و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولید و بسته بندی تنباکو بنیاد :

✅ فروش تنباکو درجه یک بنیاد

✅ به تمام نقاط کشور

✅ بصورت عمده از ۷ کیلو به بالا

✅ هزینه ارسال از ۱۰ کیلو به بالا رایگان هست .

✅ اگه تنباکو بد بود قابل مرجوع هست.

و…

 

 

تنباکو برازجانی چیست؟

از میان تنباکوها به پرطرفدارترنی آنها میشه اشاره کرد. که تنباکوی میوه ای و تنباکوی خیس هستند. وقتی به سفره خانه میروید انواع مختلف تنباکو را میتوانید ببینید. سفارش دهید. تنباکو برازجانی یا خوانساری کمی ناشناخته است.

تنباکو برازجانی نوعی چوب است. که در قلیان میسوزانند. تنباکو خوانسار با برازجانی کمی تفاوت دارد. ولی هر دو از یک گیاه تهیه میشود. و کیفیت آن به زمین و آب و هوایی که در آن کشت شده بر میگردد.

نوع برازجانی گرانتر از خوانساری است.

استفاده از تنباکو برازجانی
برای استفاده از این نوع تنباکو باید بصورت اختصاصی قلیان تهیه کرد. بعضی از افراد از آن در تنباکو میوه ای استفاده میکنند. ولی کیفیت آن کاهش می یابد. در واقع این نوع قلیان از نوع اصیل وو قدیمی قلیان است. که در گذشته رواج داشته. قلیانهای آن بدون شلنگ بوده و از طریق یک نی چوبی کشیده میشده. در قسمتهای جنوبی ایران برای چاق کردن این نوع قلیان آ« را در آب میگذارند. تا محوطه ی قلیان خنک شود.

دودی که از این نوع تنباکو حاصل میشود کمتر است. ولی به نسبت تنباکو میوه ای سنگین تر و گیراتر است. بطوری که اگه یکبار هم به این قلیان لب بزنید سرگیجه میگیرید. طعم این تنباکو تلخ و مثل سیگار میباشد. و طعمهای فانتزی موجود در تباکوی میوه را ندارد.و از چوب خالص تنباکو می اید.

 

نحوه چاق کردن
برای چاق کردن آن باید به روش میوه ای جلو بروید. به دور روش میتوان از آن بهره برد یکی تر و دیگری نیمه تر. برای آماده کردن تنباکوی تر باید آن را حدود نصف یکروز خیس کنید. و بعد در قلیان گذاشته و استفاده کنید. ولی باید نسبتا مقداری از آن را بیشتر از نوع میوه ای در قلیان بگذارید. و برای تهیه نیمه خیس آن را زیر شیر آب میگیرید. و بعد آن را میچلانید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران