بهترین مرکز فروش نهاده های دامی از قروه به سراسر کشور

در کردستان ، قروه

معرفی بهترین مرکز فروش نهاده های دامی از قروه به سراسر کشور

🔴 امیررضا خدایوندی

🔹 امیررضا خدایوندی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش نهاده های دامی از قروه به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیررضا خدایوندی :

✅ یونجه خشک مرغوب

✅ کاه درجه یک یک

✅ یونجه پرس

✅ کلش

✅ جو

✅ گندم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نهاده های دامی و اهمیت آن در جیره خوراک دام چیست؟

در کشاورزی و دامپروری نوین، تغذیه حیوانات و جیره بندی برای آن ها به گونه ای برنامه ریزی شده است که بتوان رشد آن ها را سرعت بخشید. از طرفی، به دلیل این که در این صنعت با موجودات زنده مواجه هستیم، حفظ سلامت آن ها از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است. خوراک یکی از مهم ترین فاکتورهای سلامتی دام و طیور و افزایش راندمان آن ها است. در نتیجه نمی توان هر نوع خوراکی را در اختیار حیوانات گذاشت. خرید بهترین خوراک جهت تغذیه دام و طیور به افزایش سلامت و بازدهی کمک می کند.

نهاده های دامی و اهمیت آن در جیره خوراک دام چیست؟
یکی از مسیرهای بسیار حیاتی جهت اطمینان از سلامت انسان ها، خرید خوراک سالم دام و طیور است. لذا تامین پروتئین های لازم در خوراک انسان، به طور غیر مستقیم وابسته به کیفیت نهاده های دامی مورد استفاده در خوراک دام و طیور می باشد.

تغذیه سالم و خرید نهاده های دامی با کیفیت مهم ترین عامل موفقیت در دامپروری می باشد.

برای رسیدن به شرایط بهینه و کیفیت بالا در خوراک دام، به حد بالایی از مهارت، دانش و تمرین نیاز است.

اولین قدم این است که درک خوبی از انواع مختلفی از نهاده های که می توانند دام را پرورش دهند داشته باشیم.
مرحله دوم این است که بدانیم که چگونه غذا های مختلف را می توان با هم ترکیب کرد تا جیره های متعادل برای حیوانات فراهم گردد.

آشنایی با انواع نهاده دامی و جیره غذایی خوراک دام و طیور:

انواع خوراک دام:
یونجه: یکی از انواع علوفه هایی است که ارزش غذایی بسیار زیادی برای خوراک دام دارد. در یونجه می توان مواد مغذی مثل پروتئین و کلسیم را به مقدار فراوانی یافت. یونجه هم در جیره غذایی گاو شیری و هم جیره غذایی گاو گوشتی قرار می گیرد.
علف باغ: ارزش غذایی این نوع از علوفه نیز بالا است و در گاوهای شیری به چرب شدن شیر کمک می کند. علف باغ به دلیل داشتن ساقه های بلند کمک می کند تا دام نشخوار بیشتری داشته باشد.
سیلاژها: سیلاژ یا سیلو کردن از تخمیر ساقه و برگ علوفه هایی مانند جو، ذرت، گندم و دیگر علوفه ها به دست می آید. سیلاژ به هضم بهتر غذا برای دام کمک می کند.
کاه: کاه ارزش غذایی زیادی برای دام ندارد و خوراکی پر حجم و خشک با کمترین ارزش غذایی محسوب می شود. اگر مقدار کاه موجود در رژیم غذایی دام زیاد باشد، مانع از هضم مناسب غذا می شود و مصرف خوراک را نیز کاهش می دهد.
نکته: کاه جو برای دام بهتر از کاه گندم است؛ کاه گندم نیز کیفیت بهتری نسبت به کاه برنج دارد. دام های سنگین باید از کاه هایی با رشته بلندتر استفاده کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران