بهترین مرکز فروش اشیا کلکسیونی و قدیمی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش اشیا کلکسیونی و قدیمی در مشهد

🔴 سید رسول زرقانی

🔹 سید رسول زرقانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش اشیا کلکسیونی و قدیمی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید رسول زرقانی :

✅ فروش انواع وسایل کلکسیونی و قدیمی قابل استفاده در دکور منازل و محل کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۸۸۰۶۴۱۰

 

تفاوت وسایل آنتیک و اشیای عتیقه چیست؟

یکی از اصطلاحاتی که به‌اشتباه برای لوازم عتیقه بکار برده می‌شود، اصطلاح وسایل آنتیک است که هیچ ربطی به اشیای عتیقه ندارد! اشیای آنتیک نهایتاً طول عمر ۳۰۰ ساله دارند و با اشیای باستانی که از زیر خاک پیدا می‌شوند، کاملاً متفاوت است.

این وسایل به سبب ارزش هنری و میزان قدمتشان، قیمت‌گذاری می‌شوند. کارشناسان از این دو مقیاس مهم قیمت نهایی آن را تعیین می‌کنند. اغلب وسایل آنتیک توسط مسافران و تبعه کشورهای دیگر وارد می‌شوند. وسایل آنتیک این روزها جایگاه خاصی در بازارهای فروش دارند و مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند!

کاربرد انواع لوازم قدیمی و کهنه
هر یک از انواع لوازم قدیمی و کهنه، در بازارهای فروش کارایی خاص خود را دارند. در این ‌بین می‌توان به صندوقچه‌های قدیمی اشاره کرد که کارایی بسیار زیادی برای افراد دارند. شما می‌توانید این صندوقچه‌ها را در گوشه‌ای از سالن پذیرایی خود قرار دهید و با ترمیم قسمت‌های داخلی آن‌ها، برخی از لوازم و وسایل خود را درون این صندوق‌ها قرار دهید. همچنین می‌توان بر روی این صندوق‌ها، تشکچه‌هایی قرار داد و از آن‌ها به‌عنوان یک وسیله برای نشستن استفاده کرد.

فرش‌ها و گلیم‌های کهنه نیز در دسته اشیای قدیمی و عتیقه جای می‌گیرند و هر یک از آن‌ها، کارایی به خصوصی دارند. می‌توان از این لوازم‌خانگی برای دیزاین دیوارها و سه‌کنج‌های منزل استفاده کرد. پهن کردن برخی از آن‌ها بر روی میز به‌عنوان رومیزی نیز یک روش خلاقانه برای استفاده از این اقلام است.

لوازم قدیمی و کهنه، به عنوان دیوارکوب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان برخی از این گلیم‌ها را قاب کرد و به‌عنوان تابلو بر دیوار نصب کرد. همچنین در این زمینه انواع بشقاب‌های سفالی قدیمی نیز ارائه می‌شوند. شما می‌توانید آن‌ها را بر روی دیوار قرار دهید و مجموعه‌ای از بشقاب‌های عتیقه را در کنار هم در منزل داشته باشید!

تنگ‌ها و قوری‌ها نیز با تغییر کاربری، تأثیر مطلوبی در دیزاین منزل شما دارند. در صنعت معماری هر روز شیوه‌های جدیدتری برای استفاده از اشیای قدیمی ارائه می‌شوند. مثلاً از انواع قوری به‌عنوان گلدان استفاده می‌شود و از تنگ‌های قدیمی در صورت امکان برای قرار دادن شمع‌های تزیینی استفاده می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران