معلم خصوصی دبستان و راهنمایی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی معلم خصوصی دبستان و راهنمایی در سراسر تهران

🔴 زهرا عظیمی

🔹 زهرا عظیمی  یکی از فعالان در زمینه تدریس خصوصی دبستان و راهنمایی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تدریس خصوصی تمامی دروس مقطع ابتدایی و راهنمایی غیر از فیزیک و ریاضی

🔹 کاردانی الهيات دارم و دانشجوی کارشناسی روانشناسی هستم

🔹 با هزینه مناسب

🔹 تدریس در محل مورد نظر دانش آموز با بهترین کیفیت انجام میشود

🔹 تدریس کامل و رفع اشکال و …

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۱۶۶۷۶۸۱

🔸 آدرس  تهران دروازه دولت خیابان شهید محمد آقا

 

اهمیت تدریس خصوصی برای دانش آموزان چیست؟

مشکلات کلاس عمومی و همگانی

در کلاس‌های عمومی مدارس و دانشگاه، مدرس به دلخواه ما و یا سطح دانش آموز ما انتخاب نمی‌شود. پس قدرت نفوذی در تغییر روش تدریس، نوع تدریس معلم نداریم. ممکن است سطح علمی دانش آموز ما از بقیه همکلاسی هایش بالاتر باشد و یا حتی پائین‌تر از بقیه باشد. درکلاسهای همگانی معلم با توجه سطح متوسط کلاس تدریس می‌کند و تمرین می‌دهد و نمی‌تواند برای هر دانش آموز به صورت خصوصی وقت صرف کند. مسخره شدن در کلاس و رقابت ناسالم بین دانش آموزان باعث دلزدگی دانش آموزان می‌شود. از این که در شلوغی کلاس سوالاتشان را بپرسند واهمه دارند و بعد از مدتی در لاک خود فرو می‌روند. به دلیل زمان کم و حجم بالای مطالب شاید معلم نتواند برای تثبیت مطالب درس داده شده چندین تمرین را در کلاس حل کند. دانش آموزان با سطح علمی ضعیف اگر به موقع به وضعیت درس شان رسیدگی نشود، هر روز ضعیف‌تر می‌شوند و یا در امتحانات مردود می‌شوند. آموزش و پروش در مدارس بر روی تعداد نفرات کلاس را مشخص نکرده است و تعداد ممکن است از 30 تا 40 نفر باشند.
ویژگی‌های معلم خصوصی در موفقیت دانش آموزان

در انتخاب معلم خصوصی باید دقت بسیاری به خرج داد. قرار نیست وقت و هزینه‌ی زیادی را خرج کنیم و کمترین دستاورد نسیبمان شود. به رزومه‌ی ایشان توجه نمائید. مدرک تحصیلی و افتخارات او می‌تواند سطح علمی اش را مشخص کند ولی آیا این کافی است؟ فرزند شما قرار است چندین ساعت با رفتار، منش و طرز صحبت یک معلم در ارتباط باشد. تاثیر پذیری دانش آموز از معلم خصوصی اش زیاد است پس بهتر است از نظر فرهنگ و سطح اجتماعی شما هم تراز باشد تا مشکل کمتری ایجاد شود. اگر فرزندتان کم سن است، می‌توانید در چند جلسه حضور نامتناوب داشته باشید و یا اگر سنش بالاتر است، پایان جلسه‌ی اول نظر دانش آموزتان را در مورد معلم خصوصی اش بپرسید. از نحوه‌ی صحبت کردن او تا نحوه‌ی تدریسش برای تصمیم گیری نهایی انتخاب شما مهم است.
ویژگی‌ها و مهارت‌های فردی و رفتاری

صبر و حوصله بزرگترین ویژگی اخلاقی معلم خصوصی است. باید بتواند بازیگوش‌ترین دانش آموز را یک جا نگه دارد و تدریس خصوصی را جلو ببرد و در آخر بهترین نتیجه را دریافت کند. مهارت سخن وری و اعتماد به نفس در صحبت کردن و درس دادن درک دانش آموز را از درس بالاتر می‌برد و کمک می‌کند مفاهیم عمیق‌تر در ذهن او ماندگار شود. باید در شرایط مختلف انعطاف پذیر باشد چون هر دانش آموز سطح یادگیری متفاوتی دارد و یا حتی مشکل او اختلالات یادگیری در دروس باشد. اگر این ویژگی‌ها و مهارت‌ها در وجود معلم خصوصی نباشد تاثیر کلاس‌های تدریس خصوصی را به شدت پائین می‌آورد.

ویژگی‌ها و مهارت‌های علمی

این که معلم خصوصی در چه رشته ای درس خوانده باشد مهم است. اگر قرار باشد کلاس تدریس خصوصی نقاشی برگزار شود تجربه و مهارت استاد رتبه‌ی بالاتری نسبت به مدرک دانشگاهی وآکادمیک دارد. ولی وقتی شیمی، ریاضی و فیزیک و در کل، دروس مدرسه و دانشگاه عنوان تدریس می‌شود، مدرک آکادمیک اولین نکته است. تسلط و علاقه‌ی فردی معلم خصوصی بر درسی که قرار است تدریس کند راه را برایش هموار می‌سازد. رزومه‌ی افتخارات و تالیفات، تعداد ساعات تدریس به صورت عمومی و خصوصی رتبه‌ی او را بالا می‌برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران