بهترین مرکز رفع فرسودگی غربیلک فرمان و دنده هیوندای وراکروز ix55 در تهران – سهروردی شمالی

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس  تهران خ سهروردی شمالی بالاتر تر از پمپ بنزین روبروی نوین چرم

معرفی بهترین مرکز رفع فرسودگی غربیلک فرمان و دنده هیوندای وراکروز ix55 در تهران – سهروردی شمالی

🔴 مرکز تخصصی پرشین کالن

🔹 مرکز تخصصی پرشین کالن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه رفع فرسودگی غربیلک فرمان و دنده هیوندای وراکروز ix55 در تهران – سهروردی شمالی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی پرشین کالن :

✅ رفع فرسودگی غربیلک فرمان و دنده وراکروز ix55

✅ رفع فرسودگی چرم فرسوده فرمان

✅ اورجینال اصلی

✅ دوخت فابریک

✅ تعویض چرم فرسوده سردنده وراکروز

✅ کاملا اورجینال و مشابه فابریک

و…

 

 

غربیلک فرمان خودرو چیست؟

فرمان خودرو، به عنوان کنترل اصلی خودرو باید هم برای خودرو و هم راننده آن چنان راحت باشد که رانندگی با کمترین خطر را برای راننده تضمین کند. فرمان خودرو قطعه‌ای است که چرخ‌های جلوی را هدایت کرده و آنها را به سمت چپ یا راست می‌چرخاند.

فرمان خودرو تنها شامل غربیلک نبوده و قطعات پیچیده‌تری را نیز شامل می‌شود. شاید بتوان ملموس‌ترین قطعه این سیستم را همان غربیلک درنظر گرفت که با چرخش دست راننده حرکت کرده و چرخ‌ها را به سمت چپ یا راست هدایت می‌کند. وظیفه افزایش گشتاور نیز برعهده این قطعه است. به طوری که هر چه قطر غربیلک بیشتر باشد گشتاور تولیدی نیز بیشتر می‌شود.

قطعه اصلی دیگر، جعبه فرمان است که وظیفه اصلی آن تبدیل حرکت خطی دست به حرکت دورانی است. از دیگر قطعات سیستم فرمان خودرو می‌توان به میل یا ستون خرطومی پیتمن، میله درگ و شغال‌دست و سگ‌دست اشاره کرد.

انواع فرمان خودرو
به طور کلی سیستم فرمان خودرو را به دو دسته فرمان‌های دستی و غیردستی تقسیم می‌کنند.

در نمونه‌های اولیه سیستم فرمان دستی برای چرخاندن چرخ‌ها و جهت‌پذیر کردن آن‌ها از فشار نیروی دست راننده استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها چرخ‌ها عموما با نیرویی که از طرف راننده به فرمان وارد می‌شود هدایت شده و طبیعتا در طولانی مدت دست راننده خسته شده و امکان هدایت خودرو در مسافت‌های طولانی برای وی مشکل است.

جالب است بدانید که فرمان پیکان از نوع دستی است. درحالی که کشورهای دیگر به سمت حذف فرمان و خودران کردن خودروها حرکت می‌‌کنند در کشور ما هنوز هم خودروهایی مجهز به فرمان دستی در حال تردد‌ هستند.

نوع دوم فرمان‌ها که غیر دستی نام‌گذاری می‌شوند شامل فرمان‌های هیدرولیک، الکتروهیدرولیکی و برقی بوده که هدایت کردن خودرو توسط آن‌ها برای راننده بسیار راحت‌تر است. در این نوع از فرمان‌ها از یک سری قطعات مضاعف شامل روغن و دیگر تجهیزات استفاده می‌شود تا چرخش فرمان به نسبت‌ مدل‌های دستی راحت‌تر شده و فرمان پذیری چرخ‌ها نیز افزایش یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران