بهترین مرکز راویزکاری و رابیتس کاری اذین گل در سیستان و بلوچستان

در سیستان و بلوچستان

معرفی بهترین مرکز راویزکاری و رابیتس کاری اذین گل در سیستان و بلوچستان

🔴 مجموعه راویزکاری و رابیتس کاری اذین گل

🔹 مجموعه راویزکاری و رابیتس کاری اذین گل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه راویزکاری و رابیتس کاری  در سیستان و بلوچستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه راویزکاری و رابیتس کاری اذین گل :

✅ طراحی ساخت واجرای گل اپن حاشیه نورمخفی سقف کاذب نبشی کشی ساختمان پوشش تاسیسات پوشش زیرکانال کولر,شبانه روزی کارگران مجرب, گچ کاری,راویزکاری و رابیتس کاری شرکت,راویزکاری و رابیتس کاری ادارات با نرخ اتحادیه ,, راویزکاری و رابیتس کاری نمای ساختمان و گچ بری سقف ,راویزکاری زیر کانال کولر و راویزکاری سقف پارکینک و رابیس کاری سقف حمام و دستشویی ,راویزکاری زیر کانال کولر و راویزکاری سقف پارکینک و رابیس کاری سقف حمام و دستشویی منزل,, راویزکاری و رابیتس کاری نمای ساختمان و گچ بری سقف منزل,اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان و طراحی و اجرای کناف و جوشکاری و آهنگری ساختمان و سقف کاذب

✅ راویز کاری ساختمان در سقف های کاذب،گچ کاری و گچ بری،پوشاندن تیر آهن  •آرک آشپزخانه، اپن آشپزخانه، گل سقفی، راویز کاری (آرک- گل سقفی – نورمخفی …

✅ سیار اجرای رابیتس کاری درتمام نقاط استان

و…

 

🔸 با مدیریت  نبی نارویی

🔸 شماره تماس  09037648322

🔸 شماره تماس  09378390987

🔸 شماره تماس  09036373758

 

رابیتس چیست؟

شاید شما هم کنجکاوید بدانید راویز یا همان رابیتس چیست؟ رابیتس یکی از مصالح فولادی به حساب می‌آید که امروزه در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد و از طریق انجام فرآیند پرس‌کاری و کشش بر روی ورق گالوانیزه تولید می‌شود. کاربرد آن بسیار زیاد بوده و به وفور انواع مختلف آن که تعیین‌کننده قیمت رابیتس است، در سقف کاذب مشاهده می‌شود. فولاد گالوانیزه در شرایط مختلف، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همین موضوع این محصول را برای تولید مناسب می‌کند. برای اینکه بهتر بدانید رابیتس چیست باید کاربرد این محصول را بدانید. این محصول فولادی به طور گسترده در ساخت دکوراسیون، کارهای ترمیمی و تزیینی استفاده می‌شود و اغلب برای ایجاد پیوستگی در سطوح دیوار به کار برده می‌رود؛ به گونه‌ای که هر انفصال و ترک‌خوردگی‌ دیوار را می‌پوشاند. در مورد رابیتس باید بدانید که این مصالح پرکاربرد انواع متنوعی دارند و ماده سازنده آن به فولاد محدود نمی‌شود و ماده‌ای پلیمری (Polymer) نیز می‌تواند برای ساخت این مصالح استفاده شود.

بررسی کیفیت رابیتس
اگر برای اولین بار قصد خرید رابیتس را دارید و اطلاعات کافی در رابطه با آن ندارید و می‌خواهید محصول با کیفیتی خریداری کنید، آن را چند بار بر روی زمین بزنید، اگر تکه‌های گالوانیزه از رابیتس جدا شدند و بر روی زمین ریختند، این امر نشان‌دهنده این موضوع است که رابیتس درجه یک نیست.

انواع رابیتس
در این بخش به بررسی انواع راویز خواهیم پرداخت، مانند تمام مصالح ساختمانی، این محصول فولادی هم انواع مختلفی دارد که می‌توان آن را بر اساس ستون، وزن و چشمه‌ دسته‌بندی کرد. اگر قصد رابیتس‌کاری ساختمان خود را دارید، باید از رابیتس‌کار یا همان راویزکار کمک بگیرید، او مشخص می‌کند که باید چه رابیتسی با چه وزنی تهیه کنید، از طرفی با تماس با کارشناسان آهن‌آنلاین می‌توانید مشاوره‌های خوبی را دریافت کنید.

انواع رابیتس بر اساس ستون
رابیتس‌ها را معمولا بر اساس نوع نیاز در ستون‌های مختلف تولید می‌کنند. در ایران رابیتس‌ها با تعداد ستون‌های ۹، ۱۱ و ۱۳ ستونه مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام کاربرد متفاوتی در صنعت ساختمان‌سازی دارند، به تعداد ستون رابیتس، پل ستون نیز گفته می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از رابیتس ۱۷ ستونه نیز در کشورهای دیگر رایج است، ولی در ایران این محصول تقاضای بالایی ندارد.
نوع ۱۳ ستونه این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است که البته از نظر قیمت از انواع دیگر گران‌تر است و کاربردهای خاصی دارد؛ به همین دلیل است که در هنگام خرید رابیتس باید توجه داشته باشید که نوع خریداری شده با مورد مصرفی و متراژکاری تطابق داشته باشد.
گاهی مشاهده می‌شود که برای بالا بردن سرعت کار، در سقف‌های کاذب از نوع ۱۳ ستونه به جای ۹ ستونه سبک استفاده می‌شود که این کار علاوه بر غیر استاندارد بودن، هزینه بیشتری هم در بر دارد.
اما در گچ‌کاری سقف، نوع ۱۳ ستونه سنگین کاربرد بیشتری دارد، همچنین در نمای ساختمان هم ۱۳ ستونه سنگین استفاده می‌شود، چرا که باید وزن سنگ نما را تحمل کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران