بهترین مرکز دارای لنج آماده بارگیری دبی و ثبت سفارش کالا از چین و دبی و ترخیص کالا در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز دارای لنج آماده بارگیری دبی و ثبت سفارش کالا از چین و دبی و ترخیص کالا در تهران

🔴 كياوش فريدوني

🔹 كياوش فريدوني یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات حمل کالا با لنج آماده بارگیری دبی و ثبت سفارش کالا از چین و دبی و ترخیص کالا در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات كياوش فريدوني :

✅ لنج اماده بارگيری

✅ ترخيص كالا

✅ ثبت سفارش از چين و دبی و ترخيص

و…

 

🔸 شماره تماس  09999891385

 

مزایای استفاده از تحویل و حمل کالا با لنج چیست؟

از زمانهای دور که حمل و نقل انقدر گسترده نشده بود تا اکنون که حمل و نقل بسیار گسترده شده است تحویل و حمل کالا با لنج وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد. تجارت با لنج درون خلیج فارس انجام می شده است. بخشی از تجارت مابین کشور ما ایران و امارات با لنج انجام می شود. در بعضی از بنادر ایران پهلوگیری و تخلیه شناور تقریبا غیر ممکن است پس یا لنج کار جا به جایی انجام می شود. لنج ها نمی توانند بار را به صورت کانتینر ببرند پس باید بار به صورت بسته بندی در اختیار آنها قرار بگیرد . افرادی که قصد جا به جایی بار با لنج را دارند می توانند از بنادر ایران استفاده کنند.

هزینه واردات کالا
هزینه واردات کالا با لنج بستگی به نوع کالا دارد و بهتر است برای آگاهی از این هزینه ها با شرکت های لجستیک تماس بگیرید. از زمان های گذشته تا کنون کار با لنج و کسب درآمد با آن برای مردمان جنوب ایران بسیار مهم بوده است و لنج به عنوان یک وسیله مهم برای آنها شناخته شده است. فرقی ندارد لنج ماهیگیری باشد یا لنج باربری در جنوب از هر دو برای تحویل و حمل کالا استفاده می کنند.

البته در زمان های گذشته از موتور و دیزل استفاده نمی کرده اند ولی امروزه با پیشرفت صنعت لنج ها با موتور کار می کنند و می توان گفت حمل و نقل با آنها راحت تر شده است. با گسترش ارتباط با مردمان سراسر دنیا می توان گفت که کار تحویل و حمل و نقل با لنج بیشتر شده است .البته در گذشته کشتی ها و شناورهای بزرگ برای جا به جایی وجود نداشتند و نقش لنج ها بسیار پر رنگ بوده است و اکنون هم با وجود شناورهای بزرگ و کشتی ها باز هم تحویل و حمل کالا با لنج از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مزایای استفاده از تحویل و حمل کالا با لنج چیست؟
حمل و نقل دریایی یک بخش از حمل و نقل است. اگر حمل و نقل دریایی به صورت کارآمد و درست انجام شود می تواند بسیار پرسود باشد. امروزه بسیاری از بازرگانان و تجار از حمل و نقل دریایی استفاده می کنند. تحویل و حمل کالا با لنج برای بعضی از کالاها مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه کم از مزایای حمل کالا با لنج است.

البته در ایران لنج ها انواع مختلفی دارد . هر ملوان می تواند سالانه 6 بار کالا به میزان 1500 دلار را جا به جا کند. لنج به گونه کوچک از کشتی ها گفته می شود. لنج ها در دریای عمان ، خلیج فارس ، اقیانوس هند در حال کار هستند. لنج ها عرشه های باز و یا در برخی نیمه باز دارند. شما می توانید تحویل و حمل کالا با لنج را در برنامه خود قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران