بهترین مرکز فروش ادکلن دست ساز با اسانس های اورجینال آقایان و بانوان و پک های هدیه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش ادکلن دست ساز با اسانس های اورجینال آقایان و بانوان و پک های هدیه در تهران

🔴 مجموعه دختر عطر فروش

🔹 مجموعه دختر عطر فروش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ادکلن دست ساز با اسانس های اورجینال آقایان و بانوان و پک های هدیه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دختر عطر فروش :

✅ فروش انواع ادکلن های دست ساز دختر عطر فروش با اسانسهای اورجینال مخصوص آقایان و بانوان به همراه پک های زیبای مناسبتی

✅ پک های هدیه ولنتاین ، تولد ، نامزدی ، یلدا و ….

✅ پک های هدیه شامل عروسک عطر شکلات کتاب و مجسمه به انتخاب مشتری باشد

🌷عطر مانند ادب است
ما میزنیم و دیگران استفاده میکنند 🌷

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۳۹۱۲۶۰

🔸 آدرس  تهران

مزیت استفاده از عطرها چیست؟

۱) خوش‌بو ماندن، مهم‌ترین مزیت استفاده از عطرها
خب البته شاید این طبیعی‌ترین دلیل استفاده از عطر در تمام دنیا باشد، اما به‌هرحال دلیل و مزیت بسیار مهمی است. برخی از افراد به‌واسطه‌ی عادات خاص غذائی‌شان اغلب اوقات تن‌های بوداری دارند. این موضوع معمولاً دردسرساز شده و شاید باعث دور شدن دوستان یا همکاران از آن‌ها شود.

استفاده از عطر یا اودکلن‌ها کمک می‌کند در تمام‌روز خوش‌بو بمانید و بدون شک این مسئله اولین اثر مثبت خود را روی اعتمادبه‌نفس شما خواهد داشت.

۲) بهبود حالات روحی به کمک رایحه‌ها
یکی از مزایای استفاده از عطرها تأثیر مستقیم آن‌ها روی اخلاق و خلق‌وخوی افراد است. در حقیقت به کمک رایحه‌ی برخی از اودکلن‌ها می‌توان شاداب‌تر، جسورتر، شجاع‌تر، با اعتمادبه‌نفس بیشتر، خوش‌اخلاق‌تر، مهربان‌تر و یا پر جنب‌وجوش تر شوید. این‌ها احساساتی هستند که وقتی در حالت کرختی، افسردگی و بی‌حوصلگی از یک عطر مناسب استفاده می‌کنید به شما منتقل می‌شود.

حتی جالب است بدانید که می‌توانید با برخی از رایحه‌ها حس‌های متفاوت از این‌ها را به خود یا اطرافیانتان منتقل کنید. مثلاً می‌توانید با عطرهایی که رایحه‌های نسبتاً شوری دارند به دیگران بفهمانید روی مود خوبی از حوصله نبوده و می‌خواهید امروز در خودتان باشید.

۳) افزایش اعتمادبه‌نفس
درست مانند پوشیدن یک لباس جذاب و متناسب با بدن که به شما احساس خوشایند اعتمادبه‌نفس بیشتر می‌دهد، اسپری کردن یک اودکلن خوب هم درست همین اثر را روی حال روحی شما خواهد داشت. تصور کنید که ردی که رایحه‌ی اودکلن در اداره یا محل کار شما از بوی عطرتان به‌جا می‌گذارد چند نفر را مجذوب شخصیت شما می‌کند؟ آیا همین مسئله برای آن‌که عزت‌نفس بیشتری برای پنجه در پنجه شدن مشکلات داشته باشید، کافی نیست.

البته این موضوع زمانی واقعاً مؤثر می‌افتد که شما عطر مناسبی که باشخصیت و روحیاتتان هماهنگ است انتخاب کرده باشید.

۴) عطرها شمارا جذاب‌تر می‌کنند
احساس بویایی یکی از پنج حس اولیه‌ی انسان است و بسیاری از افراد، خواسته یا ناخواسته، بر اساس رایحه‌ای که از سمت شما به مشامشان می‌رسد، در مورد شما قضاوت می‌کنند.بنابراین زدن عطر می‌تواند در میزان جذابیت و در مرحله‌ی دوم، محبوبیت شما، نقش بسیار بسیار مهمی داشته باشد.

عطرها پر از فرمون هستند که همین موضوع باعث جذابیت و افزایش تأثیرگذاری شما برای دیگران می‌شود.

۵) برخی از عطرها طعم خوبی دارند
بسیاری از عطرها گاهی اوقات همانند یک آب‌نبات طبیعی عمل می‌کنند. این یعنی استشمام رایحه‌ی آن‌ها طعم خوبی را دردهان شما ایجاد می‌کند. همین موضوع که درست مثل مکیدن یک آب‌نبات خوش‌طعم است می‌تواند دلیل خوبی برای افزایش جذابیت شما در نظر مخاطبانتان بوده و آن‌ها را به سمت شما بکشد.

۶) عطرها سلامت شمارا افزایش می‌دهند
گرچه سال‌ها است در این خصوص تحقیقات فراوانی صورت گرفته است، اما هنوز ادله‌ی روشنی بر مؤثر بودن استفاده از عطرها روی سلامت فیزیکی بدن به اثبات نرسیده است. اما به همان دلیلی که عطرها خلق‌وخوی شمارا بهبود بخشیده و حال روحی شمارا خوب می‌کنند، همچنین استشمام رایحه‌ی برخی از اودکلن‌ها می‌توانند استرس و دل‌شوره را از بین ببرند، پس می‌توان به این نتیجه رسید که عطرها، شاید نه به‌صورت مستقیم، که غیرمستقیم روی جلوگیری از ترشح هورمون‌های مضر و تقویت قوای ذهنی و قلبی مؤثر بوده و درنهایت منجر به‌سلامتی انسان می‌شوند.

۷) عطرها تقویت‌کننده‌های خوبی برای قدرت حافظه هستند
حتی بسیاری از بیمارانی که در اثر بروز سانحه‌ای حافظه‌ی خود را ازدست‌داده و دچار مشکل می‌شوند، در مواجهه با عطرهایی که برای آن‌ها پیش از بیماری‌شان خاطره‌انگیز بوده است، عکس‌العمل‌های خوبی نشان داده و مغز بعد از استشمام رایحه شروع به خود ترمیمی و بازیابی خاطرات می‌کند. بنابراین عطرها به‌صورت کلی مقوی حافظه هستند و حتی در بهبود آسیب‌های روحی ناشی از مرگ عزیزان نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران