سیلندر و سرسیلندر تراشی دقت در کرج

در البرز ، کرج

معرفی سیلندر و سرسیلندر تراشی دقت در کرج

🔴 مجموعه تراشکاری دقت

🔹 مجموعه تراشکاری دقت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تراشکاری و سیلندر و سرسیلندر تراشی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تراشکاری دقت :

✅ انجام خدمات تراشکاری، کف تراشی سر سیلندر و خدمات وابسته

✅ انواع بلبرینگ های صنعتی و خودرویی ، شستشوی قطعات

و…

 

🔸 با مدیریت  جواد کرمی

🔸 شماره تماس  09017833185

🔸 آدرس  کرج ، جاده قزلحصار ، ملک آباد اول ، بلوار امام خمینی ، روبروی دفتر پیشخوان ، تراشکاری دقت

 

کف تراشی سرسیلندر چیست؟

کف تراشی سرسیلندر با کوچک‌تر کردن فضای اتاق احتراق، باعث افزایش ضریب تراکم موتور و در نهایت افزایش قدرت موتور می‌شود. شما زمانی لازم است به کف تراشی سرسیلندر اقدام کنید که سرسیلندر وسیله نقلیه شما تاب برداشته باشد یا نقض در عملکرد آن مشاهده شود.

در واقع سرسیلندر از اجزای اساسی خودرو می‌باشد؛ که برای انجام وظایف خود در قسمت بالایی موتور قرار گرفته و سایر اجزا مانند سوپاپ و مانیفولدها بر روی آن کار گذاشته می‌شوند. قابل توجه است که هرگونه نقص در عملکرد این قطعه، موجب کاهش کارایی و بازده موتور خواهد شد.

8 نکته مهم کف تراشی سرسیلندر
در مقدار افزایش ضریب تراکم موتور باید دقت داشته باشید؛ چرا که افزایش بیش از حد موجب زیاد شدن مقدار سوختن مخرب سوخت خواهد شد.
فرایند کف تراشی سرسیلندر لازم است با مهارت و دقت بالایی انجام شود؛ چرا که نقص در کارکرد آن علاوه بر کاهش کارایی خودرو، ممکن است به سایر قطعات آن نیز آسیب وارد کند.
استفاده از سوختی با عدد اکتان بالاتر در صورت افزایش ضریب تراکم موتور امری ضروری می‌باشد.
به دلیل حساسیت بالایی که تراشکاری سرسیلندر به همراه خود دارد؛ حتماً آن را به فردی با تجربه و مهارت بسپارید.
بین دو قطعه سرسیلندر و موتور، قطعه ای به نام واشر سرسیلندر قرار می‌گیرد؛ که لازم است هر از مدتی آن را چک کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید و یا به تعویض آن اقدام کنید.
استفاده از واشر سرسیلندر بی کیفیت، موجب آسیب دیدن سرسیلندر خواهد شد.
در هنگام تعویض واشر سرسیلندر، لازم است با توجه به ضخامت سرسیلندر پس از تراشکاری آن، حتما واشری با قطر مناسب را برای جبران ضخامت از دست رفته خریداری و استفاده کنید.
تراشکاری سرسیلندر بدون آنکه قطعه نیاز به انجام آن داشته باشد و تنها به منظور افزایش دور موتور، گاهی نتیجه ی عکس می‌دهد و ممکن است موجب کاهش قدرت موتور شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران