بهترین مرکز اجاره‌ اتومبیل بدون راننده در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز اجاره‌ اتومبیل بدون راننده در شیراز

🔴 شاهین رستمی

🔹 شاهین رستمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره‌ اتومبیل بدون راننده در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شاهین رستمی :

✅ اجاره دهنده ی انواع اتومبیل با بیش از ۱۵ سال سابقه در امور اجاره خودرو

✅ اجاره انواع خودرو خارجی و ایرانی در شیراز

✅ رنت خودرو بدون راننده

✅ رنت خودرو با راننده

✅ تمامی اتومبیل ها دارای بیمه فول میباشد

✅ اجاره اتومبیل از پراید ، پژو تا بنز و بی ام و …

✅ اجاره اتومبیل در شیراز به صورت روزانه هفتگی ماهیانه

و…

 

🔸 با مدیریت  شاهین رستمی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای اجاره خودرو بدون راننده چیست؟

شرکت هایی در تمامی شهرهای ایران و حتی کشورهای خارجی دیده می شوند که انواع خودروهای ایرانی و خارجی را کرایه می دهند. ممکن است گاهی اوقات افرادی بخواهند سوار خودروهای لوکس شوند برای این کار دیگر نیازی نیست حتما آن را خریداری نمایید، می توانید اتومبیل مورد نظر را برای مدت چند روز، یک ماه و یا یک سال اجاره کنید. اجاره خودرو به معنای دادن ماشین به فردی غیر از صاحب آن برای انجام دادن کارهای شخصی می باشد، در ازای دادن خودرو به فرد مبلغی را به عنوان کرایه از آن می گیرند.

کرایه دادن خودرو اولین بار در کشور آمریکا صورت گرفت، جوساندرس در سال 1916 ماشین خود را به تاجری کرایه داد و مقداری پول بابت کرایه دادن خودرو خود از فرد دریافت نمود. با توجه به این اتفاق ایده کرایه دادن خودرو را در ذهن خود پرورش داد و کسب و کاری را راه انداخت، او 21 شعبه در آمریکا با عنوان شرکت کرایه ماشین احداث نمود. جوساندرس با کرایه دادن ماشین های لوکس خود صنعت کرایه دادن خودرو را به دنیا معرفی نمود.

با به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم تقاضا برای ماشین افزایش پیدا کرد و کسب و کار کرایه خودرو با رونق خوبی رو به رو شد. اکنون این صنعت مدرن پیشرفت چشمگیری تحت عناوین کرایه خودرو، اجاره خودرو، کرایه اتومبیل، رنت ماشین و … داشته است. امروزه می توان خودروی مورد نظر را از یک شهر اجاره نمود و در شهر دیگری به صاحب آن پس داد، افراد برای کارهای مختلفی نیاز به کرایه ماشین دارند. فردی برای تعطیلات خود به فکر اجاره کردن ماشین است.

شخصی دیگر برای قرار های کاری نیاز به کرایه کردن ماشین دارد، فردی دیگر برای مراسم عروسی و عده ای دیگر که توان خرید یک اتومبیل لوکس را ندارند برای مدتی ماشین های آخرین سیستم را اجاره می نمایند. از شرکت های اجاره خودرو می توان برای جا به جا نمودن مسافران هواپیمایی و یا حتی مسافرین بین شهری استفاده کرد. دو شرکت آژانس خودرو و کرایه خودرو در اکثر شهرهای بزرگ مشغول به فعالیت هستند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

آن هم این است که آژانس های خودرو ماشین را همراه با راننده در اختیار اجاره کنندگان قرار می دهند اما در کرایه دادن ماشین فرد می تواند خودرو را هم با راننده و هم بدون راننده اجاره کند. شرکت های اجاره خودرو از آژانس های خودرو تشریفاتی تر هستند و خیلی کم پیش می آید که خودروهای مدل پایین را کرایه بدهند و برای اینکه نحوه تشریفاتی بودن خود را نشان دهند خودرو را بدون راننده در اختیار فرد کرایه کننده قرار می دهند. امروزه در اکثر شهرهای ایران مثل تهران، شمال، مازندران، گیلان، کرج و البرز صنعت اجاره خودرو بدون راننده به خوبی جا افتاده و همچنین دارای متقاضیان زیادی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران