بهترین مرکز آموزش کیک بوکسینگ مجازی در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش کیک بوکسینگ مجازی در تهران و سراسر کشور

🔴 امید برنازاده

🔹 امید برنازاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش کیک بوکسینگ مجازی در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

ازت توی خونه یه مبارز میسازم

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امید برنازاده :

●آموزش ۰تا ۱۰۰ کیک بوکسینگ فقط در خانه

●تمرین ۳ روز در هفته

●کلاس کاملا خصوصی

●انالیز مسابقات بزرگ جهانی

●کلاس انلاین به صورت تماس تصویری

●اعطای حکم کمربند طی دوره

●هزینه دوره فقط 200 هزار تومان

و…

 

🔸 شماره تماس  09906015144

 

چه تفاوتی میان بوکس و کیک بوکسینگ وجود دارد؟

آیا کیک بوکسینگ بهتر از بوکس است؟

کیک بوکسینگ و بوکس هر دو جزء هنرهای رزمی برتر در مبارزات خیابانی هستند. این دو ورزش رزمی از خیلی از جهات شبیه هم هستند و با مقایسه‌ی آن‌ها می‌توان پی برد که کدامیک بهتر از دیگری است.

مزایای مشترک

کیک بوکسینگ و بوکس هر دو دارای مزایای زیادی هستند. در هر دو ورزش، ورزشکاران باید از اندام بدن و استراتژی برای حمله استفاده کنند. در هر دو ورزش تمرین‌های فیزیکی سختگیرانه‌ای برای انجام حملات شدیدتر و جلوگیری از رسیدن آسیب به ورزشکاران وجود دارد.

مزایای کیک بوکسینگ

مهمترین مزیت کیک بوکسینگ در استفاده از اندام و اعضای بدن بیشتر برای انجام حرکات ورزشی است. یک کیک بوکسر یاد می‌گیرد تا از دست‌ها، پاها، آرنج، زانوها و گاهی اوقات سر خود برای مبارزه در حمله و دفاع استفاده کند.

چه تفاوتی میان بوکس و کیک بوکسینگ وجود دارد؟

کیک بوکسینگ و بوکس دو ورزشی هستند که در بسیاری از موارد به هم شباهت‌هایی دارند. اگرچه این دو ورزش از تکنیک‌های مشابه استفاده می‌کنند، اما هنوز هم می‌توان تفاوت‌های زیادی بین این دو را پیدا کرد. تفاوت بوکس و کیک بوکسینگ این است که در کیک بوکسینگ می‌توان از دست و پا استفاده کرد اما در بوکس تنها از دست می‌توان استفاده کرد. یکی دیگر از تفاوت‌های بین کیک بوکسینگ و بوکس جلوگیری از اصابت ضربه به بدن است. در بوکس ، با پایین آمدن بدن و یا استفاده از پاها می‌توان با جابجایی از شخص حمله کننده دور شد و از اصابت ضربه‌ی او به بدن جلوگیری کرد. اما در کیک بوکسینگ یک کیک بوکسر با پایین آوردن بدن خود ممکن است از طرف کیک بوکسر حریف با ضربه به صورت مواجه شود. در بوکس هیچ بوکسوری اجازه ضربه زدن به کمر به پایین بدن حریف را ندارد اما در کیک بوکسینگ یک کبک بوکسور می‌تواند به هر جایی از بدن حریف ضربه بزند. دور زدن یک مانور مهم در بوکس برای تغییر گارد است. اما در کیک بوکسینگ کمتر اهمیت دارد زیرا شما می‌توانید بدون تغییر گارد و دور زدن حریف به او حمله کنید. در حالی که ضربه با مشت چپ دارای ارزش دفاعی زیادی در بوکس است، اما در کیک بوکسینگ ارزش کمتری دارد. تفاوت دیگری که می‌توان متوجه این شد که سر هدف اصلی در بوکس است اما در کیک بوکسینگ نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران