بهترین مرکز آموزش آنلاین زبان انگلیسی در شیراز و بهبهان و سراسر کشور

در خوزستان ، بهبهان
کد کسب و کار : 117362

معرفی بهترین مرکز آموزش آنلاین زبان انگلیسی در شیراز و بهبهان و سراسر کشور

🔴 شیوا قاسمی

🔹 شیوا قاسمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی در شیراز و بهبهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شیوا قاسمی :

✅ آموزش زبان انگليسي دوره اول و دوره دوم

✅ مشاور برنامه ریزی رایگان

✅ به صورت انلاین

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

چرا باید زبان انگیسی را یاد بگیرم ؟

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اکثر مردم جهان است. چون یکی از زبان های مهم و پرکاربرد می باشد. در این مطلب 7 مورد از مزایای یادگیری زبان انگیسی را به شما خواهیم گفت، که برای یادگیری آن بیشتر ترغیب شوید.

1: فعال شدن ذهن شما!
یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی فعال شدن ذهن شما است.
یادگرفتن هر زبانی ذهن شما را برای روبرو شدن با انواع چالش‌ها آماده می کند. یادگیری زبان انگلیسی مانند ورزش کردن برای مغز است. با یادگیری زبان ذهن شما درگیر یادگیری یک مهارت جدید و حل مسئله میشود. همین باعث بهبود عمکلرد مغز می شود. موقعی که شما شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنید. رشد مغزی شما افزایش پیدا می‌کند، و ذهن شما را اکتیو تر و آماده تر می‌کند. یادگیری زبان انگلیسی باعث افزایش حافظه، تمرکز حواس، بهبود مهارت شنیداری و غیره… . می‌شود. همچنین تحقیقات نشان داده که با یادگیری زبان انگلیسی از فرایند پیر شدن مغز خود و از بیماری آلزایمر جلوگیری می‌کنید.
کودکانی که در سنین پایین شروع به یادگیری زبان دومی مانند زبان انگلیسی می‌کنند، آنها تمرین های فکری را بهتر از هم نوعان خود حل می‌کنند. همچنین یادگیری زبان انگلیسی به آنها کمک می کند، تا مهارت های اجتماعی، شناختی و عاطفی خود را بهتر کنند.
2: زبان انگلیسی و پیدا کردن یک شغل مناسب تر
اگر شما جزء آن دسته از افرادی می باشید، که به دنبال یک شغل بهتر هستید. پس شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.
چند دلیل مهم را برای شما می‌گوییم که شما را تشویق به یادگیری زبان انگلیسی می کند.

اگر شما آگهی‌های استخدامی را نگاه کرده باشید. متوجه شده اید که اکثر کارفرمایان و شرکت ها به دنبال فردی هستند، که حداقل زبان انگلیسی را بلد باشند، چرا که آنها بر این باورند افرادی که دارای مهارت صحبت کردن با چند زبان هستند. می‌توانند ارتباط موثرتری با گروههای هم نوع خود برقرار کنند، و این به نفع کارفرما می باشد.
امروزه در دنیای علم و ارتباطات از اصطلاحات و لغات انگلیسی فراوان استفاده می شود. برای درک بهتر و درست فهمیدن مفهوم لغات دانستن زبان انگلیسی به ما کمک می‌کند.
امروزه زبان اصلی اینترنت انگلیسیه و بیشترین محتوای تولید شده و بر روی اینترنت قرار گرفته به زبان انگلیسی می‌باشد. برای استفاده از این محتوا های به روز و مرتبط، دانستن زبان انگلیسی به ما کمک زیادی می‌کند.
وقتی که مهارت صحبت کردن با زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید. در مواجه شدن با فردی دیگر که مهارتی در زبان انگلیسی ندارد، و در موقعیت شغلی یکسان، شانس شما برای تصاحب آن شغل بیشتر است. چون شما دارای یه مهارت بیشتر از او هستید. همین باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

3: لذت بردن از سفر با یادگیری زبان انگلیسی
یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان انگلیسی اینکه، از سفر کردن لذت ببرید.
موقعی که شما علاوه بر زبان مادری یک زبان دوم دیگری مانند زبان انگلیسی را می‌توانید صحبت کنید، وقتی برای تعطیلات، مقصد سفر کشوری را انتخاب می‌کنید. که زبان انگلیسی زبان اصلی و یا دوم آن کشور است. می‌توانید از سفر کردن خود لذت بیشتری ببرید. چون شما می‌توانید با شهروندان، افراد محلی و دیگر توریست ها ارتباط بهتر و راحتتری داشته باشید. از مکان‌های بیشتری دیدن کنید، و هرقت هرجای به مشکلی خوردید بدون استرس و اضطراب از اینکه کسی زبان شما را نفهمد. سوال خود را بپرسید و مشکلتان را برطرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران