آغاز ثبت نام بزرگترین و بروز ترین دبیرستان متوسطه اول غرب ایران (هفتم . هشتم . نهم) ظرفیت ثبت نام محدود در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

آغاز ثبت نام بزرگترین و بروز ترین دبیرستان متوسطه اول غرب ایران (هفتم . هشتم . نهم) ظرفیت ثبت نام محدود در کرمانشاه

🔴 دبیرستان پسرانه رایان

🔹 مدارس غیرانتفاعی رایان با همت و مشارکت تعدادی از مدیران، دبیران و مشاورین آموزشی با سرمایه گذاری خصوصی ، در زمینی با مساحت 3500متر و با زیربنای 5000متر مربع احداث و در مقاطع متوسطه اول و دوم در مهرماه 1401رسما افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.

🔹 این مدرسه با تبعیت از سه اصل مهم زیر، خدمات آموزشی خود را ارائه مینماید:

1-برنامه آموزشی مدون برگرفته از سیستم آموزش و پرورش کشور و بهره مندی از تجربیات 27ساله مدیران نمایندگی کانون فرهنگی آموزش (قلمچی) در کرمانشاه

2- استفاده از نیروی انسانی جوان و با استعداد در زمینه های آموزشی و مشاوره ای

3-بهره مندی از فضاهای آموزشی استاندارد شامل کلاس، آزمایشگاه، کارگاه، سالن همایش، کتابخانه و انفورماتیک، زمین های کشاورزی و…

🔹 در بازه زمانی 8 صبح تا 10 شب

🔹 اطمینان داریم که والدین ارجمند با بهره مندی فرزندان خود از امکانات این مدرسه و شناخت آگاهی از استعداد آنان، آینده ای روشن در پیش رو خواهند داشت.

🔹 بزرگترین، مدرن ترین و مقاوم ترین مدرسه غیرانتفاعی در کشور

🔹 پسرانه، متوسطه اول و دوم

 

🔸 شماره تماس  09302453726

🔸 شماره تماس  09931384133

🔸 آدرس  کرمانشاه، الهیه، شهرک دادگستری، جنب دانشگاه شهید رضایی

🔸 تلگرام فقط

🔸 09302453726

🔸 09931384133

 

تفاوت مدارس غیرانتفاعی با مدارس دولتی چیست؟

۱. زمان آموزش
از نظر زمان آموزش مدارس دولتی و غیر انتفاعی هر دو موظف هستند که مطابق الگوی آموزش و پرورش دروس مشخص شده را تا ساعت ۱۲ به دانش آموزان ارائه دهند.

البته مدارس غیر انتفاعی با صلاح‌دید خود کلاس‌های جانبی و فوق برنامه نیز خارج از ساعات عادی کلاس برگزار می‌کنند.

۲. آموزش زبان انگلیسی
یکی از مهم‌ترین نقاط قوت مدارس غیر انتفاعی آموزش جدی زبان انگلیسی فراتر از آموزش تعیین شده در چهارچوب سرفصل‌های آموزشی آموزش و پرورش به دانش آموزان است.

البته در این میان برخی از مدارس غیر انتفاعی آموزش دو زبانه را بدون اخذ مجوزهای لازم ارائه می‌دهند.

 

۳. تعداد دانش آموزان
یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مدرسه غیر انتفاعی با دولتی تعداد کمتر دانش آموزان در کلاس‌های مدارس غیر انتفاعی است. در این شرایط معلمان و مدرسه می‌توانند زمان و امکانات بیشتری را برای آموزش هر دانش آموز اختصاص دهند.

با وجود این، همان طور که اشاره کردیم، دانش آموزان برای آموزش در محیطی مشابه جامعه واقعی خودشان نیاز به آموزش در مدارس دولتی نیز دارند.

 

۴. کیفیت آموزش
از نظر کیفیت آموزش‌های رسمی معلمان مدارس دولتی معمولا افراد جوان‌تری بوده و زیر نظر آموزش و پرورش دوره‌های ضمن خدمت خود را می‌گذرانند.

همچنین معلمان مدارس دولتی با علوم و روش‌های جدید آموزش آشنا هستند و نظارت بیشتری روی روش‌های آموزشی آنان انجام می‌شود. از سوی دیگر، مدارس غیر انتفاعی به دلیل اخذ هزینه آموزشی بیشتر از والدین، روش‌های دقیقی برای انتخاب معلمان باتجربه، کارآزموده و حرفه‌ای
ی به کار می‌گیرند.

با این حال معلمان مدارس غیر انتفاعی معمولا با هدف کسب درآمد بیشتر وارد این مدارس شده و تلاش زیادی برای به روز نگه داشتن اطلاعات آموزشی خود نمی‌کنند.

۵. مدیریت مدرسه
انتخاب یا عدم انتخاب یک مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی با نحوه مدیریت مدرسه ارتباط مستقیمی دارد.

به عبارت دیگر، مدرسه‌ای که محیطی مناسب برای دانش آموزان فراهم می‌کند، رویکردی تعاملی بین اولیا با مربیان برقرار می‌کند، چشم اندازهای آموزش مشخص دارد و روی رفتار مربیان و مسئولین مدرسه با دانش آموزان نظارت می‌کند به این معنی است که مدیری توانمند دارد.

یک مدیر توانمند روی کادر آموزشی مدرسه نظارت داشته، در صورت وجود مشکلات و ضعف‌های احتمالی، آن‌ها را برطرف می‌کند و همچنین می‌تواند مدرسه را در جهت رسیدن به اهدافش به خوبی هدایت کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران