بهترین مدرس خصوصی فیزیک از پایه تا کنکور در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی بهترین مدرس خصوصی فیزیک از پایه تا کنکور در خرم آباد

🔴 حامد فولادوند

🔹 حامد فولادوند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس خصوصی فیزیک از پایه تا کنکور در خرم آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

موفقیت مانند سایه به دنبال پشتکار است.

 

🔴 معرفی اجمالی حامد فولادوند :

✅ حامد فولادوند مدرس فیزیک از پایه تا کنکور.

✅ دارای جزوه های تخصصی.

✅ مولف چندین جلد کتاب.

✅ عضو کانون نویسندگان ایران.

✅ دانشجوی دکترای فیزیک هسته ای از دانشگاه تهران مرکز

✅ دبیر بهترین دبیرستان های شهر خرم آباد.

و…

 

🔸 شماره تماس  09163975649

🔸 شماره تماس  آموزشگاه 06633231782

🔸 آدرس  خرم آباد بلوار انقلابـ کیوـ روبروی کوچه دهم آراسته آموزشگاه پارسا

 

چرا برای یادگیری فیزیک از کلاس های خصوصی استفاده کنیم؟

درس فیزیک از جمله دروس کاملا مفهومی و عمقی است. به همان نسبتی که بتوانید درک درست ‌تر و عمقی تری از این درس داشته باشید و بتوانید روابط میان فرمول ها و پدیده های دنیای واقعی را بهتر درک کنید، حل مسئله ها و تمرین های تحلیلی این درس برای شما ساده تر خواهد بود و در نتیجه می توانید در امتحانات و کنکور خود موفق عمل کنید. در فیزیک نمی توان تنها با حفظ کردن فرمول ها وخطوط کتاب، کاری از پیش برد، بلکه باید مسائل و فرمول ها را به خوبی درک کرده تا ذهنتان قوی شود و بتوانید از پس سوالات فیزیک برآیید.با توجه به آنچه که گفته شد می بینید که آموزش مفاهیم درس فیزیک مهم ترین بخشی است از که در یادگیری این درس تاثیرگذار است بعد از درک مفاهیم استفاده از فرمول‌ها کار ساده‌ای است. در کلاس های تقویتی فیزیک یا تدريس خصوصی فیزیک در خرم آباد با مدرس عالی کمک می‌کند تا در درک مفاهیم بهتر عمل کنید.

چرا تدریس خصوصی فیزیک در خرم آبادب ه دانش آموزان توصیه می‌شود؟
با شرکت در دوره های تدريس خصوصی فیزیک در خرم آباد می توانید در کنار داشتن یک استاد دانا، مطالب را بهتر درک کنید و در این درس موفق تر عمل کنید. اگر در کلاس های عمومی توضیحات مدرس را متوجه نشدید و مدرس دیگر فرصت کافی را برای توضیحات اضافه ندارد، می توانید با شرکت در کلاس های خصوصی این درس، به طور کامل به رفع اشکالات خود بپردازید.

در واقع تقویت درس فیزیک در کلاس های خصوصی باعث می‌شود که:

مسائل تحلیلی فیزیک را مثل آب خوردن حل کنید.
توانایی تست زدن و مدیریت زمان خود را در این درس تقویت کنید.
توانایی استفاده درست از فرمول‌ها را فرا بگیرید.
روشهای میانبر و فرمول‌های طلایی را یاد بگیرید.
درک بیشتری از درس فیزیک داشته باشید.
توصیه می‌کنیم علاوه بر تسلط لازم روی جزوات آموزشی معلمین و اساتید مدرسه، از کلاس‌های آموزشی تقویتی فیزیک هم استفاده کنید.

درس فیزیک شامل مفاهیم گسترده و فرمول های زیادی است و همین امر موجب می شود این درس برای دانش آموزان یکی از درس های پیچیده و سخت به‌نظر برسد. باید توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید مسائل فیزیک را به خوبی حل کنید، ابتدا باید بر آن ها تسلط کامل داشته باشید. بسیاری از فرمول های فیزیک با فرمول های ریاضی ادقام شده اند، بنابراین دانش آموزان برای درک بهتر فیزیک باید ابتدا ریاضیات قوی داشته باشند. ضعف دانش آموز در ریاضیات ممکن است وی را در مورد فیزیک نیز دلسرد کند. پس اگر می‌خواهید در درس فیزیک موفق باشید، از تقویت ریاضی غافل نشوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران