بهترین متخصص تعمیرات لوازم خانگی در تهران – دولت آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین متخصص تعمیرات لوازم خانگی در تهران – دولت آباد

🔴 مجموعه تعمیرات ابتکار

🔹 مجموعه تعمیرات ابتکار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران – دولت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تعمیرات ابتکار :

✅ تعمیرات لوازم خانگی

✅ تعمیر یخچال

✅ لباسشویی

✅ ظرفشویی

✅ هود

✅ گاز

✅ لوازم خرد آشپزخانه

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد سرمیلی

🔸 شماره تماس  09124850041

🔸 شماره تماس  09100817571

🔸 آدرس  شهر ری دولت اباد فلکه اول بلوار رجب نیا نبش شقایش تعمیرات ابتکار

 

دلایل عمده خرابی وسایل برقی خانه چیست؟

تغییرات ولتاژ و خرابی وسایل برقی
اگر ولتاژ خیلی پایین باشد، آمپر افزایش می‌یابد که ممکن است منجر به ذوب شدن قطعات یا اختلال در عملکرد وسایل برقی شود. اگر ولتاژ بیش از حد زیاد باشد، این باعث می‌شود که دستگاه‌ها خیلی سریع و خیلی زیاد کار کنند که عمر مفید آن‌ها را کوتاه می‌کند.

چرا وسایل برقی من در حال سوختن هستند؟
در دستگاه هایی مانند برخی از موتورهای الکتریکی کموتاسیون، افت ولتاژ باعث کاهش EMF پشتی می گردد. این می تواند جریان کشیده شده توسط موتور را افزایش دهد و گرمای بیشتری ایجاد کند. مدارهای الکتریکی با منبع جریان مستقیم تنظیم نشده به تغذیه ولتاژ پایین به تمام وسایل متصل ادامه می دهند و همچنین احتمال فرسودگی را بالا می برند.

نوسانات مکرر برق و خرابی وسایل برقی
تعدادی از عوامل وجود دارند که می تواند باعث افزایش مشکلات وسایل برقی در خانه شوند. مثل رعد و برق، لوازم خانگی معیوب، آسیب به خطوط برق در فضای باز و سیم کشی برق بد در خانه که می توان به چند مورد اشاره کرد. اگرچه یک نوسان برق فقط یک یا دو ثانیه طول می کشد، اما نوسانات مکرر می تواند باعث آسیب به انواع قطعات الکتریکی متصل به خانه شما گردند، به خصوص لوازم خانگی بزرگتر مانند یخچال، کامپیوتر و واحدهای تهویه مطبوع.

سوئیچ های روشنایی ناکارآمد
سوئیچ هایی که به درستی عمل نمی کنند معمولاً می توانند به محصولات غیر استاندارد یا عملکرد ضعیف نسبت داده شوند. مشکلات سوئیچ ممکن است نتیجه یک سوئیچ تازه نصب شده در جای دیگری از خانه یا حتی وسایلی باشد که حذف شده اند. بیشتر اوقات نتیجه خطا در پریز، مدار یا سیم کشی می باشد.

افت برق
مانند نوسانات برق، افت در منبع برق خانه شما می تواند نتیجه دستگاه های معیوب متصل به شبکه برق شما یا دستگاه هایی باشد که با مواد غیر استاندارد ساخته شده اند. این دستگاه‌ها احتمالاً هنگام روشن شدن، برق را از سایر وسایل الکترونیکی دریافت می کنند.

کلیدهای مدار قطع شده
مایکروویوها و سشوارها و سایر دستگاه‌های با وات بالا می‌توانند به راحتی مدارشکن‌ها را خاموش نمایند، به خصوص اگر چندین مورد پرمصرف در یک مدار استفاده شوند. هنگامی که قطع کننده مدار شما خاموش می شود، به آنچه در آن زمان استفاده می کنید نگاهی بیندازید و اقداماتی را برای کاهش آن در آینده انجام دهید.

از دست دادن عایق
خراب شدن وسایل برقی عامل این عیب الکتریکی است که کاملاً رایج است. در این مورد این مواد، عایق جریان هستند که دیگر آنطور که باید از تاسیسات الکتریکی محافظت نمی نمایند. علت فرسودگی یا عدم نگهداری است و اغلب ممکن است در وسایل قدیمی اتفاق بیفتد. نشانه آن جرقه معروفی است که می تواند هنگام دست زدن به دوشاخه یا یک وسیله برقی ایجاد شود.

مدار کوتاه
این یک افزایش شدید و غیرمنتظره در شدت جریان الکتریکی است که می تواند باعث آتش سوزی شود یا نصب را تحت تأثیر قرار دهد. این مسئله می تواند ناشی از طوفان الکتریکی، سیم کشی آسیب دیده یا گرم شدن بیش از حد در یک پریز باشد. اگر که چندین چیز به برق وصل شده باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران