بهترین ماسور بانوان در منزل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین ماسور بانوان در منزل در سراسر تهران

🔴 فتوحی

🔹 فتوحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات ماساژ بانوان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فتوحی :

✅ ماساژور برای بانوان

✅ ماساژ فول بادی

✅ ریلکسی + هپی

✅ رگ گیری

✅ رفع درد

✅ با سابقه ۷ سال تجربه کاری

✅ اعزام نیرو منزل مشتری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۵۷۸۷۶۲۶

🔸 آدرس  تهران

فواید ماساژ بر قسمت‌های مختلف بدن؟

فواید ماساژ بسیار متنوع و متعدد هستند که در ادامه تاثیرات ماساژ بر روی قسمت‌های مختلف بدن را مشاهده می‌کنید.

تاثیر مثبت ماساژ روی دستگاه اعصاب

یکی از تاثیرات ماساژ در بدن، تاثیر در دستگاه عصبی بدن و موازنه آن است. ماساژ می‌تواند با تاثیراتی بر دستاه عصبی، اختلالاتی از قبیل، بی‌خوابی، تنش، سردرد و سایر بیماری‌های ناشی از فشارهای روانی ار بهبود بخشد.

تاثیرات ماساژ برای دستگاه عضلانی

یکی دیگر از تاثیرات و فواید ماساژ در بدن، تاثیر آن برای دستگاه عضلانی بدن است. ماساژ می‌تواند برای کشش و نیرو بخشیدن به عضلات کمک کند و آن‌ها را برای حالت ارتجاعی تقویت کند. همچنین ماساژ در برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلانی کمک زیادی به بدن می‌کند.

ماساژ برای مفاصل و دستگاه اسکلتی

ماساژ به حفظ ایستادگی بدن، چابکی و رهایی از حالت ورم مفاصل کمک شایانی می‌کند

اثر مثبت ماساژ برای دستگاه گردش خون

ماساژ با تسریع و تشدید گردش خون در تمام بدن، فشار وارد بر عروق را کاهش می‌دهد و گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد. به علاوه ماساژ تعداد ضربان قلب را کاهش داده و باعث بهبود فشار خون بالا و در نتیجه تقویت قلب می‌شود.

تاثیرات ماساژ بر روی دستگاه تنفس و گوارش

به وسیله ماساژ ریتم تنفس آرام و عمیق خواهد شد. به علاوه ماساژ از بروز یبوست جلوگیری می‌کند و ماهیچه‌های روده را تقویت می‌کند که موجب ترشح هضم غذا در کبد، لوزالمعده، معده و روده‌ها می‌شود.

فواید ماساژ برای پوست و بافتهای سلول زیر پوست

ماساژ غدد چربی را تحریک کرده و با تقویت آن‌ها باعث دفع سموم زیرپوستی می‌شود. همچنین با ماساژ منافذ پوست باز شده و تنفس، نرمی و قدرت کشش پوست افزایش می‌یابد.

ماساژ درمانی یکی از روش‌هایی است که برای مدیریت و تسکین درد‌های مزمن استفاده می‌شود. تجربیات و نتایج ماساژتراپی علمی که این روزها رو به پیشرفت است گواه آن است که این درمان برای تسکین درد بیماران دچار دردهای استخوانی و عضلانی، سردرد، درد عمیق داخلی و درد نخاعی حتی بیشتر از طب سوزنی و فیزیوتراپی موثر است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران