بهترین آموزشگاه تاتو بدن و صورت در کرج

در البرز ، کرج
    استانالبرز
    شهرکرج
    اینستاگرامhttp://instagram.com/Shamloo_beauty61
    آدرسکرج - فلکه اول گوهردشت به سمت مطهری جنب بیبی سالن ساختمان ملیکا طبقه دوم واحد۷

معرفی بهترین آموزشگاه تاتو بدن و صورت در کرج

🔴 مجموعه شاملو بیوتی

🔹 مجموعه شاملو بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شاملو بیوتی :

✅ آموزش تتو به صورت حرفه ای همراه با مدرک بین المللی
✅ شناخت انواع پوست
✅ سوزن
✅ دستگاه
✅ آموزش انواع سایه
✅ طرح آبرنگی
✅ سه بعدی
✅ لاین
✅ تکست
✅ ساده
✅ دات ورک
✅ پنج بعدی
✅ اسکالپ
✅ مدرن
✅ میکرو بلیدینگ
✅ میکرو پکمنتیشن
✅ فیبروز
✅ فشن بروز
✅ خط لب
✅ سایه لب
✅ رژ کامل
✅ خط چشم
✅ بن مژه
✅ تتو بدن و صورت

و….

 

 

🔸آدرس

مراقبت های بعد از تاتو چیست ؟

روز اول

بعد از تاتو با یک بانداژ روی تتوی خود از سالن مربوطه به خانه خواهید آمد. بعد از چند ساعت می‌توانید آن را بردارید. شما باید از تاتوکارتان بپرسید که چه مدت باید برای برداشتن بانداژ صبر کنید. پس از برداشتن بانداژ، احتمالا متوجه تراوش مایع از تتو خواهید شد. این مایع، خون، پلاسما (قسمت روشن خون) و مقداری جوهر اضافی است. این تراوش مایع طبیعی است. همچنین پوست شما قرمز و زخم خواهد شد. ممکن است وقتی آن را لمس می‌کنید کمی گرم باشد. با دستان تمیز، تتو را با آب گرم و صابون بدون عطر بشویید. از وازلین یا پمادهای ترمیم‌کننده استفاده کنید. از بانداژ استفاده نکنید تا تتو بتواند بهبود یابد.
روزهای دوم تا سوم

اکنون تاتوی بدن شما ظاهری کدرتر خواهد داشت. این اتفاق زمانی می‌افتد که پوست شما در حال بهبودی است. پوست زخم‌ها شروع به شکل‌گیری می‌کنند. روزانه یک یا دو بار تتوی خود را بشویید و یک مرطوب‌کننده بدون عطر و الکل استفاده کنید. هنگام شست‌وشو، ممکن است متوجه شوید کمی از جوهرها شسته می‌شوند. این فقط جوهر اضافی است که از طریق پوست شما دفع می‌شود.
روزهای چهارم تا ششم

قرمزی پوست باید کم‌کم از بین برود. احتمالاً متوجه می‌شوید که تتو کمی پوسته‌پوسته شده است. خراش‌ها نباید مثل خراش‌های بریدن دستتان باشند، اما بزرگ می‌شوند. پوست زخم‌ها را با ناخن نکنید، این کار می‌تواند باعث ایجاد زخم شود. تتوی خود را یک یا دو بار در روز بشویید. از مرطوب‌کننده استفاده کنید.
روزهای ششم تا چهاردهم

پوست زخم‌ها سخت شده و شروع به پوسته‌پوسته شدن خواهند کرد. این زخم ها را دستکاری نکنید و سعی نکنید آن‌ها را بکنید، بگذارید به طور طبیعی جدا شوند. در غیر این صورت باعث خارج شدن جوهر می‌شوید و پوست‌تان را زخم می‌کنید. در این مرحله ممکن است پوست شما احساس خارش کند. برای تسکین خارش، روزانه چندین بار مرطوب‌کننده را به‌آرامی روی تتو بمالید. اگر در این مرحله هنوز تتو شما قرمز و متورم است، ممکن است عفونت داشته باشید. در این صورت به پزشک مراجعه کنید.

روزهای پانزدهم تا سی‌ام

در مرحله‌ی آخر بهبودی پوست، بیشتر پوسته‌های بزرگ از بین خواهند رفت و پوست زخم‌ها باید بلند شوند. ممکن است هنوز کمی پوست مرده ببینید، اما درنهایت آن‌ها نیز باید از بین بروند. محل تتو ممکن است هنوز خشک و کدر به نظر برسد. تا زمانی که پوست دوباره هیدراته به نظر برسد، به استفاده از مرطوب‌کننده ادامه دهید.

تا هفته دوم یا سوم، لایه‌های بیرونی پوست باید بهبود یابند. ممکن است سه تا چهار ماه طول بکشد تا لایه‌های پایین به طور کامل بهبود یابند. تا پایان ماه سوم، تتوی شما باید به همان اندازه روشن و واضح به نظر برسد که هنرمند تاتوکار در نظر داشته است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران