انجام صفر تا صد کارهای ساختمانی ، بنایی و ایزوگام در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز انجام صفر تا صد کارهای ساختمانی ، بنایی و ایزوگام در اصفهان

🔴 مجموعه قادری فر

🔹 مجموعه قادری فر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام صفر تا صد کارهای ساختمانی ، بنایی و ایزوگام در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه قادری فر :

✅ اجرای کامل کارهای ساختمانی

✅ خرده کاری

✅ بنایی

✅ ایزوگام

✅ رفع نم رطوبت کاشی سرامیک

و…

 

🔸 با مدیریت  قادری فر

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۵۱۹۶۴۲۳۸

🔸 آدرس  اصفهان .خیابان.شهید.اسماعیلی.کوچه.شبنم

نکات مهم در نصب ایزوگام چیست ؟

۱- مهم ترین نکته برای نصب ایزوگام قبل از نصب :
مهم ترین نکته در مورد ایزوگام کردن بام و این که این ایزوگام امکان این را داشته باشد که تا مدت ها دوام بیاورد و دچار خرابی نشود به خود ایزوگام و جنس آن ربط دارد. باید در خاطر داشت که ایزوگام مورد استفاده ما باید دارنده علامت استاندارد باشد و از نظر کیفیت در درجه خوب و مقبولی باشد. هر چقدر عمل نصب ایزوگام خوب و بدون مشکل انجام شود، در صورتی که ایزوگام مورد استفاده کیفیت پایینی داشته باشد و یا استاندارد نباشد باید منتظر خرابی و مشکلات این عایق رطوبتی باشیم.

۲- شرایط سطح دیوار و بام :
لازم به ذکر این نکته است که سطح زیرین ایزوگام بسیار در مقاومت و دوام آن دخیل است.
باید بدانید ایزوگام روی سطوح فلزی و سرامیکی و یا چوبی به خوبی نمیچسبد و در طولانی مدت کنده می‌شود و ممکن است خرابی به بار بیاورد. در آهن به خاطر انقباض و انبساط و در چوب به خاطر خوردگی و باد کردن آن و نداشتن استحکام کافی و چسبندگی لازم بین جسم و لایه محافظ عایق رطوبتی باعث خرابی و کنده شدن لایه از جسم می‌شود. در صورتی که شما بخواهید روی ایزوگام را دوباره ایزوگام کنید بهتر است لایه فلزی آلمینیومی و یا قلعی روی ایزوگام زیرین را به منظور چسبندگی بیشتر و بهتر ایزوگام جدید بکنید و یا زخمی کنید. در دستشویی ها و حمام ها نباید نصب ایزوگام روی کاشی و سرامیک و یا روی سطح صاف انجام گیرد. بهتر است ایزوگام را روی آجر نصب کنید و یا روی گچ‌های زخم شده. البته قیر و گونی در دستشویی و حمام عمل مناسب تری نسبت به ایزوگام کردن می‌باشد.

۳- بهترین مکان ها برای نصب ایزوگام :
بهترین مکان برای نصب عایق رطوبتی سطح آغشته به قیر است.
سطوحی که قبلا قیر شده و یا آسفالت شده اند بهترین مکان برای چسبیدن ایزوگام هستند، چون قیر داخل ایزوگام با قیر موجود در سطح زیرین یکی می‌شود.

در محیط‌های سیمانی و بتنی می‌توان عایق استاندارد و مقاوم که برای سالها دوام می آورد، نصب کرد.

۴- چگونه سطح را آماده کنیم ؟
به منظور نصب ایزوگام باید سطح عاری از هرگونه کثیفی و گرد و غبار و خاک باشد و همینطور اگر مکان مورد نظر پشت بام است باید کولر ها و تمامی اشیا خارجی را از سطح آن مکان خارج کنید تا عمل نصب ایزوگام بدون مشکل و بصورت کاملا یک دست انجام گیرد. همچنین حتما چند سانتی متر از هر لایه ایزوگام را روی لایه قبلی که به موازاتش کشیده شده است قرار دهید و به خوبی بچسبانید تا نفوذ آب و رطوبت از میلان لایه‌ها غیر ممکن شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران