بهترین تاکسی vip فرودگاه امام خمینی و بین شهری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین تاکسی vip فرودگاه امام خمینی و بین شهری در تهران

🔴 مهدی صنم پور

🔹 مهدی صنم پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات vip جابجایی مسافر از تهران و کرج به فرودگاه امام خمینی و بین شهری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی صنم پور :

جهت رزرو تاکسی از سطح شهر تهران و کرج به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) و انجام سرویس بین شهری کافیست با ما تماس حاصل فرمائید👌

با شماره گیری کد ذیل هم میتونید راحت سفرتون رو رزرو کنید 👌
*6655*100369#

با ما سفری ایمن را تجربه کنید
تمامی سرویس ها با تویوتا انجام میشود
از ابتدا تا انتهای سفر همراه شما هستیم 👌
💚 به امید دیدار عزیز جان 💚

 

🔸 شماره تماس  09192550753

🔸 شماره تماس  0931804125

🔸 آدرس  تهران

تاکسی چیست؟

نوعی اتومبیل که با رنگ هایی خاص و تابلوهایی که در بالای آن نصب شده است، مشخص می شود. این اتومبیل ها دارای مجوز برای حمل و نقل افراد می باشند که اکثرا برای مسیرهای کم و داخل شهر به کار برده می شود.

انواع تاکسی
تاکسی های عمومی: در ایران دارای علامت و چراغ یا تابلو در بالای ماشین می باشند. رنگ این گونه تاکسی ها در شهرهای ایران متفاوت می باشد ولی در اکثر شهرهای ایران رنگ زرد (از جمله شهرهای مشهد، تهران، قزوین، بیجار و…) یا نارنجی (از جمله شهرهای تهران، اراک و…) می باشد. در شهرهایی مثل اصفهان و بروجرد رنگ تاکسی های عمومی آبی می باشد. در شهر تهران به رنگ سبز نیز دیده می شود.
تاکسی های عمومی معمولا در یک خط ویژه کار می کنند یا حتی امکان دارد به اجبار فقط در ایام ویژه ای از هفته کار کنند. این تاکسی ها را می توان مسافر به صورت تاکسی دربستی بگیرد ولی اکثرا به صورت اشتراکی بین مسافران یک مسیر ویژه کرایه تقسیم می شود. گنجایش آن ها ۴ نفر است که ارزانترین نوع تاکسی ها در کل کشور محسوب می شوند. در تهران تاکسی های مرتبط با شرکت تاکسیرانی تهران و اطراف که دولتی می باشند به رنگ زرد و تاکسی های مرتبط با شرکت های خصوصی به رنگ سبز می باشد ولی قرار است به زودی تمام تاکسی ها در تهران به رنگ زرد در بیایند.

تاکسی ویژه: این نوع تاکسی ها برای حمل و نقل مسافران برای مقصد ویژه ای استفاده می شوند. اکثر این تاکسی ها برای مسیر فرودگاه ها مثل فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و ترمینال ها به کار برده می شوند. این نوع تاکسی ها بیشتر به رنگ زرد خورشیدی یا سبز فسفری و نوار شطرنجی مشکی یا آبی در وسط اتومبیل می باشد.

مشخصات ظاهری تاکسی های ویژه
یک نوار سی سانتی از جلو تا عقب در وسط اتومبیل کشیده شده که رنگ این نوار آبی می باشد.
آرم موسسه یا شرکت روی دو درب جلوی ماشین با رنگ چاپ شده است.
بالای خودرو تابلو مخصوص که محل فعالیت تاکسی را نشان می دهد (فرودگاه، ترمینال و راه آهن) قرار داده می شود.
نرخ کرایه این تاکسی ها بر حسب تاکسی متر محاسبه و گرفته می شود. در ضمن هزینه ورود، شیوه محاسبه کرایه در تمام شبانه روز، مسیر درون شهری و برون شهری روی کاغذی چاپ و به شیشه جلوی ماشین چسبانده شده که در دید مسافرین قرار داده می­شود.
مسیر و شماره خطوط روی دو در جلو و صندوق عقب ماشین چاپ شده است.
مشخصات ظاهری تاکسی های فرودگاهی
تاکسی فرودگاهی مشخصاتش با تاکسی ویژه یکسان است. ولی به جای آرم آن شرکت یا موسسه روی درهای خودرو علامت فرودگاه به کار برده شده است. لازم به ذکر است که این نوع تاکسی ها برای بردن وسایل و بار که با مسافرین است مجوز وصل کردن باربند به روی سقف ماشین خود را دارند

تعریف ترانسفر فرودگاهی
انتقال مسافران از خانه یا هتل به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد توسط ترانسفر فرودگاهی صورت می گیرد.

خدمات ترانسفر فرودگاهی
شرکت هایی با مجوز تاسیس شده که سامانه ترانسفر فرودگاهی را به صورت تشریفاتی بر عهده دارند. به صورتی که با کرایه دادن تاکسی های لوکس، نیمه لوکس، راننده با تجربه و کار بلد مسافر را به مبدا یا مقصد (تهران و شهرهای اطراف آن از جمله کرج و البرز) می رسانند. اکثر این موسسه ها در زمان انتقال مسافرین، مسافران را تحت پوشش بیمه قرار می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران