آموزش زبان فرانسه در کرج

در البرز ، کرج

معرفی آموزش زبان فرانسه در کرج

🔴 طاهره مردانیان

🔹 طاهره مردانیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش زبان فرانسه در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات طاهره مردانیان :

✅ آموزش زبان فرانسه برای همه سنین

✅ آموزش به سبک خیلی آسان ودرمدت ۶ماه

✅ آموزش زبان فرانسه برای مبتدی

✅ خواندن ونوشتن زبان فرانسه دوترم

✅ قواید دوترم

✅ مکالمه دوترم

✅ مکالمه دوترم

و…

 

🔸 شماره تماس  09351996721

🔸 آدرس  کرج

 

مزایای یادگیری زبان فرانسه چیست؟

۱. یادگیری یک زبان کافی نیست!

در دنیای امروز صحبت کردن به یک زبان خارجی کافی نیست. افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند شانس پیدا کردن شغل را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور افزایش خواهند داد. یادگیری یک زبان ذهن را تقویت می‌کند. از مزایای زبان آلمانی باز کردن افق‌های جدید، هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه‌ای می باشد.

۲. فرانسوی زبانی است که در هر پنج قاره از آن استفاده می‌شود.

بیش از ۲۲۰ میلیون نفر در تمام پنج قاره به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. زبان فرانسه زبان اصلی ارتباطات بین‌المللی است. بعد از زبان انگلیسی، زبان فرانسوی دومین زبانی است که مردم جهان تمایل به یادگیری آن دارند و همچنین ششمین زبان از لحاظ وسیع بودن در دنیا است. زبان فرانسوی دومین زبان انگلیسی است که بعد از انگلیسی تدریس می‌شود و در هر قاره‌ای تدریس می‌شود. OIF، سازمان بین‌المللی کشورهای فرانسوی‌زبان، از ۷۷ کشور عضو و دولت تشکیل شده‌است. فرانسه همچنین بزرگ‌ترین شبکه بین‌المللی موسسات فرهنگی را اداره می‌کند که دوره زبان فرانسوی را برای نزدیک به یک میلیون دانش‌آموز اجرا می‌کند.

۳. از مزایای زبان فرانسه پیدا کردن شغل است.

توانایی صحبت کردن به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی مزیتی است که در پیدا کردن شغل با بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی که از زبان فرانسوی به عنوان زبان کاری خود استفاده می‌کنند، کاربرد فراوانی دارد. فرانسه، به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان، کارآفرینان، پژوهشگران و محققان خارجی را جذب می‌کند.

۴. از مزایای زبان فرانسه آشنایی با فرهنگ جهانی بی‌نظیر است.

فرانسه اغلب به عنوان زبان فرهنگ در نظر گرفته می‌شود. یک درس فرانسوی سفری فرهنگی به دنیای مد، هنر، معماری و علم است. زبان فرانسه همچنین امکان دستیابی به آثار نویسندگان بزرگ فرانسوی مانند ویکتور هوگو و مارسل پروست و شعرای مشهور Charles Baudelaire و Jacques Prévert را به زبان اصلی می دهد.

5. از مزایای زبان فرانسه امکان تحصیل در دانشگاه های فرانسه است.

افرادی که می توانند به زبان فرانسه صحبت کنند، فرصت‌هایی برای آموزش عالی در برخی از بهترین دانشگاه‌های فرانسه (دانشگاه سوربن، پیر ماری کوری و غیره) و اغلب براساس شرایط مالی بسیار مناسب فراهم می‌کند. دانشجویان با سطح خوبی از زبان فرانسه ممکن است واجد شرایط درخواست یک کمک‌هزینه دولتی فرانسوی برای ثبت‌نام در یک دوره کارشناسی‌ارشد در دانشگاه های فرانسه باشند که منجر به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد در سطح بین‌المللی می شود.

۶. بازدید از پاریس و جاهای دیدنی فرانسه

فرانسه بیش‌ترین مقصد گردشگری جهان است و بیش از ۷۹، ۵ میلیون بازدیدکننده در سال دارد. توانایی صحبت کردن به زبان فرانسوی حتی کم باعث می‌شود که بازدید از پاریس و تمام مناطق فرانسه از آب و هوای معتدل و قله‌های پوشیده از برف آلپ از طریق خط ساحلی ناهموار بریتانی و دیدگاه‌هایی در مورد فرهنگ، طرز فکر و روش زندگی فرانسوی، لذت بخش باشد. فرانسه نیز در هنگام سفر به آفریقا، سوییس، کانادا، موناکو، سیشیل و دیگر جاها می تواند به شما برای برقراری ارتباط کمک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران