فروش آسیاب عطاری و ادویه جات در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز فروش آسیاب عطاری و ادویه جات در اصفهان

🔴 آقای حفیظی

🔹 آقای حفیظی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آسیاب عطاری و ادویه جات در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آقای حفیظی :

✅ اسیاب دنده پره ای

⬅️جنس بدنه اسیاب المینیوم

⬅️توان موتور ۳اسب

⬅️دور موتور ۳۰۰۰ دور در دقیقه

⬅️تک فاز

⬅️مجهز به سوئیچ کنترل امپر جهت مراقبت از سیم‌پیچ موتور

⬅️جنس تیغه ها از فولاد فنر سخت شده ضد سایش و نشکن

⬅️طراحی فوق زیبا ☺️

⬅️دارای مخزن استیل جهت ذخیره سازی مواداسیاب شده از دستگاه

⬅️درب کشویی جهت سهولت در تنظیم نمودن مقدار ورود دانه به دستگاه

و…

 

🔸 شماره تماس  09130007568

🔸 شماره تماس  03133766060

🔸 آدرس  اصفهان جاده اصفهان نجف آباد بعد اورژانس شهر کوشک

 چیست ؟

بهترین آسیاب عطاری
آسیاب های عطاری با آسیاب های خانگی تفاوت های زیادی دارند. یکی از ویژگی های این آسیاب ها قدرت بالای آنهاست. که این امکان را به آنها می دهد انواع محصولات عطاری را پودر کنند.آسیاب ها از نظر جنس بدنه در دو نوع فلزی و استیل ساخته میشوند. نکته مهمی که درباره این آسیاب ها میتوان به آن اشاره کرد این است که در اغلب شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و به راحتی کار می کنند.

ویژگی های بهترین آسیاب عطاری
نکات مهمی که باید در هنگام خرید بهترین آسیاب صنعتی به آن توجه کنید عبارتند از:

استیل بودن دستگاه
ایمنی کاربر
کارکرد تیغه ای در دور بالا
صدای کم
قدرت بالا در آسیاب کردن
قیمت مناسب
خدمات پس از فروش
انواع آسیاب عطاری
آسیاب های عطاری به طور کلی به دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی دسته بندی می شوند. نوع صنعتی آن ها در کارگاه ها و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و از میزان بازدهی بالایی برخوردار هستند. برخی از این دستگاه های صنعتی قادرند تا چندین کیلوگرم محصول را در آن واحد آسیاب کنند. در مقابل، نمونه های نیمه صنعتی برای کارگاه های کوچک و مصارف خانه مناسب هستند. این محصولات در ابعاد و طرحهای گوناگون تولید شده و معمولاً با قیمت ارزانی به فروش می رسند. وجود دستگاههای عطاری نیمه صنعتی باعث شده است تا بسیاری از افراد اقدام به راه انداری کسب و کارهای کوچک خانگی کنند.

آسیاب عطاری نیمه صنعتی مدل کوچک این کالا میباشد و در ضمن به یاد داشته باشید که انواع محصولات خارجی بسیار گران تر از انواع ایرانی آن میباشد ولی کارایی آنها در کل یک جور میباشد. آسیاب عطاری خانگی با انواع صنعتی خود فرق دارد که برترین شاخصه آن پلاستیکی بودن بدنه این مدل میباشد و انواع صنعتی دارای بدنه استیل یا آلومینیومی میباشد. انواع آسیاب عطاری و بهترین آسیاب عطاری را میتوانید در قسمت محصولات در این دسته بندی مشاهده کنید و انتخاب کنید و یا میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی آشپزیار تشریف آورده و از نزدیک با این محصول و کیفیت های آنها آشنا شوید. آسیاب ادویه جات نیز از اسامی دیگر این کالا کاربردی میباشد و مخصوص برای تمامی ادویه جات که در عطاری ها نیز کاربرد خود را دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران