تولید و فروش دستگاه ارده گیری سنتی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید و فروش دستگاه ارده گیری سنتی در اصفهان

🔴 آقای حفیظی

🔹 آقای حفیظی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه ارده گیری سنتی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آقای حفیظی :

⬅️دستگاه ارده گیری سنتی تهیه شده از سنگ طبیعی مهریز یزد

⬅️گارانتی 100ساله سنگ

⬅️تولید ارده ای نرم و لذیذ با طعمی فوق‌العاده

⬅️ تعداد دور کم و حرارت پایین دستگاه

⬅️⚛️قابل استفاده برای هایپر سلامت ها، ارگانیک فروشی ها، روغنگیری و لبنیات ها

با ما همراه باشید

 

🔸 شماره تماس  03133766060

🔸 شماره تماس  09130007568

🔸 آدرس  اهواز

دستگاه ارده گیری چیست؟

ارده : یکی از قدیمی ترین فست فود ها بین ایرانیان که با طعم خیلی لذیذ و طبع گرم در فصل زمستات طرفداران بسیار زیادی دارد ارده است .
ارده از کنجد شسته شده ، پوست کنده شده و تفت داده شده بدست می آید. طعم ارده با کیفیت کنجدی که برای ارده گیری استفاده می شود کاملا ارتباط مستقیم دارد ، زیرا هر چقدر کنجد مورد استفاده کیفیت بهتری داشته باشد ارده خروجی نیز کیفیت بهتری دارد.

سبک های مختلف دستگاه ارده گیری
دستگاه های ارده گیری در حال حاظر به روش سنتی و صنعتی تولید می شود که در روش سنتی ، این عمل توسط سنگ می باشد ولی در روش صنعتی به جای سنگ از تیغه های استیل استفاده می شود که در این دستگاه ها به علت چرخش تیغه ها در سرعت بالا ظرفیت های خیلی بیشتری نسبت به دستگاه های سنگی دارد.انواع دستگاه های ارده گیری شامل موارد زیر می باشد:

دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی: این دستگاه ها برای تولید ارده سرعت کمی دارند اما در ابعاد بزرگ و سنگین موجود می باشند که قیمت نسبتا بالایی دارند، ارده تولید شده در این دستگاه طعم بهتری دارد و کسانی که حرفه ای این کار هستند به راحتی متوجه تفاوت ارده این دستگاه با دستگاه های دیگر می شوند. یکی از معایب این دستگاه، عدم تنظیم زبری و نرمی ارده است همچنین تمیز کردن ونظافت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر مشکل تر است. این نوع دستگاه ها از مدل سنتی و قدیمی می باشند که امروزه نیز با کمی تغییرات مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب از سنگ مهریز یزد در ساخت این دستگاه ها استفاده می شود زیرا به وسیله این سنگ ها می توان ارده با کیفیت تری را تولید کرد و از طعم دلپذیر و طبیعی آن لذت برد.
دستگاه کره سازی و ارده گیری با سنگ مصنوعی: دستگاه ارده گیری کوچک با سنگ مصنوعی ابعاد نسبتا کوچکتری دارند در عین حال دارای ظرفیت بالایی هستند به همین دلیل خرید و استفاده از آن ها به صرفه تر است اما کیفیت و ابهت دستگاه های سنگ طبیعی را ندارند. این دستگاه قابلیت تنظیم زبری و نرمی ارده را دارد که با تنظیم فاصله بین تیغه ها میزان نرمی و زبری را تنظیم می کنند، دستگاه ارده گیری مصنوعی برای موارد دیگری مانند تهیه کره بادام زمینی، پسته و گردو نیز کاربرد دارد. دستگاه سنگ مصنوعی به دلیل اندازه کوچک و تمام استیل بودنش به راحتی تمیز می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران