بهترین مرکز انجام کلیه خدمات رنگ و کراتین احیا مو در کرج

در البرز ، کرج
کد کسب و کار : 112898

معرفی بهترین مرکز انجام کلیه خدمات رنگ و کراتین احیا مو در کرج

🔴 پرند صحاف زاده

🔹 پرند صحاف زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات رنگ و کراتین احیا مو در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

یک وقت برای زیبایی خود رزرو کنید

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پرند صحاف زاده :

✅ آموزش صفر تا صد کراتین و احیا جدید ترین و به روز ترین متد

✅ با قیمت باور نکردنی فقط یک میلیون و پانصد هزار تومان

✅ به همراه مدرک بین المللی با کد ریجستری

✅ انجام کراتین و احیا مناسب موهای شما

✅ کراتین هوشمند

✅ رنگ و لایت و امبره بالیاژ

✅ با بهترین متریال مصرفی

به موهایتان زندگی ببخشید

 

🔆 به چندتا مدل نیازمندیم و تنها بخشی از هزینه مواد دریافت میشود

🔆 جهت هماهنگی در واتساپ یا اینستاگرام پیغام بذارید

🔆 با ارسال کد 1 به شماره زیر از تخفیفات ویژه ما استفاده کنید

🔆 09105712467 🔆

 

🔸 شماره تماس  09105712467

 

مزایای کراتین مو چیست؟

کراتین مو چیست؟
کراتین، پروتئینی است که در مو و ناخن ها وجود دارد و باعث شادابی و سلامت آن ها می شود. در صورتی که سلامت مو های شما در معرض عوامل خارجی مانند رنگ کردن مو، تغییر سبک زندگی و تابش مستقیم آفتاب از بین بروند، وز شدن و کاهش درخشندگی موها را به دنبال دارد.

در شرایطی که مو های شما از درخشندگی و سلامت خارج می شوند، پیشنهاد می شود از یکی از روش های زیبایی یا درمانی برای بازگشت به شرایط قبلی استفاده کنید. کراتینه کردن مو نیز یکی از این روش هاست.

کراتین مو به عنوان روشی شیمیایی شناخته می شود که در کنار احیای موهای شما، صافی را نیز به همراه دارد. در این حالت است که شما با یک تیر دو نشان زده اید. هم آسیب موها را جبران می کنید هم تا چند ماه، مو های صاف را تجربه می کنید.

مزایای کراتینه مو
کراتین یکی از پروتئین‌های بدن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. این پروتئین در واقع همان چیزی است که سلامت موها و ناخن‌ها را تضمین می‌ کند.
اما برخی اوقات میزان این پروتئین در بدن کاهش می‌ یابد. به همین علت باید کمبود کراتین به نوعی جبران شود.

تکنیک کراتینه مو در واقع به تامین و افزایش این کراتین می ‌انجامد. به همین سبب با این روش درمانی پس از مدتی موهای سالم و درخشانی پیدا می ‌کنید.

البته امروزه بسیاری از محصولات درمانی از جمله شامپوها و نرم کننده‌ ها در بازار موجودند، که در ترکیبات خود از کراتین استفاده می ‌کنند. اما در واقع هیچ چیز نمی ‌تواند مانند کراتینه احیا مو موثر واقع شود.

نگهداری راحت تر موها
موهای شما با استفاده از تکنیک کراتینه، به نگهداری کمتری نیاز خواهند داشت. به خصوص اگر موهای شما پیش از کراتینه، وز و ضخیم بوده ‌اند.

با استفاده از کراتینه احیا مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی می ‌کنید. در واقع دیگر لازم نیست ساعت ‌ها وقت خود را صرف نرم کردن و صاف کردن موهایتان کنید.

به علاوه به باور بسیاری از افراد با روش کراتینه، زمان شانه کردن و خشک کردن موهایتان هم نصف می‌ شود. بنابراین از موهای سالم ‌تر و محکم ‌تری برخوردار می ‌شوید.

موهایی صاف و درخشان
کراتینه مو تداخل میان سلول‌ های مو را از بین می ‌برد و موهایی صاف، سالم، قابل کنترل و بدون وز ایجاد می ‌کند.
همچنین این تکنیک در آبرسانی و از بین بردن خشکی مو هم موثر واقع می‌ شود.
به علاوه کراتینه مو در از بین بردن موخوره‌ ها هم موثر است. بهتر است بعد از کراتین، نوک گیری مو را انجام دهید. بعد از آن به دلیل صاف بودن تار موها از ایجاد موخوره و گره خوردن مو پیشگیری می‌شود.

تاثیر طولانی مدت
اگر بتوانید مراقبت‌های بعد از کراتین را به درستی انجام دهید تا مدت‌ها از موهای درخشنده و صاف خود لذت می‌برید. این مراقبت‌ها از قبیل استفاده از شامپوهای مخصوص کراتین، خشک کردن مو با باد سشوار و عدم استفاده از ابزارهای حرارتی مثل اتو است.

توجه کنید که ۲ تا ۳ بار شستشوی هفتگی کافیست. در این صورت می‌توانید ۶ ماه تا یکسال از موهای نرم و خوش حالت خود لذت ببرید.

رشد بهتر موها
کراتینه مو می‌تواند منجر به تقویت تار موها شود. به همین سبب موها از استحکام بیشتری برخوردار می ‌شوند و به سادگی نمی ‌شکنند.
بنابراین از آنجا که ساقه موها کمتر دچار آسیب می‌ شود، سریع ‌تر هم رشد می ‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران