فروش قرص لاغری گلوریا در بندرانزلی و سراسر کشور

در گیلان ، بندرانزلی

معرفی فروش قرص لاغری گلوریا در بندرانزلی و سراسر کشور

🔴 خانم محبی

🔹 خانم محبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش قرص لاغری گلوریا در بندرانزلی و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 لاغری تضمینی بدون نیاز به رژیم و ورزش کاملا گیاهی بدون عوارض در یک دوره یک ماهه ۷ تا ۹ کیلو کاهش وزن .محصول کرم و صابون ضدلک و روشن کننده گیاهی با جواب دهی عالی

🔹 قرص های لاغری و چاقی .گلوریا .آلفا . بلک اسلیم . رزبری و صدف

🔹 گیلان بندرانزلی

 

🔸آدرس بندرانزلی میدان معراج کوچه کلاهدوز

 

قرص لاغری گلوریا چیست؟

قرص لاغری گلوریا (Gloria) محصول یک شرکت در کشور اسپانیا و یکی از معروف ترین محصولات لاغری موجود است. این قرص باعث افزایش متابولیسم در بدن شده و موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین این قرص از جذب چربی در بدن جلوگیری می کند و با کاهش اشتها در فرد ، باعث می شود شخص کمتر کالری دریافت کند و مقدار کمتری چربی در بدن خود انباشته کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که این قرص ها علاوه بر کم کردن اشتها ، خاصیت چربی سوزی نیز دارند بنابراین در هنگام مصرف این نوع از قرص ها حتما باید به مقدار زیادی آب مصرف کنید. این قرص را برای تاثیر گذاری بیشتر باید قبل از ناهار و شام با دو لیوان آب باید مصرف کرد . همچنین در دوره های مصرف این قرص ، می توانید از قرص های مولتی ویتامین جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص لاغری گلوریا

کاهش و حذف اشتهای کاذب در افراد مبتلا به چاقی
کاهش سایز در نواحی شکم ، پهلو و ران
کاهش کلسترول خون
کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن
افزایش سطح انرژی برای کاهش وزن

ترکیبات موثره قرص لاغری گلوریا

این قرص یک محصول گیاهی است و نسبت به داروهای شیمیایی طرفدار بسیار بیشتری دارد. ترکیبات قرص گلوریا عبارتند از:
عصاره گیاه لوتوس هندی (گل لاله مردابی) :

این گیاه بیشتر در کشورهای هند و ویتنام یافت می شود و دارای خواص درمانی فوق العاده است. این گیاه در دوران قدیم برای درمان تب، اسهال، بهبود بیماری های قلبی ، درمان بی خوابی و سرطان کاربرد داشته است . مصرف این گیاه به شدت نشاط آور است و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد.

عصاره ریشه بهارنارنج :

گیاه بهار نارنج دارای طبیعتی گرم است و حاوی ویتامین های گروه B ، ویتامین C و D است. این گیاه برای آرامش اعصاب بسیار مفید است و گیاهی نشاط آور محسوب می شود. این گیاه به هضم غذا و درمان ناراحتی های معده و سیستم گوارشی کمک می کند. تعدادی از عوارض جانبی ذکر شده برای قرص لاغری گلوریا به دلیل وجود این گیاه در ترکیبات آن می باشد . بی خوابی، افزایش ضربان قلب و بالا رفتن فشار خون از جمله عوارضی است که در اثر مصرف بهارنارنج می تواند در شخص ایجاد شود.
عصاره کاسیا :

عصاره گیاه کاسیا دارای انواع مختلفی می باشد و از عصاره این گیاه در گذشته برای تقویت روده، کبد و کلیه استفاده می شده است. این گیاه با تقویت روده و کبد ، اشتهای کاذب را برطرف کرده و باعث عملکرد بهتر سیستم گوارشی می شود. همچنین عصاره این گیاه برای رفع چربی کبد که موجب برطرف شدن مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه، لک، کک و مک و اگزما می شود ، بسیار کاربرد دارد. این گیاه دارای طبعی سرد است اما به دلیل ترکیب با موادی با طبع گرم، به تعادل رسیده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران