۱۱ نکته برای افزایش رتبه در گوگل

۱۱ نکته برای افزایش رتبه در گوگل

 انتشار محتوای منحصر به فرد

شاخص اعتبارسنجی اخبار در گوگل برای محتوای منحصر به فرد و یونیک، که ویژگی های مشخصی دارشته باشد اهمیت بسیاری قائل است. مطالب مرتبط، شخصی سازی شده و از همه مهم تر، نسخه های قابل اعتمادی از مطالب در سایت خود منتشر نمایید تا گوگل شما را در رتبه ای بالاتر از رقبایتان قرار دهد.

 

  • ایجاد وجه تمایز

ایده ی بسیار خوبی است که شما در سایتتان به نسبت رقبایک وجه تمایز بوجود بیاورید. البته که گاهی اوقات منطقی می باشد که آنچه دیگران در خصوص آن مطلب گذاری می کنند را مدنظر قرار داده و شما نیز درخصوص همان موضوع مطلب گذاری کنید، اما اگر تصمیم به انجام این کار گرفته اید، بسیار متفاوت تر از رقبا این کار را به انجام برسانید.

 

  • پیش بینی

پیش بینی در امر مطلب گذاری بسیار مهم و قابل توجه می باشد که شما ذائقه مخاطب را در مطالبب خود در نظر گرفته و بتوانید آنچه مخاطب شما به دنبال آن است را زئد تر از رقبا به دست مخاطب خود برسانید.

برای ثبت آگهی اینترنتی در نیازگرد کافیست ثبت نام کنید !

 

  • انتشار و به روز رسانی سریع

در قواعد کلی روزنامه نگاری دست اول بودن امری مهم به شما می رود. باید اولین فردی باشید که خبر را نشر می دهید، هنگام وقوع تحولات جدید از هوش خود بهره برده و عموما مطالب زنده و بروز را در اولویت قرار رهید و در این راستا تداوم داشته باشید. حتی تغییرات جزئی در مطالب می تواند به عنوان بروزرسانی مطالب مفید باشد.

 

  • اهمیت سرخط مقالات

سرخط خبر نقش بسزایی در فرمول ردیابی گوگل دارد، پس از اهمیت آن غافل نشوید. بهره گیری از کلمات مناسب و ترکیب کلمات و همینطور استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند می تواند تا حد زیادی جایگاه شما را در جست و جوی گوگل تغییر دهد.

 

  • بند اول خبر

سریع به نکته اصلی پرداخته و داستان خود را با پاسخ به ۵ کلمه پرسشی اساسی مثل (چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چرا) شروع کرده و در ادامه به آن بپردازید. در چند جمله اول خود به شرح کامل جزییات بپردازید تا مطلب برای کاربر جالب توجه جلوه دهد.

 

برای ثبت آگهی اینترنتی در نیازگرد کافیست ثبت نام کنید !

 

  • از اسامی خاص استفاده کنید

اسامی عمومی، برای گوگل از اهمیت کمی برخوردار است. اگر نام خاصی از شخص، مکان یا سازمانی را سراغ دارید مه مرتبط با مطلب شماست استفاده از آن شدیدا توصیه می شود. اگر الگوریتم های بخش اخبار گوگل، متوجه این نکته شوند گه مطلب شما حاوی «نام اشخاص اصیل» می باشد، در صورتی که دیگران از آن استفاده نکرده اند، می تواند به شما کمک کند تا یک منبع پر ارزش متمایز داشته باشید که این به مقدار زیادی به نفع شما می باشد.

 

  • نرخ کلیک

گوگل هر کلیک بر روی مقاله را ردیابی کرده و بهینه سازی نرخ آن را در اولویت کارهای خود دارد. بر مشخصه هایی مثل عنوان، توضیحات در جمله اول، تصاویر و فیلم هایی که دارای ارزش کلیک هستند بیشتر مانور دهید تا شانس خود را در رقابت آنلاین بالا ببرید.

 

  • استفاده از محتوای چندرسانه ای

الگوریتم اخبار گوگل به دنبال مطالبی می گردد که ترجیحا محتوای چندرسانه ای را نیز ارائه کند و این نکته لزوم استفاده از گرافیک و ویدئو را بسیار مهم جلوه می دهد. پس درج محتوای چند رسانه ای مرتبط با محتوا کمک بسیاری به شما می کند.

 

  • برند شوید

به عنوان یک تولید کننده محتوا شهرت آنلاین شما به برند دیجیتالی شما تبدیل خواهد شد. پس از این امر غافل نشوید. همانند نویسندگان ملی مشهور که مخاطبان را دوباره و دوباره به پای نوشته خود می کشند شما نیز می توانید با تولید محتوای جذاب و مفید مجددا مخاطب خود را به سوی مطلب بعدی خود سوق دهید.

 

  • بروز بمانید

شما در خلال یک نویسنده، به رویدادهای روزمره ، مثل رویدادهای آب و هوایی، اخبار اقتصادی و وقایع جهانی نیاز پیدا می کنید. سرعت واکنش شما به رویداد های غیرمنتظره باید بیش از دیگران باشد و همنطور تمرکز خود را بر روی موارد قابل پیش بینی حفظ نمایید.