پشتیبانی وب سایت چیست ؟

پشتیبانی وب سایت چیست ؟

پشتیبانی (Support) چیست؟

پس از ثبت سفارش و پایان عملیات طراحی وب سایت، نوبت به خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت می رسد. به طور مجموع به خدماتی که توسط شرکت‌ها به کاربران برای حفظ، به روز رسانی و… صفحه وب انجام می پذیرد ، پشتیبانی وب سایت گفته می گویند.

 

وظایف تیم پشتیبانی وب سایت

به طور معمول بسیاری از شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی فنی را نیز برای محصولاتی که قبلاً فروخته اند در نظر می گیرند، که این سری از خدمات در شرایطی یا به طور رایگان یا به طور معمول با پرداخت هزینه همراه می باشد. معمولا پشتیبانی به واسطه ایمیل، تیکت و یا شبکه های اجتماعی توسط نرم‌افزار یا وب سایت، ارائه می شود.

 

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها از پشتیبانی فنی برای رفع و رجوع مشکلات احتمالی در صفحات وب خود استفاده می نمایند. و اینترنت به عنوان منبع بسیار خوبی برای این پشتیبانی‌ها است.

 

برای ثبت آگهی اینترنتی در نیازگرد کافیست ثبت نام کنید !

 

پشتیبانی وب سایت چیست؟

شرح وظایف تیم پشتیبانی وب سایت شامل: انجام بروزرسانی ها، رفع مشکلات، حفظ و نگهداری از سایت و… می باشد.

 

حال وظایف ادمین سایت در این میان چیست؟ ادمین سایت عهده دار وظایفی همچون: امور روزمره سایت، امور فنی سایت، بروزرسانی ها، رفع مشکلات احتمالی، امنیت و حفظ و نگهداری از سایت در مقابل حملات سایبری ویروس ها و هکرها، انجام تغییرات در خواستی و اصلاحات در سایت و…است .

 

به مجموعه ای از این دست اقدامات که برای وب سایت ضروری است، خدمات پشتیبانی سایت می گویند.

 

البته خدمات پشتیبانی توسط ادمین سایت ختم به موارد بالا نیست و این گونه خدمات بستگی به سفارشات کاربران از پهنه ی بالایی برخوردار است.

در بستر وب هیچ وب سایتی وجود ندارد که دچار مشکل نگردد و یا به پشتیبانی و بروز رسانی نیاز پیدا نکند. با توجه به الگوریتم های کمپانی گوگل در بستر وب که عموما هر ۲ ماه تغییراتی را در آن ایجاد می شود سایت نیز باید روند بروزرسانی و رفع مشکل بروز رسانی خود را طی کند تا از رقبای کسب و کاری خود عقب نماند.

 

سعی کنید از صفر تا صد راه اندازی سایت خود را ، که شامل طراحی تا سئو و پشتیبانی سایت می شود را به یک تیم و یا شرکت معتبر بسپارید که ضمانت و تعهد اخلاقی و حرفه ای برای شما به همراه داشته باشد . در این شرایط شاهد سرعت پیشرفت در کار خود خواهد بود و همینطور هزینه کمتری صرف این امور خواهید نمود و با خیال راحت به کسب و کار اینترنتی خود خواهید پرداخت.