تبلیغات آنلاین چیست و چه کاربردی دارد ؟

تبلیغات آنلاین چیست و چه کاربردی دارد ؟

در عصر دیجیتال، داشتن یک برنامه ریزی برای تبلیغات آنلاین، برای کسب‌وکارهای کوچک امری ضروری می باشد. کسب‌وکارهای کوچک برای جست و جوی مشتریان جدید و موفقیت بیشتر در کسب و کار خود نیاز به تبلیغات در فضای آنلاین دارند. گزینه های زیادی در عرصه تبلیغات آنلاین در اختیار قرار دارد، از جمله: ویترین های پولی، پرداخت در ازای هر کلیک (PPC)، پرداخت برای قرار گرفتن در نتایج جستجوها (SEO)، بنرهای تبلیغاتی، استفاده از اپ ها و برنامه های کاربردی و… .

 

مشاوران تیلیغاتی می توانند برای کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار باشند. به طور مثال در بهینه سازی سایت و جستجو(SEO)، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات ایمیلی. بنابراین پاسخ سوال تبلیغات آنلاین چیست، می‌تواند گزینه‌های بسیاری باشد که هر یک به عنوان روشی در جهت کمک به ترویج کسب و کار و تبلیغ مشاغل در بستر فضای اینترنتی است.

 

دیگر چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در مجلات و روزنامه‌ها منسوخ شده است. این روزها خاتمه ی همه‌ی راه‌ها به بستر وب و شبکه‌های اینترنتی و اجتماعی می باشد. پس از چند دهه، تبلیغات آنلاین فضای رقابت را از تبلیغات سنتی گرفته و این رویه در آینده، پر سرعت تر و بسیار محسوس تر خواهد بود. ابزارهای سنتی مانند رادیو و تلویزیون و… به تدریج جای خود را به دستگاه‌های تصویر برداری دیجیتال، گجت ها، آی‌پادها و… سپرده اند. حتما برای شما نیز محسوس است که دیگر همگان اخبار را از طریق گوشی‌های هوشمند خود دنبال می‌کنند. در آینده‌ای نچندان دور تبلیغات سنتی منسوخ و به صورت عمده جای خود را به بستر اینترنت و فضای آنلاین می سپارد.

 

به‌ صورت کلی تبلیغات آنلاین دو گونه دارد: تبلیغاتی که در نتیجه جستجوی کاربران نمایش داده می شود و یا تبلیغاتی که در بسترهای مختلف آنلاین به نمایش در می آید.تبلیغات در جستجو، به موتورهای جستجویی همچون گوگل این اجازه را می‌دهد تا مبتنی بر موضوع، محتوا یا کلید واژه های جستجو شده، تبلیغات شما را با وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف در بستر وب، مطابقت دهد. پس بدون شک در این روش از تبلیغات آنلاین، مشتریانی که به‌دنبال خدمت یا محصولی در حوزه‌ی کسب‌وکار شما می باشند، در جستجوی خود با شما در یک مسیر قرار گرفته و با کسب و کار شما آشنا می شوند. تبلیغات نمایشی نیز روشی است که با استفاده از محتوای تصویری یا ویدیویی، پیام کسب‌وکار شما به بازدیدگنندگان وب سایت منتقل می شود.

 

برای ثبت آگهی اینترنتی در نیازگرد کافیست ثبت نام کنید !

 

تبلیغات آنلاین چطور به کسب‌وکارهای کوچک شما کمک می‌کنند؟

در این عصر، اکثریت افراد اوقات خود را با رایانه یا گوشی هوشمند خود می گذرانند. پس تعجبی نیست که تبلیغات آنلاین به شدت گسترده و مهم شده باشد و این روزها در کسب‌وکارهای کوچک، این روش از تبلیغات به گزینه نخست تبدیل شده است. یکی از دلالیل اصلی رواج این شیوه‌ از تبلیغات، به امکان اشتراک‌گذاری توسط کاربر مربوط می شود. کاربران به سهولت این امکان را دارند که نتایج جستجو و محتوای مورد نظر و دلخواه خود را با خانواده و دوستان خود سهیم شده و آن را به اشتراک بگذارند.

 

پس تبلیغات برنامه ریزی شده شما در بستر وب و موتورهای جستجوگر، نه تنها منجر به جذب بازدیدکننده یا مشتری می‌شود، بلکه به بازدید شمار زیادی از دوستان و آشنایان آن بازدید کنندگان نیز منجر می شود و به شبکه بازدید کنندگان آنها نیز ورود می کند.