گروه پاسارگاد نما – انجام خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما ، نماشویی ، رنگ آمیزی نما و کلیه خدمات نما به روش دسترسی با طناب بدون نیاز به داربست در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی گروه پاسارگاد نما – انجام خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما ، نماشویی ، رنگ آمیزی نما و کلیه خدمات نما به روش دسترسی با طناب بدون نیاز به داربست در سراسر تهران

🔴 گروه پاسارگاد نما

🔹 گروه پاسارگاد نما یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما ، نماشویی ، رنگ آمیزی نما و کلیه خدمات نما به روش دسترسی با طناب بدون نیاز به داربست در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه پاسارگاد نما :

✅ نماشویی،رنگ آمیزی نما،نصب کامپوزیت

✅ رزین کاری نما،شوره زدایی نما،سیمان کاری نما

✅ نصب سنگ،نصب تابلو،نصب دوربین،نصبت توری مرغی

✅ رفع مشرفیت سندپلاست نما،فیلرکشی کامپوزیت

✅ پیچ ورولپلاک سنگ نما،پوشاندن درانقطاع

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا سیری

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۴۵۴۰۰۴۹

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۵۳۲۲۴۳

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۸۸۰۱۱۴۶۶۷

🔸 آدرس  تهران،میدان توانید،مجتمع طلا،طبقه دوم،واحد۲۸

پیچ و رولپلاک نما چه زمانی صورت می گیرد؟

اسکوپ نشدن سنگ در زمان سنگ کاری نمای ساختمان
(اسکوپ سنگ: شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد می شود و سپس سیم آرماتور بندی گالوانیزه در این شیارها بسته می شود تا در مخلوط دوغاب گیرش پیدا کند و مانع از ریزش سنگ شود.)

دوغاب ریزی نا مناسب
(می توان گفت دوغاب و مخلوط دوغاب مهمترین قسمت اجرای سنگ کاری می باشد. باید دوغاب به طور پیوسته و یکنواخت ریخته شود و در غیر اینصورت باعث سنگینی یکطرفه سنگ و خالی بودن قسمت دیگر سنگ می شود و درنهایت ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نما را به همراه دارد.)

مخلوط دوغاب نامناسب
(دوغابی که تهیه می شود باید دارای چسبندگی لازم باشد. یعنی نه زیاد پر سیمان و نه کم سیمان و همچنین سفت نباشد و شل نباشد تا کارایی چسبیدن به سنگ را داشته باشد.)

بنایی نامناسب
(سنگ ها باید کاملا به طور صاف و بدون تو رفتگی و بیرون زدگی روی هم قرار گیرند و همچنین در طول کاملا زاویه یکسانی داشته باشند.)

خرید سنگ نامناسب
(به طور مثال سنگ گرانیت چون دارای سطحی صاف در پشت سنگ می باشد و به اندازه کافی خلل و فرج ندارد سنگ مناسبی برای نما نمی باشد و پیشنهاد ما سنگ تراورتن می باشد.)

نکاتی که قبل از پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست مورد توجه است :
جنس سنگ نمای ساختمان
ابعاد سنگ نمای ساختمان
درصد ریزش سنگ نما
ابزارهای روی نما
نصب سنگ
متریالی که در نظر دارید
بتونه ی روی پیچ
مزایای خدمات راپل بر روی نما نسبت به داربست
خدمات نمای ساختمان مانند پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست و شستشوی نما و خدمات ترمیم و بازسازی نما بدون داربست و به روش راپل سریعتر و با هزینه کمتر اجرا می شود.

انجام خدمات به وسیله داربست فضای زیادی را اشغال می کند و مانع از عبور افراد و مانع از رفت و آمد وسایل نقلیه می شود . به همین دلیل است که انجام خدمات با طناب بر روی ساختمان اجرا می شود.

ولی در امر خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست به روش راپل افراد از دو طناب جهت مقاوم سازی سنگ استفاده می کنند و به همین دلیل است که امنیت و ایمنی راپل نسبت به داربست و بالابرها بسیار زیاد است.

اهمیت پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان ها در چیست؟

عمده هزینه های ساختمانی بعد از مقوله ساخت ، صرف مرمت و باز سازی نمای ساختمان می شود.
یکی از علت های اصلی تخریب نمای ساختمان ها و همچنین پرداخت هزینه های سنگین برای مرمت نما “نفوذ آب باران و برف در بستر نماست” که در فصول سرد با یخ زدگی نما و انبساط آب سبب ترکیدن سنگ ها و تخریب آن می شود.

راه عقلانی جلوگیری از آسیب نما

هزینه نگهداری از نما تنها درصد بسیار ناچیزی نسبت به بازسازی آن است .
از روش های نگهداری از نما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست (جلوگیری از افتادن و ترکیدن نمای سنگی و سطوح سرامیکی)
رزین و ضد آب سازی نمای ساختمان (جلوگیری از فرسایش توسط باران اسیدی و نفوذ آب باران و برف یه بستر نمای سنگی و سطوح سرامیک)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران