ارائه خدمات تشریفات برگزاری مجالس در تهران

در تهران ، تهران

ارائه خدمات تشریفات برگزاری مجالس در تهران

🔴 پرهام رهی

🔹 پرهام رهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تشریفات برگزاری مجالس در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پرهام رهی :

✅ ارائه خدمات کامل مجالس عروسی ، نامزدی ، عقد

✅ در باغ های اختصاصی شرق تهران

✅ خدمات عکاسی و فیلم برداری

✅ عروسی و فرمالیته

و….

 

🔸 شماره تماس 09125077608

🔸آدرس تهران شعبه اول پارسداران
شعبه دوم کامرانیه

تشریفات عروسی چیست ؟

تشریفات عروسی عبارتند از مجموعه کارهایی که عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی خود انجام می دهند. این کارها از اجاره باغ و سالن تا تمام ریزه کاری های مربوط به برگزاری جشن عروسی را شامل می شود. تا پیش از این بسیاری از مراسم های عروسی و جشن ها در حیاط خانه ها برگزار می شد، چیزی که امروزه امکان آن به دلیل کوچک بودن خانه ها خیلی امکان پذیر نیست. این مسئله سبب شده است تا عروس و دامادها به دنبال جای مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی خود باشند.

 

یک مراسم عروسی کارهای زیادی دارد و عروس و دامادها بسیار بی تجربه و جوان هستند و البته در بیشتر موارد هم کسی را ندارند تا به آن ها در این زمینه کمک کند و حائز صلاحیت ها و تجربیات خوب در زمینه برگزاری مراسم عروسی و خدمات مجالس باشد. به همین دلیل، زوج ها به دنبال مؤسسات تشریفاتی و خدمات مجالس می روند تا برگزاری مراسم عروسی خود را به آن ها بسپارند.

 

به مجموعه عواملی که در یک جشن عروسی صرفا برای زیبایی و نظم هر چه بیشتر مراسم به کار گرفته شده تشریفات عروسی می گویند. تشریفات به معنی زرق و برق و تجملات و صرف هزینه های گزاف نیست، تشریفات عروسی معنایی فراتر و عمیق تر از تجمل گرایی دارد. تشریفات به لحاظ لغوی یعنی آداب و آیین انجام مراسم از جمله مراسم عروسی.

 

استفاده از موسسه های تشریفات و خدمات مجالس، تقریبا از سال 1380 به بعد در کشور ما رواج پیدا کرد. بدین ترتیب که زوج های جوان به اینگونه موسسات مراجعه می کنند و برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها می سپارند. گزینه هایی که می توان با مراجعه به این موسسات از آنها بهره مند گردید، عبارت است از: کرایه باغ، باغ تالار یا محل برگزاری مراسم، تزیین محل برگزاری مراسم، تهیه غذا، تهیه سفره عقد، گل آرایی مراسم، تهیه میوه، کیک و شیرینی مراسم، معرفی گروه موسیقی و گروه عکاس و فیلمبردار، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس و ….

 

وظیقه یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس در ارتباط با مراسم عروسی چیست :

مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به میهمانان

مدیریت چک کردن میزهای مدعوین

مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت

هماهنگی و مدیریت طراح ها و دیزاینرها

ایجاد هماهنگی بین کلیه پرسنل موزیک، فیلمبرداری و کترینگ

مدیریت پرسنل آشپزخانه

هماهنگی امور مربوط به باغ یا سالن

مدیریت سیستم سرو شام عروسی

به ظرفیت سالن و تعداد میهمانان توجه کند

سیستم گرمایش و سرمایش را چک کند

 

ویژگی بهترین تشریفات عروسی خوب چیست

تمام موارد ذکر شده جز تشریفات عروسی محسوب می شود ولی نکته مهم در تمام این موارد به بهترین شکل اجرا شدن و خدمات رسانی با کیفیت عالی می باشد. این موضوع تنها به امکانات و تدارکاتی که شما برای جشن در نظر گرفته اید ختم نمی شود بلکه موضوع برمی گردد به نحوه برخورد مهمانداران و حتی ظاهر این افراد از موضوعات مهم می باشد

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران