نقاشی ساختمان در گلستان – گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی نقاشی ساختمان در گلستان – گرگان

🔴 حسن حسینی

🔹 حسن حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان در گلستان – گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن حسینی :

✅نقاشی پلاستیک

✅رنگ روغنی

✅کنتکس درجه یک باکدرمجرب بانازرترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09119625431

🔸 آدرس  گرگان ایرامهرپاین ابوذر بیست یک

 

مزیت نقاشی ساختمان چیست؟

جنبه روانشناسی و بهبود عملکرد

انسان ذاتا به دنبال آرامش است و همیشه در جستجوی ان بوده است . خانه و یا مسکن دقیق همان مکانی است که این آرامش را به او می دهد اما یک مسکن نامرتب و یا شلخته نه تنها به انسان آرامش نمی دهد بلکه آرامش را هم از او سلب می کند و این موضوع برای افراد شهر نشینی که هر روز در معرض تنش های فراوان قرار می گیرند و آخر روز برای کمی آرامش به خانه پناه می برند بسیار حائز اهمیت است . نقاشی ساختمان راهی است که می تواند به راحتی فضای داخلی و یا بیرونی یک خانه را زیبا و آرامش بخش کند . تحقیقات نشان داده است که بکار گیری رنگ های تیره و مات می تواند انرژی ساکنین یک خانه را کاهش دهد و آن ها را به سمت دلمردگی و افسردگی سوق دهد . این در حالی است که بکار گیری رنگ های شاد می تواند انرژی مازاد به افراد بدهد و آن ها را سر زنده نگه دارد و دقیق به همین دلیل است که محیط کاری شرکت ها و نیز مهد کودک ها تمام با رنگ های شاد و روشن نقاشی می شود . این رنگ ها می تواند کودکان را سرزنده کند و یا توان کاری کارمندان را افزایش دهد .
زیبایی دکوراسیون

یقیناً یک دکوراسیون زیبا اولین چیزی است که می تواند به شما آرامش بدهد . اگر خانه ای تازه خریداری کرده باشید و یا به ساختمانی جدید نقل مکان کرده باشید یقینا اولین فاکتوری که برای شما مهم خواهد بود همان دکوراسیون خانه شما است . اولین چیزی که در دکوراسیون اهمیت دارد رنگ پس زمینه و یا همان رنگ دیوار های خانه شماست و یقینا اگر رنگ دیوار ها و سقف اتاق شما با رنگ وسایل آن همخوانی نداشته باشد شما هیچ گاه نمی توانید یک دکوراسیون دقیق و مناسب داشته باشید . مسلما شما نمی تواند تمام وسایل خانه تان را عوض کنید تا رنگ آن ها با دیوار خانه تان هماهنگ شود اما تعویض رنگ دیوار امری بسیار ساده و راحت می باشد و این همان مزیت نقاشی ساختمان است .

صرفه جویی در هزینه ها

مسلم اگر بخواهید فضای خانه خود را تغییر دهید و یا یک دکوراسیون جدید به آن بدهید و یا حتی آن را بازسازی کنید راه های بسیار زیادی را پیش رو دارید . از جمله آن ها می توان به استفاده از کاغذ دیوار، کناف، سنگ ، کاشی کاری و … اشاره نمود . اما باید بدانید که هیچ کدام از این موارد به اندازه نقاشی ساختمان برای تان کم هزینه نخواهد بود . البته هیچ کدام هم به اندازه نقاشی ساختمان نمی تواند در ارائه مدل های مختلف انعطاف داشته باشد . اگر بخواهید مدل های گوناگونی را به دیوار خانه تان ببخشید مسلما با رنگ آمیزی می توانید طرح های بیشتری را با هزینه های کمتری اعمال نمایید . نقاشی ساختمان در برابر کاشی کار و یا سنگ کاری نما هم هزینه کمتری دارد . از طرفی بسیاری از رنگ ها قابلیت عایق کاری در برابر رطوبت و آب را دارند که این موضوع می تواند مقاومت دیوار شما در برابر نم زدگی و مشکلات این قبیل حفظ کند که این مورد به نوبه خود عمر بنای شما را چندین برابر می کند . باید خاطر نشان کرد که بسیاری از رنگ ها نظیر رنگ اکریلیک و رنگ روغنی در برابر شستشو با آب هم مقاوم اند و لذا نگهداری آن ها بسیار ساده تر و راحت تر است این در حالی است که عمر بسیاری از کاغذ دیواری ها محدود بوده و قابلیت شستشو هم ندارند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران