موسسه ذهن خلاق کودک من برگزار میکند – برگزاری کلاس چرتکه ، رباتیک خلاق ، نقاشی خلاق ، تصویر سازی در کرج

در البرز ، کرج
کد کسب و کار : 111953

موسسه ذهن خلاق کودک من برگزار میکند – برگزاری کلاس چرتکه ، رباتیک خلاق ، نقاشی خلاق ، تصویر سازی در کرج

🔴 موسسه ذهن خلاق کودک من

🔹 موسسه ذهن خلاق کودک من یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری کلاس چرتکه ، رباتیک خلاق ، نقاشی خلاق ، تصویر سازی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسسه ذهن خلاق کودک من :

✅ برگزاری کلاسهای چرتکه ،رباتیک خلاق،نقاشی خلاق،تصویر سازی و چاپ کتاب با نام کودک به همراه ضرب موسیقی ابداع کودک و عروسک گردانی و بازی های مخصوص کودک و نوجوانان و زوجین ،روانسنجی کودک و نوجوان

✅ کارگاههای مربوط به فرزندپروری ،و تربیت جنسی کودک با مدیریت متخصص در زمینه کودک ،نوجوان،خانواده با ۱۵ سال سابقه کار با کودک

و…

 

🔸 شماره تماس  02634487980

🔸 شماره تماس  09128714757

🔸 آدرس  شعبه ۱-کرج،چهار راه هفت تیر،کوچه استقلال،برج ارم

🔸 آدرس  شعبه۲-جهانشهر ،ابتدای بلوار جمهوری،بن بست غزال ساختمان فاتح، طبقه چهارم، کلینیک سامان

 

مزایای آموزش چرتکه چیست؟

1. افزایش مهارت های حرکتی
برای استفاده از چرتکه دست و انگشتان را به کار می گیریم. با تمرین مداوم حرکت دانه ها در مغز شبیه سازی شده همین عامل باعث افزایش کارایی مغز می شود. همچنین به شبیه سازی ارگان های حسی نیز کمک می کند.
2. بهبود مهارت های محاسبه
شاید برای بسیاری از مردم محاسبه کار سختی باشد. اما آموزش چرتکه این امکان را فراهم می کند که انجام هر نوع محاسبه ای آسان تر شود. چرتکه این مهارت را ارتقاء کرده و باعث تسریع در محاسبات می شود. این مورد از مهمترین فواید آموزش چرتکه به کودکان می باشد.

3. افزایش تمرکز:
نداشتن تمرکز یکی از مشکلات عمده در طول زندگی است. شاید تصور کنید افزایش تمرکز در سنین اولیه امکان پذیر نیست، در صورتی که چرتکه می تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد. وقتی از دانش آموزان سوالی پرسیده می شود آنها ابتدا به آن گوش فرا داده، سپس با تمرکز، محاسبه را انجام می دهند. اگر چند سال پیاپی تمرین چرتکه انجام دهید به این افزایش تمرکز پی خواهید برد. تحقیقات نشان داده دانش آموزان پیش دبستانی که از چرتکه استفاده می کنند در مقابل سایر دانش آموزان تمرکز بیشتری دارند. تمرکز چیزی ست که با تمرین و تکرار از طریق فعالیت های دیگر دریافت می شود. یادگیری چرتکه یکی از روش های موثر جهت افزایش تمرکز است.

4. بهبود توانایی حل مسائل:
شاید جالب باشد که بدانید یادگیری حل مسائل در چرتکه باعث یادگیری مسائل در ابعاد دیگر نیز می شود. وقتی قدرت تمرکز از با روش بالا رود. ابعاد آن گسترده تر می شود. کودکی که به وسیله فراگیری چرتکه مسائل ریاضی را با تمرکز بیشتر حل می کند. پس از سن بلوغ و بزرگسالی، توانایی حل مسئله را یاد گرفته و می تواند در ابعاد دیگر زندگی از آن استفاده کند.

5. بهبود قدرت حافظه:
به دلیل استفاده از مهره ها هنگام کار با چرتکه بر روی بهبود حافظه نیز تأثیرگذار است. این ابزار در بلندمدت به افزایش قدرت حافظه کمک می کند. پس از پیشرفت در یادگیری چرتکه، محاسبات، به صورت ذهنی انجام می شود. این محاسبه ذهنی، قدرت حافظه را بهبود می بخشد.

6. مغز را تشویق می کند
آموزش چرتکه نوعی هماهنگی بین دست ها و مغز ایجاد می کند. کودکان از دست برای حرکت دانه ها استفاده می کنند و همزمان از مغز برای انجام محاسبات استفاده می کنند. این شرایط مهارت محاسبه را افزایش می دهد.

7. سبب کاهش استرس می شود
چرتکه به کاهش استرس و آزاد کردن استرس های غیرضروری کمک می کند. چرا که شبیه سازی مغز باعث افزایش تمرکز می شود. همین عامل به کاهش سطح اضطراب کمک خواهد کرد. استفاده از چرتکه چند بار در طول روز باعث از بین رفتن استرس می شود.

8. مهارت های تجسم سازی را بهبود می بخشد
این روش به کودکان کمک می کند در هر زمانی برای انجام محاسبات بتوانند تمرین تصویرسازی را انجام دهند. این تمرین پیوسته سبب بهبود مهارت های تجسم سازی می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران