فرصتی طلایی برای افراد جویای کار در سراسر ایران

در تهران ، تهران

فرصتی طلایی برای افراد جویای کار در سراسر ایران

🔴 بیمه سامان نمایندگی توکل

اعطای کدنمایندگی بیمه سامان
«تعدادمحدود»
✅عقدقراردادرسمی ازاولین روزکاری
✅اعطای کدرسمی بیمه ای
✅امکان ثبت انواع رشته های بیمه ای(ثالث،بدنه،مسئولیت،عمروتشکیل سرمایه،تکمیل درمان انفرادی وگروهی،آتش سوزی و…)
جهت قرارگرفتن درلیست مصاحبه نام ونام خانوادگی وشهر محل سکونت خودرا ارسال نمایید.

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۳۶۸۳۴۵

🔸 آدرس  تهران

 

بيمه چيست؟

بيمه پيمانی است که بر پايه‌ آن شرکت بيمه (بيمه‌گر) تعهد می‌کند در برابر مقدار پولی که فرد يا شرکت ديگری (بيمه‌گذار) به او پرداخت می‌کند، زيان وارد شده به بيمه‌گذار را در پی رويدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بيمه‌گذار به بيمه‌گر می‌پردازد، حق بيمه و آنچه را که بيمه می‌شود، موضوع بيمه می‌نامند.

ميزان حق بيمه بر پايه‌ حساب احتمالات تعيين می‌شود و موضوع بيمه و شرايط آن نيز در سند نوشتاری به نام بيمه‌نامه می‌آيد. پيشينه‌ بيمه به دوران باستان باز می‌گردد و خاستگاه بيمه‌ بهداشت را بايد در تمدن اسلامی جستجو کرد.

*بیمه = سرمايه‌گذاری برای آرامش

ميزان حق بيمه بر پايه‌ حساب احتمالات تعيين می‌شود. برای نمونه، فرض کنيد صاحبان 100 هزار خانه به يک شرکت بيمه قرار داد بيمه‌ آتش‌سوزی ببندند و از آن خانه‌ها تنها هزار خانه آتش بگيرد و آسيب ببيند. شرکت به ميزان آسيب وارد شده به آن هزار خانه، به صاحبان آن‌ها پول می‌پردازد. اما به صاحبان 99 هزار خانه‌ ديگر که آتش نگرفته‌اند پولی نمی‌دهد. اين پول هم از حق بيمه‌ای به دست می‌آيد که صاحبان خانه‌ها طی سال به آن شرکت پرداخته‌اند و آرامش را به خانه‌ خود آورده‌اند.

شرکت‌های بيمه سرمايه‌ای را که از بيمه‌گذاران دريافت می‌کنند در کارهای بازرگانی و خدماتی وارد می‌کنند تا از پس هزينه‌های ناشی از زيان‌های بزرگ، مانند سقوط هواپيما، غرق شدن کشتی، سيل، زمين‌لرزه و آتش‌سوزی‌های گسترده برآيند. البته، بيش‌تر آن‌ها قراردادهايی را به شرکت‌های بيمه‌ای بزرگتر و گاهی شرکت‌های بين‌المللی می‌بندند و به آنان حق بيمه پرداخت می‌کنند. بنابراين، آن‌ها با بيمه کردن مردم برايشان آرامش می‌آورند و خود با بيمه کردن بخشی از سرمايه‌ خود در شرکت‌های ديگر به آرامش دست می‌يابند.

انواع بیمه اشخاص چیست؟

حوادث: می‌توان گفت این اولین بیمه‌ای است که هر فردی در زندگی تجربه کرده است چرا که مدارس موظفند دانش آموزان را تحت پوشش بیمه حوادث تحصیلی قرار دهند.

با داشتن بیمه نامه حوادث می‌توانید خود را از هر حادثه‌ای که به شما آسیب برساند ایمن کنید. یک حسن بزرگی که این نوع دارد این است که شما مجبور نیستید قرارداد یک ساله منعقد کنید بلکه با توجه به کاری که انجام می‌دهید می‌توانید فقط چند روز تحت پوشش این بیمه، قرار بگیرید.

عمر: نوع خاصی از بیمه است که بر اساس آن بیمه گر متعهد می‌شود که در صورت فوت بیمه شده یا ابتلا به بیماری‌های خاص در مقابل پرداخت مبلغی در مدت معین از جانب بیمه گذار، مبلغی را به فرد بیمه شده یا فردی دیگری بپردازد.

مسافرتی: فرض کنید برای تفریح به شهری سفر کرده‌اید، اتفاقاً در همان سفر مبتلا به یک بیماری می شوید یا کیف پر از پولتان را به سرقت می‌برند و اینجاست که بیمه مسافرتی به کمکتان می‌آید و تمامی هزینه‌های درمان یا تمامی خسارت‌های وارد شده را جبران می‌کنند.

درمان: واضح است که یکی از پرکاربردترین انواع بیمه‌هاست زیرا با وجود هزینه‌های بسیار بالا در درمان اکثر افراد جامعه قطعاً به آن نیاز خواهند داشت.

مسئولیت: زمانی است که شخص مسئولیتی در اجتماع یا در مقابل افراد تحت امرش دارد و آن مسئولیت را به یک شرکت بیمه انتقال می‌دهد، مثلاً شما تعدادی کارگر در اختیار دارید و حتماً به عنوان کارفرما اگر صدمه‌ای در حین کار ببینند در مقابل آنها مسئول هستید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران