مرکز تخصصی میکروبلیدینگ و ریموو گلوری در دماوند

در تهران ، دماوند

معرفی مرکز تخصصی میکروبلیدینگ و ریموو گلوری در دماوند

🔴 مرکز تخصصی زیبایی و آرایش دائم یاسمن عمادی

🔹 مرکز تخصصی زیبایی و آرایش دائم یاسمن عمادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تخصصی میکروبلیدینگ و ریموو در دماوند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی زیبایی و آرایش دائم یاسمن عمادی :

✅ ارائه دهنده خدمات تخصصی میکروبلیدینگ به سبک های فیبرزو، بولد بروز، پرفشنال بروز و…

✅ میکروپیگمنتیشن ابرو با ماندگاری بالا و ظرافت تار مو

✅ فیکانتور چشم :خط چشم مینیاتوری و بن مژه

✅ فیکانتور لب: رژ لب دائم و شید لب جهت رفع بی رنگی و بد رنگی لب

✅ ریموو انواع تتو های قدیمی و خراب ابرو چشم و لب با برند گلوری بدون درد و زخم و آسیب و بدون نیاز به ترمیم کننده

✅ ما تمام خدمات مربوط به میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن و ریموو را با بهترین کیفیت و مواد و متریال مصرفی انجام می دهیم.

✅ در نهایت اگر به دنبال یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در دماوند هستید، ما بهترین مرکز تخصصی میکرو ابرو در دماوند را به شما معرفی می کنیم.

و…

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتس اپ یا اینستاگرام در تماس باشید.

 

🔸 با مدیریت یاسمن عمادی

🔸 شماره تماس  09127640208

🔸 آدرس  دماوند_گیلاوند

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

در صورتی که ابروی شما کم پشت است و یا باریک‌تر از حد می‌باشد و یا به هر دلیلی دچار ریزش موی ابرو هستید یکی از روش‌‌های زیبا نمودن ابروها میکروبلیدینگ ابرو است. در این روش به کمک یک قلم ساده و انواع سوزن روی پوست خراش‌هایی ایجاد می شود و رنگ را به بین لایه اول و دوم پوست القا می‌کنند. کشیدن خطوط متناسب با موی ابرو از وظایف فردی است که میکروبلیدینگ ابرو را برای شما انجام می‌دهد.

آیا میکروبلیدینگ با تاتو فرقی دارد؟

بله در واقع میکروبلیدینگ ابرو نوعی تاتو است که به صورت دستی انجام می شود.در این روش از یک ابزار دستی به جای ابزارهای سنتی تاتو استفاده می شود. این ابزار کاملا استریل است و از نظر بهداشتی کیفیت لازم را دارد. در میکروبلیدینگ نیز مانند تاتوی سنتی رنگدانه‌های وارد قسمت میانی پوست می شود و در آنجا باقی می ماند. میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن همگی جزو تاتو های آرایشی به حساب می آیند که به صورت دائم بر روی ابرو یا قسمتهای دیگر صورت اجرا می شوند.
میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام میشود؟

در جلسه اول عمل میکروبلیدینگ حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد و بهتر است که شما آمادگی های قبلی برای انجام این عمل را داشته باشید تا بتوانید زودتر و راحت تر برای انجام این عمل حاضر شوید. برای انجام این عمل ابتدا از کرم های بی حسی برای بی حس کردن بخش مورد نظر استفاده می شود. فراموش نکنید که یک تکنسین حرفه ای در تمامی مراحل قدم به قدم با شما پیش می آید و درباره تمامی نکات میکروبلدینگ برایتان صحبت می‌کند. همچنین درباره مراقبتهای بعد از عمل نیز به شما اطلاعات کافی را می دهد.

در مراحل بعدی شکل ابروی جدید و مورد نظر شما با دست کشیده می شود و پس از انجام قرینه سازی های لازم رنگ مورد نظر به ترتیب و با ابزار کار مخصوص بر روی الگوهای مشخص کشیده می شود. در مواقعی از ماسک رنگ دانه ای برای ابروها استفاده میکنند و در نهایت اگر ابرو باز هم به تغییر رنگ احتیاج داشته باشد رنگدانه هایی به آن اضافه می کنند. ابروها در انتهای کار بسیار طبیعی هستند و در صورت انجام اعمال ذکر شده توسط تکنسین در مورد مراقبت های بعد از عمل شما می‌توانید رضایت کافی را از عملتان داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران