تولید و فروش پودر لباسشویی دستی و ماشینی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مرکز تولید و فروش پودر لباسشویی دستی و ماشینی در تبریز

🔴 شرکت ستاره مبین آسیا

🔹 شرکت ستاره مبین آسیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش پودر لباسشویی دستی و ماشینی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ستاره مبین آسیا :

✅ تولید کننده پودر لباسشویی دستی و ماشینی در وزنهای مختلف

✅ پودر ماشینی جعبه قیمت مصرف کننده ۱۱۲۰۰۰ ریال

✅ پودر دستی ۹۸۰۰۰ ریال

✅ ۱۰ کیلویی دستی ۱۱۰ تومن

✅ ۱۰کیلویی ماشینی ۱۲۰ تومن

✅ همه با مجوزات کامل

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا حیدری

🔸 شماره تماس  09143039409

🔸 آدرس  تبریز روبروی نیروگاه حرارتی

چرا نباید مواد شوینده دستی و ماشینی را جای هم استفاده کنیم؟

شوینده‌ها در شکل‌های متنوعی در بازار موجود هستند که هریک از آن‌ها، کاربرد خاصی دارند و مخصوص شستن نوع خاصی از لباس‌ها هستند.
برای مثال، پودرماشین ‌لباسشویی، تنها مخصوص ماشین است و پودرهای دستی، در شستشو با دست کاربرد دارند. از نظر شما، تفاوت شوینده ماشین لباسشویی و دستی چیست؟ آیا می‌توان این دو پودررا به جای یکدیگر استفاده کرد؟ در ادامه به پاسخ این دو سوال خواهیم پرداخت.
اغلب افراد تصور می‌کنند که می‌توان از این دو پودر، هم برای شستشو با دست و هم برای ماشین استفاده کرد. اما، این تصور اشتباه است؛ زیرا، هریک از آن‌ها ترکیبات متفاوتی دارند و باید در جای مناسب استفاده شوند.
ماشین لباسشویی، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های برقی امروزی است. حفظ سلامت اجزاء و پیشگیری از کاهش طول عمر دستگاه، نیاز به رعایت یک سری اصول است، که ابتدایترین آن استفاده از شوینده مخصوص ماشین لباسشویی است.

تفاوت شوینده ماشین لباسشویی با دستی، تفاوت در زمان حل شدن‌شان است. در صورت استفاده از پودر دستی برای ماشین، کف زیادی تولید می‌شود و این کف از مخزن شستشو خارج شده و باعث وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیری به سیستم‌های الکتریکی دستگاه می‌شود.

از سوی دیگر، استفاده از پودر ماشین در هنگام شستشوی دستی باعث بروز آلرژی، حساسیت پوستی، سوزش و خارش می‌شود. همچنین، کف و گاز آزاد شده از پودر ماشین لباسشویی می‌تواند باعث آسیب دیدن چشم‌ها شود.

مواد شوینده دستی
ترکیبات انواع مواد شوینده دستی به گونه‌ای طراحی شده است که از آسیب‌های احتمالی پوست و بروز آلرژی پیشگیری نماید. این محصولات می‌توانند در آب سرد حل شوند و کف مناسبی ایجاد می‌کنند. حل‌شوندگی بالای مواد شوینده دستی موجب افزایش سرعت شستشو می‌شود.
مواد فعال آنیونیک در مواد شوینده دستی باعث خاصیت لکه‌بری و پاک‌کنندگی بالا می‌شود. همچنین، درخشندگی و نشاط لباس‌ها را حفظ می‌کند.
مواد شوینده دستی، همچنین حاوی مواد معدنی مانند سدیم کربنات هستند که باعث کف‌کنندگی آن‌ها در آب با دمای پایین می‌شود.
تولیدکنندگان مواد شوینده، جهت خوشبو شدن لباس‌ها و به جای ماندن رایحه‌ای دلپذیر، از انسانس‌های معطردر ترکیبات آن استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های مواد شوینده دستی

درخشان کنندگی لباس‌ها
محافظت از الیاف لباس‌های حساس
قدرت پاک‌کنندگی و کف‌کنندگی بالا
رایحه ملایم
دانه‌بندی مناسب و بهینه

مواد شوینده ماشینی
بعد ازآشنایی کامل با مواد شوینده ماشینی، درک درست تفاوت شوینده ماشین لباسشویی و دستی برایتان راحت‌تر می‌شود. از مواد شوینده ماشینی برای شستشوی لباس‌ها با ماشین‌لباسشویی استفاده می‌شود. این محصولات به هیچ وجه برای شستشو با دست پیشنهاد نمی‌شود.
این شوینده‌ها حاوی آنزیم‌های مختلقی هستند که هریک از آن‌ها دارای خواص ویژه‌ای می‌باشد. برای مثال، برخی از آنزیم‌ها خاصیت پاک‌کنندگی، کاهش مصرف انرژی، کاهش زمان شستشو، کاهش دمای شستشو، کاهش میزان آب مصرفی و حفظ شادابی لباس‌ها دارند. آنزیم‌های مواد شوینده ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

پروتئاز
سلولاز
آمیلاز
ماناناز
لیپاز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران