فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در نوین پاسداران – تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 100280

فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در نوین پاسداران – تهران

🔴 فروشگاه نوین پاسداران

🔹 فروشگاه نوین پاسداران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در نوین پاسداران – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه نوین پاسداران :

✅ فروش انواع دوربین مداربسته HDو ip(با سیم و بیسیم)

✅ فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن، فراموشی رمز DVR در نوین پاسداران_تهران

✅ فروش انواع مودم سیم کارتی و خط ثابت

✅ خدمات نصب دوربین مداربسته و کابل کشی

✅ فروش انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی و خط ثابت

✅ نصب دزدگیر اماکن و نصب نرم افزار روی موبایل

✅ انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل و کامپیوتر

✅ با مدرک فنی از وزارت کار و دانشگاه صنعت برق

✅ با بیش از 20 سال سابقه کار در امور فنی دوربین و دزدگیر

و…

 

دوربین مدار بسته چطور عمل می‌کند؟

دوربین‌های مدار بسته با کمک دستگاه ضبط‌کننده یا رکوردر و یک صفحه‌نمایش (مانیتور) به شما کمک می‌کنند هر اتفاقی را که در محیط موردنظر می‌افتد، به‌شکل زنده مشاهده کنید و آنها را برایتان ذخیره می‌کند تا اگر لازم شد بعدا آنها را مجددا بازبینی کنید. صفحه‌نمایش دوربین مدار بسته را با یک تلویزیون معمولی اشتباه نگیرید. این صفحه‌نمایش نمی‌تواند محتوای پخش‌شده به‌شکل عمومی را دریافت کند. صرفا می‌تواند تصاویر دوربین‌هایی را که در محل نصب کرده‌اید به شما نشان دهد.

کاربرد و انواع دوربین مدار بسته

در دنیای امروز، متأسفانه جرم و جنایت از جمله دزدی و تجاوز به حریم دیگران از زمان‌های گذشته بسیار بیشتر است. به‌همین‌دلیل همه کسب‌وکارها، شرکت‌ها، سازمان‌های مهم مانند بانک‌ها و موزه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، خانه‌هایی که در آنها اشیای قیمتی نگه‌داری می‌کنند، مزارع و باغ‌ها اقدام به خرید دوربین مدار بسته می‌کنند تا بتوانند رویدادهای ناخوشایند را ثبت و ذخیره کنند. سه نوع کلی دوربین‌های مدار بسته عبارت‌اند از:

دوربین‌های مدار بسته سیمی
این دوربین‌ها از کابل برای انتقال تصاویر استفاده می‌کنند، اما درصورتی‌که دامنه انتقال از ۳۰۰ متر بیشتر شود سیگنال آن ضعیف می‌شود. استفاده از کابل‌های شبکه، سوییچ‌ها و تقویت‌کننده‌های سیگنال می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. چندین دوربین می‌توانند با اتصال داخلی به یک صفحه‌نمایش واحد در اتاق امنیت متصل شوند.

دوربین‌های آنالوگ
این دوربین‌ها سال‌هاست که وجود دارند و هنوز هم متداول‌ترین نوع دوربین مدار بسته هستند. عملکرد این دوربین‌ها ابتدایی است و ویدئوها را در محل ذخیره می‌کنند.

دوربین‌های آی‌پی یا پروتکل اینترنت (IP)
این دوربین‌ها همان عملکرد مشابه دوربین‌های آنالوگ را دارند با این ‌تفاوت که قابلیت‌های آنها بسیار بیشتر است. برای مثال، تصاویر این دوربین‌ها واضح‌تر است، رزولوشن بالاتری دارند و ویژگی‌هایی از جمله بزرگنمایی و تغییر موقعیت را در آنها می‌توان از راه دور انجام داد.

برای نصب دوربین مدار بسته به چه مواردی نیاز است؟
برای نصب هر دوربین باید موارد زیر را داشته باشید:

سرویس‌های کابل‌کشی ساختاریافته
تمام سیستم‌های مدار بسته به کابل‌کشی نیاز دارند، حتی آنهایی که دوربین آنها وایرلس (بی‌سیم) است. کابل‌ها تجهیزات مختلفی از جمله صفحه‌نمایش، رکوردر یا ضبط‌کننده، مودم‌ها و دوربین‌های سیمی را به هم متصل می‌کنند.

ضبط‌کننده ویدئو یا ویدئو رکوردر

وقتی دوربین مدار بسته مورد خاصی را مشاهده می‌کند، با کمک دستگاه رکوردر فرایند موردنظر را ضبط می‌کند تا بعدا بتوانید آن را به عقب برگردانید و بررسی کنید. می‌توانید دوربین‌ها را طوری تنظیم کنید که به‌شکل پیوسته همه‌چیز را ضبط کنند، اما این کار فضای ذخیره‌سازی زیادی را اشغال می‌کند. به‌همین‌دلیل بهتر است آنها را طوری تنظیم کنید که فقط در ساعات خاصی از روز یا شب یا زمانی که حرکتی را تشخیص می‌دهند ضبط کنند. رکوردرها دو نوع هستند: DVR و NVR.

دی‌وی‌آر (DVR) یا ضبط‌کننده دیجیتال ویدئو
این ضبط‌کننده جایگزینی مدرن برای ضبط‌کننده ویدئوی آنالوگ است که از نوارهای ویدئویی برای ذخیره تصاویر استفاده می‌کند. دی‌وی‌آرها تصاویر را از دوربین‌های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم موردنظر در هر ثانیه ضبط می‌کنند. وقتی هارد دیسک پر می‌شود، تصاویر جدید ابتدا روی قدیمی‌ترین ویدئوی ضبط‌شده می‌نشیند. این ضبط‌کننده با کابل کواکسیال از کیفیت اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

ان‌وی‌آر (NVR) یا ضبط‌کننده شبکه‌ای ویدئو
این ضبط‌کننده مانند دی‌وی‌آرها کار می‌کند اما با دوربین‌های IP سازگار است. این دوربین‌ها با استفاده از اترنت یا کابل شبکه به ضبط‌کننده شبکه‌ای ویدئو متصل می‌شوند. می‌توانید به آسانی با مرورگر وب یا اپلیکیشن تلفن‌همراه به تصاویر ان‌وی‌آر دسترسی پیدا کنید.

در اصل هر دو رکوردر عملکرد یکسانی دارند. هر دو می‌توانند به‌شکل زنده یا ضبط‌شده تصاویر را نمایش دهند و همچنین می‌توانید آنها را در رایانه، تبلت و تلفن‌همراه هوشمند تماشا کنید. تفاوت مهم آنها در نوع کابلی است که برای اتصال دوربین‌ها به کار می‌رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران