فروش انواع آسیاب صنعتی مخصوص پلاستیک ، شیشه و سبد در تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 88477

معرفی فروش انواع آسیاب صنعتی مخصوص پلاستیک ، شیشه و سبد در تهران

🔴 مجموعه ماشین سازی چراغی

🔹 مجموعه ماشین سازی چراغی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع آسیاب صنعتی مخصوص پلاستیک ، شیشه و سبد در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ماشین سازی چراغی :

✅ فروش انواع اسیاب صنعتی

✅ مناسب پلاستیک شیشه سبد

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۱۲۷۹۷۷

🔸 آدرس  تهران جنب اتوبان ازادگان

 

کاربرد دستگاه آسیاب پلاستیک چیست؟

از دستگاه آسیاب پلاستیک برای خردکردن انواع محصولات پلاستیکی استفاده می شود. این دستگاه ها دارای محفظه هایی هستند که با ریختن ضایعات در آن ها بسته به اندازه دلخواه، مواد را آسیاب و خرد کرده و به شما تحویل می دهند. می توانید از دستگاه آسیاب پلاستیک به عنوان یک دستگاه صنعتی جدا استفاده کنید و با خرد کرد انواع پلاستیک ، مواد اولیه مورد نیاز دیگر کارگاه ها را تامین کنید. از سوی دیگر اگر کارگاه تولید پلاستیک دارید، با جمع کردن و یا خریدن ضایعات و تهیه یک دستگاه آسیاب پلاستیک می توانید به راحتی مواد اولیه مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه تمام شده خود را کاهش دهید. این دستگاه ها مصرف برق زیادی نداشته و به نیروی انسانی زیادی برای انجام کار خود نیاز ندارند.

انواع مختلف دستگاه آسیاب پلاستیک

دستگاه آسیاب پلاستیک با توجه به نوع خرد کردن ضایعات پلاستیکی دارای دو مدل مختلف است.

دستگاه آسیاب پلاستیک شمشیری: در این مدل، دستگاه با استفاده از تیغه های برنده و قدرت چرخش بالای موتور مواد پلاستیکی موجود در محفظه را خرد می کند. این مدل همانند یک چرخ گوشت بزرگ به نظر می رسد که به جای خرد کردن گوشت انواع پلاستیک را آسیاب می کند.
دستگاه آسیاب پلاستیک چکشی: این مدل دستگاه بر خلاف مدل شمشیری از یک چکش بزرگ و سنگین استفاده می کند که با بالا و پایین شدن باعث خرد شدن قطعات و آسیاب شدن می شود. این دستگاه نمونه بسیار بزرگ یک هاون است.

تفاوت دستگاه آسیاب پلاستیک شمشیری و چکشی

همانطور که در تعریف دو مدل دستگاه آسیاب پلاستیک اشاره شد هر کدام از سیستم خاصی برای خرد و آسیاب کردن مواد پلاستیکی استفاده می کنند. در دستگاه آسیاب پلاستیک چکشی با توجه به فرود آمدن وزنه سنگین بر روی ضایعات و پوشاندن سطح آن پرتاب مواد به بیرون به ندرت اتفاق می افتاد و این موجب امنیت اپراتور می شود.

در دستگاه آسیاب پلاستیک شمشیری اگر از مدل پیشرفته تر با تیغه های مخصوص استفاده کنید نیز عمل پرتاب شدن به بیرون اتفاق نخواهد افتاد و امنیت اپراتور تامین خواهد شد و در کنار آن سر و صدای کمتری نیز در هنگام خرد شدن ایجاد خواهد شد.

از دیگر تفاوت میان دو مدل دستگاه آسیاب پلاستیک می توان به تا خوردن و جمع شدن تکه های کوچک پلاستیک در مدل چکشی اشاره کرد. در دستگاه آسیاب چکشی با توجه به کوبیده شدن ضایعات پلاستیکی ممکن است قطعات کوچک تر تا بخورند ولی خرد نشوند که این قطعات ریز قابل استفاده نیستند و دوباره باید آسیاب شوند. در مدل شمشیری با توجه به خرد شدن قطعات از طریق تیغه این مشکل وجود نخواهد داشت.

هر دو مدل با قدرت های متفاوت به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل نمی توان مدلی را بر دیگری برتر دانست. تنها تفاوت عمده در میان جنس موادی است که هر کدام از مدل های شمشیری و چکشی می توانند خرد کنند. شما با توجه به نوع مواد مصرفی و مورد نیاز خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران