فروش آنلاین لنز ناخن در کرج و سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی فروش آنلاین لنز ناخن در کرج و سراسر کشور

🔴 فروشگاه لنز و استیکر ناخن لنا

🔹 فروشگاه لنز و استیکر ناخن لنا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آنلاین لنز ناخن در کرج و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه لنز و استیکر ناخن لنا :

✅ فروش مستقیم لنز ناخن ( طرح آماده ناخن ) براحتی میتونید با لنز های ما ناخنتون طراحی کنید .

✅ بیش از ۳۵۰طرح جذاب و جدید

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  خانم صفری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۳۳۸۵۶۸

🔸 آدرس  کرج

 

لنز ناخن چیست؟

لنز ناخن به صورت پک‌هایی از طرح‌های مختلف در بازار وجود دارد و می‌توان به راحتی از آن برای طراحی ناخن استفاده کرد. این طرح‌ها بر روی یک صفحه‌ی کاغذی بوده و روی آن‌ها یک لایه نایلونی نازک قرار دارد.

نحوه استفاده از لنز ناخن

ابتدا، به اندازه ناخن خود از پک‌های لنز ناخن برش دهید، سپس قسمت برش داده شده را درون ظرفی از آب قرار دهید. اگر آب ولرم باشد کار راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. پس از گذشت چند ثانیه، لنز ناخن آماده است.

در این مرحله لایه نایلونی از روی کاغذ جداشده و قسمت طرح‌دار لنز ناخن را به آرامی و با استفاده از یک انبر کوچک یا موچین، روی ناخنی که از قبل لاک زده شده است بگذارید.

لنز ناخن را به آرامی و با دقت روی ناخن قرار دهید. اگر لاک ناخن حالت نیمه خشک داشته باشد، نتیجه کار بهتر خواهد بود.

قسمت‌های اضافی لنز ناخن را با استفاده از سوهان ناخن جدا کرده و برای فیکس شدن بهتر آن، از تاپ کات یا براق‌کننده ناخن استفاده نمایید.

روش استفاده از لنز بعد از مانیکور یا کاشت ناخن

بعد از انجام مانیکور روی ناخن‌ها را بافر بکشید تا هیچ اثری از چربی بر روی آن نماند. البته این کار از بلند شدن لاک ژل شما هم پیشگیری می کند. با استفاده از بیس ژل کل ناخن‌ها را کاورکنید، دقت کنید که حتما با استفاده از قلم لبه‌ آزاد ناخن را ببندید تا باعث ترک خوردن لاک ژل شما نشود. سپس با استفاده از دستگاه UV یا LED تمامی ناخن‌ها را خشک نمائید. بعد از زدن لاک ژل با رنگ مورد نظر بر روی ناخن‌ها مجددا از دستگاه UV استفاده کنید. هنگامی‌که ناخن‌ها کاملا خشک شدن آن‌ها را با لایه‌ای از تاپ ژل پوشش دهید و مجددا از دستگاه UV استفاده نمائید. برای کاشت ناخن لنزهای ناخن را به اندازه‌ هر ناخنی که باید روی آن کار شود برش داده قبل از اینکه لنز را داخل آب بیاندازید حتما سایز آن را با اندازه ناخن مورد نظر چک کنید.

با استفاده از دستمال مرطوب هم می‌توانید طرح مورد نظر را نمدار کنید فقط دقت کنید که در صورت استفاده کردن از ظرف آب حتما ناخن و طرح را کاملا خشک نمائید. بعد از جدا شدن لایه زیرین از لنز ناخن آن را بر روی ناخن چسبانده و اضافات آن را با استفاده از یک سوهان ناخن برطرف نمائید. در آخر نیز با استفاده از تاپ شاین طرح را به طور کامل بر روی ناخن فیکس کرده و ناخن‌ها را مجددا زیر دستگاه LED قرار دهید.
لنز ناخن چیست و چگونه استفاده میشود ؟

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران