عروسک دی ماهی – فروش آنلاین عروسک های دستباف در سراسر کشور

در کرمان

معرفی عروسک دی ماهی – فروش آنلاین عروسک های دستباف در سراسر کشور

🔴 مجموعه عروسک دی ماهی

🔹 مجموعه عروسک دی ماهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آنلاین عروسک های دستباف در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه عروسک دی ماهی :

✅ ارایه دهنده ی عروسک های دستبافت

✅ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  فاطمه موذن زاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۰۹۸۲۰۶۹

🔸 آدرس  فروش به صورت آنلاین درسراسرکشور

ویژگی های عروسک دستباف چیست؟

1- در بافت عروسک ها ، از مواد پلاستیکی و مصنوعی که باعث ایجاد ضایعات پوستی و حساسیت در کودک می شود استفاده نشده . زیرا بدن کودک هنگام بازی در تماس مستقیم با اسباب بازی است . از این رو نخ مورد استنفاده در بافت عروسک بافتنی ، نازک و سبک بوده و الیافی که جهت پر کردن بدن عروسک به کار رفته ، نرم ، لطیف و از نوع مرغوب انتخاب شده تا احساس راحتی را به کودک شما منتقل کند .

2- در ساخت عروسک بافتنی ، از زواید و قطعات سفت ، تیز وبرنده استفاده نشده بنابراین در صورت رها کردن کودک به همراه عروسک به مدت طولانی ، خطری ناشی از بلعیدن قطعات سفت که منجر به خفگی شود ، او را تهدید نمی کند .

3- به دلیل انعطاف و نرمی و نبود قطعات و زواید سفت در عروسک ، می توان ان را هنگام خواب در کنار کودک قرار داد و یا در بعضی مواقع به عنوان تکیه گاه و بالشی نرم برای کودک مورد استفاده قرار داد .

4- ساختار و ترکیب عروسک بافتنی در اثر شستشو ثابت می ماند و شکل و حالت آن تغییر نمی کند . توجه داشته باشید که برای شستشو از آب سرد یا ولرم ( آبی که نه سرد باشد نه گرم ) استفاده شود . آبی که گرمای آن به حدی است که بخار از آن بلند می شود عروسک را از حالت طبیعی خارج کرده و از بین می برد .

تاریخچه ی عروسک بافتنی
خرید عروسک بافتنی امروزه بسیار مرسوم هست و از بزرگسالان تا بچه ها به این نوع عروسک ها علاقه مند می باشند ، شاید برای شما سوال بشود که عروسک بافتنی از کجا و کی پدید آمد و اولین کسی که ایده ی بافتن عروسک و اسباب بازی یا چیز های تزیینی با استفاده از دست و کاموا را به سرش زد چه کسی بود یافته ها و شواهد نشان می دهد که قلاب بافی از ۱۵۰۰ سال قبل از مسیح وجود داشته است ، کسی نمی داند اولین بار چه کسی دریافت که با استفاده از تور و قلاب بافی می تواند علاوه بر لباس وسایل تزیینی و اسباب بازی ، عروسک درست کند اما احتمالا از همان دوران مردم برای کودکان خود یا به عنوان وسیله ی تزیینی عروسک ها یا حیوانات را به صورت بافتنی در می آورند ،قلاب بافی انواع مختلفی دارند و سه روش قلاب بافی معمولی ، برجسته و معرق هستند که مرسوم ترین آن ها قلاب بافی به روش معرق می باشد .

بافتنی هنوز که هنوز پس صدها سال پرطرفدار هست و یا افرادی زیادی به درست کردن این نوع عروسک ها علاقه دارند ، همچین یک شغل داخل از خانه می باشد که افراد زیادی از طریق آن درآمد زایی میکنند و امروزه قیمت عروسک بافتنی بستگی به اندازه و کیفیت بافت و نوع مواد دارد اما لازم به ذکر است که قیمت عروسک بافتنی چندان بالا نمی باشند و ارزان هست .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران