تولید و فروش مبل و صنایع چوبی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تولید و فروش مبل و صنایع چوبی در شیراز

🔴 صنایع چوب شفیعی

🔹 صنایع چوب شفیعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبل و صنایع چوبی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوب شفیعی :

✅ تولید تخته و لوازم چوبی

✅ مبل

✅ زیور آلات چوب رزین

و….

 

🔸 شماره تماس 09170503138

🔸آدرس سپیدان رو به روی اولین تقاطع روستای بهرغان

معرفی برخی از فراورده های صنایع چوبی

1- صفحات فشرده لایه ای

تخته چندلایی یکی از مشتقات چوب است که در اکثر صنایع قابل مصرف می باشد. این محصول همه کاره و بسیار قابل اعتماد است زیرا از لایه های نازک چوب ساخته شده و چون این لایه ها یکدیگر را تقویت می نمایند بسیار مقاوم هستند. برای ساخت این فرآورده، ابتدا الوارهای تنه درختان رابه لایه های نازک چوبی تبدیل کرده و سپس تحت فشار و دمای بالا با چسب هایی که مربوط به این صنعت می شود به هم می چسبانند تا یک ورق مسطح ضخیم قوی و انعطاف پذیر تولید شود.

تخته های چند لایه با تعداد لایه های فرد ساخته می شوند که ناز کترین آن 3 لایه و با توجه به نوع کاربرد آنها 9، 7، 5 و… لایه هم ساخته می شوند. برای ساخت این نوع تخته، هر لایه را برخلاف سمت رگه های لایه قبلی و عمود بر هم می چسبانند که این کار استحکام تخته را بسیار زیاد می کند.

بعضی از تخته های سه لایی از چوب در ختان سخت چوبی همچون توس ماهون غان راش تولید می شوند که برای اهداف صنایعی همچون کشتی سازی هواپیما سازی ساختمان کاربرد دارد و بعضی دیگر از چوب درختانی مثل صنوبر سدر کاج و.. تولید می شوند که در صنایعی همچون صنعت مبلمان بسته بندی(ساخت جعبه)قرقره های صنعتی و.. استفاده می شود.

2- صفحات فشرده خرده ای

در پایان سال های 1940 میلادی در آلمان عملا چوب کافی برای ساخت تخته های چند لایی مقرون به صرفه وجود نداشت از این رو نئوپان توسط Max Himmelheber مخترع آلمانی، د ر یک کارخانه صنعت و کاغذ و لاک اختراع شد که جایگزین تخته های چند لایی شد.اولین قطعه نئوپان در زمان جنگ جهانی دوم در کارخانه ای واقع در برمن آلمان ساخته شد.

در ساخت این تخته از مواد زائدی مانند تراشه های چوب و خاک اره استفاده شده بود که توسط یک آسیاب چکشی به تراشه های ریز تری تبدیل شده تا بتواند از یک صفحه مخصوص عبور کند سپس با یک رزین فنلی مخلوط شده و به نئوپان تبدیل می شد. بیشتر تولید کنندگان دیگر تخته خرده چوب نیز از همین روش استفاده می کردند هرچند که نوع رزین مصرفی آنها متفاوت بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران