شرکت سم پاشی و کارشناسی و ضدعفونی نادرپور در قشم

در هرمزگان ، قشم

معرفی شرکت سم پاشی و کارشناسی و ضدعفونی نادرپور در قشم

🔴 شرکت سم پاشی و کارشناسی و ضدعفونی نادرپور

🔹 سم پاشی تضمینی کلیه حشرات و جوندگان موذی با قیمت مناسب و کیفیت عالی

🔹 سم پاشی تخصصی موریانه(رِشْمیز یا لَمِز) ، سوسک ریز، سوسک فاضلابی، کک، کنه، موش، ساس، مایت پرندگان، مار، عقرب، رتیل و غیره

🐄سم پاشی دامداری، گاوداری، مرغداری

🌴سم پاشی وکارشناسی: درمان باغ، باغچه، نخیلات

🏢سم پاشی وضدعفونی اماکن اداری، تجاری، مدارس،منازل

با کارشناسی دقیق و مشاوره رایگان

💼مسئول:نادرپور

 

 

🔸 شماره تماس 09902731125

🔸 شماره تماس 09207826374

🔸 شماره تماس 09036786374

🔸آدرس قشم

موارد مهم در سمپاشی مورچه

انجام خودسرانه سمپاشی مورچه و مضرات آن

بی دقتی و افراط از سموم شیمیایی در زمان سمپاشی مورچه، می تواند منجر به آسیب به موجودات زنده و علی الخصوص انسان نماید؛ این آسیب ها حتی می تواند منجر به مرگ نیز گردد. استفاده از سموم شیمیایی غیر استاندارد دیگر آسیبی است که سمپاشی خودسرانه ممکن است به دنبال داشته باشد. سم غیر استاندارد ضربان قلب را بالا می برد و تعریق را افزایش می دهد و گاهی منجر به توقف کامل تنفس می گردد. سموم غیربهداشتی نیز می تواند منجر به آسیب سلولی گردد که تغییرات عصبی در فرد ایجاد می کند. شرکت ما سمپاشی مورچه با بالاترین تاثیر و کمترین قیمت برای شما میسر ساخته است.

اقدامات پیش از سمپاشی مورچه

درز شیارها و قرنیزها باید گرفته شود، مواد غذایی دارای کربوهیدارت و شیرین از مسیر عبور مورچه ها برداشته شده و بهداشت محیطی همواره رعایت گردد. بهتر است هنگام ساختمان سازی، خاک را به وسیله آهک یا موارد مشابه ضد نفوذ کنیم. نمک مانع آنها است و در مسیر آنها از نمک می توان استفاده نمود. سمپاشی مورچه فرآیند پیچیده ای نیست، اما متشکل از چند مرحله است. حتی گفته می شود روغن نعناع نیز موجب فرار مورچه ها و ترک نقطه ی خاص می گردد، این موضوع البته به این بستگی دارد که انبوه و کلونی جمعیت در منزل یا محل زندگی شما چقدر است.

فواید سمپاشی مورچه توسط متخصص

سمپاشی مورچه اگر توسط افراد متخصص این امر صورت پذیرد مزایایی به دنبال دارد که می تواند منجر به بالاترین تاثیر و تضمینی برای جلوگیری از چند باره شدن این کار گردد. در زمان سمپاشی مورچه توسط متخصصین ما، نیازی به تخلیه منزل نیست و این امر بدون زحمت برای ساکنین ساختمان انجام می شود. اقدامات پیشگیرانه دیگری علاوه بر سمپاشی مورچه، بنا به صلاحدید کارشناسان انجام خواهد شد که ضریب تاثیر این امر را بالا می برد.

پس از سمپاشی مورچه

پس از سمپاشی مورچه، زمان دقیق ورود به ناحیه سمپاشی شده را از کارشناسان ما بپرسید تا از خطراتی نظیر تنفس بخار و ذرات معلق سم مصون بمانید. مرطوب بودن سم احتمال ایجاد مسمومیت توسط آن ایجاد می کند، که صلاح بر این است که سم خشک شود و پس از آن به منطقه سمپاشی مورچه ورود کنید. خانم های باردار، کودکان و بیماران قلبی نظر کارشناسان سمپاشی مورچه را مورد عنایت قرار داده و بر طبق آن عمل نمایند. بعد از اتمام عملیات سمپاشی مورچه، برای ورود جریان هوا، پنجره و درب ها را باز بگذارید. مواد غذایی که در معرض سمپاشی مورچه بوده اند را دور بریزید و از استفاده از آن جدا خودداری نمایید.

سمپاشی مورچه و سایر حشرات موذی امری ضروری به نظر می رسد، چرا که این حشرات موذی با ورود به محل زندگی ما منجر به برهم زدن آسایش ما می گردند. این امر فقط با آزار رساندن آنها و گزش های انگلی تمام نمی شود، بلکه حتی برای لحظه ای غذاهای خود را نمی توانید بدون محفظه بیرون بگذارید؛ چرا که مورد هجوم انبوه عظیمی از مورچه ها واقع می شود و فی الواقع این مواد غذایی باید دور ریخته شود، زیرا احتمال انگلی شدن مواد غذایی وجود دارد. برای رهایی از این وضعیت سمپاشی مورچه توسط متخصصین این امر به شما توصیه می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران