سنگ ایمان – بهترین مرکز تولید و فروش سنگ مرمریت و مروارید در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی سنگ ایمان – بهترین مرکز تولید و فروش سنگ مرمریت و مروارید در مشهد

🔴 مجموعه سنگ ایمان

🔹 مجموعه سنگ ایمان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش سنگ مرمریت و مروارید در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سنگ ایمان :

✅ تولید و فروش انواع سنگ مرمریت گلبو ، سنگ مروارید مشهد ، سنگ پله ، سنگ ۴۰ طولی گلبو ، سنگ پله کرم گلبو ، انواع سنگ های سایز ۶۰*۳۰ دوسانت ضخامت صادراتی سنگ گلبو ، انواع پله گرانیت مشهد ، سنگ ۴۰ طولی مروارید مشهد و ….

✅ تولید و برش

✅ سنگ دو سانت ضخامت صادراتی سنگ گلبو

✅ تولید سنگ پله گلبو در سه رنگ

✅ سنگ پله کرم گلبو

✅ سنگ پله سبز گلبو

✅ سنگ پله زیتونی گلبو

و…

 

🔸 با مدیریت  علیزاده

🔸 شماره تماس  09159715347

🔸 شماره تماس  09150055347

🔸 آدرس  مشهد جاده فریمان _تپه سلام  میلان اول سنگبریها  سمت راست قطعه دوم

 

سنگ مرمریت چیست ؟

سنگ مرمریت یک نوع سنگ آهکی رسوبی است که در اثر دگرگونی به شکل فعلی خود درآمده است. رنگ سنگ مرمریت خالص سفید است و از انواع سنگ مرمریت می‌توان به نوع ابری، کریستالی و چینی آن اشاره کرد. این سنگ ساختمانی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و با سنگ‌هایی مانند گرانیت از لحاظ مقاومت و استحکام رقابت می‌کند.

برخلاف سنگ‌های تراورتن که بیشتر به عنوان سنگ نمای رومی شناخته می‌شوند، سنگ‌های مرمریت عمدتاً در بخش‌های داخلی ساختمان کاربرد دارند و نماهای داخلی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از جمله سنگ‌های شناخته شده مرمریت، می‌توان مرمریت آباده و مرمریت پارادایس را نام برد.

ویژگی سنگ مرمریت

این سنگ طبیعی ساختمانی، از لحظه مقاومت فشاری از سنگ‌های تراورتن دارای مقاومت بالاتری می‌باشد. امکان به وجود آمدن خش بر روی سطح سنگ‌های مرمریت وجود دارد. به همین دلیل باید در مناطقی نصب گردد که احتمال کمتری جهت بروز خش باشد. به جهت تراکم بالایی که سنگ مرمریت دارد، مقاومت فرسایشی بالایی دارد و می‌توان در مکان‌های پررفت و آمدی مانند کف سالن‌ها از آنها استفاده کرد. سنگ مرمریت دهبید نیز یک گزینه بسیار مناسب جهت استفاده در این مناطق، یعنی کف سالن‌ها می‌باشد. ساب بالایی که سنگ مرمریت دارد، باعث می‌شود تا درخشندگی بیشتری داشته و به خوبی در نمای داخلی نمایان گردد.

مزایای سنگ‌های مرمریت

سنگ مرمریت مانند سایر سنگ‌های ساختمانی دارای مزایایی می‌باشند که همین مزایا باعث پرکاربرد شدن این سنگ شده است. از جمله این مزیت‌ها می توان موارد زیر را نام برد.

مقاومت بالا در مقابل حرارت
ساب پذیری بالا
زیبایی منحصر به فرد
چشم نواز و جذاب بودن در طراحی داخلی
تنوع بالا در طرح و رنگ
معایب سنگ مرمریت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران