سالن زیبایی رز آبی در شهریار

در تهران ، شهریار

معرفی سالن زیبایی رز آبی در شهریار

🔴 سالن زیبایی رز آبی

🔹 سالن زیبایی رز آبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات زیبایی و آرایشی در شهریار میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 سالن زیبایی رزابی باکلیه خدمات ارایشگری در خدمت شما عزیزان هست

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی رز آبی :

✅ فیبرز ابرو

✅ رنگ و لایت

✅ ناخن

✅ کراتینه

✅ میکاپ عروس

✅ پوست و مو

و….

 

🔸 شماره تماس 09129157835

🔸آدرس شهریار خیابون ولیعصرکوچه گلپونه مجتمع قائم طبقه همکف

مزایای استفاده از پله گرد

کراتینه مو چیست ؟

کراتین، پروتئین اصلی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث حفاظت و عدم شکنندگی آن‌ها می‌شود. این ماده مسئول فعالیت‌های حیاتی سلول از قبیل تولید پروتئین است که شادابی و درخشندگی مو را به ارمغان می‌آورد. پس وقتی میزان این ماده براثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم، مواد شیمیایی یا تغییر سبک زندگی در سلول‌های پوست و مو کم می‌شود، موها شادابی خود را از دست داده و به اصطلاح وز و زبر خواهند شد. این پروتئین در موهای فر و مجعد و آسیب‌دیده کمتر وجود دارد که منجر به خشک و شکننده شدن این نوع موها می‌شود. کراتینه مو مستقیما با فولیکول در ارتباط است و منافذ مو را با کراتین و پروتئین‌های ضروری مو پر می‌کند. با انجام این روش، موها براق‌تر به نظر می‌رسند چون در واقع سالم‌تر می‌شوند. روش‌های مختلفی برای کراتینه مو یا کراتین‌درمانی وجود دارد که آرایشگر متخصص کراتینه مو با توجه به نوع و نیاز موهای شما، فرمول مناسب برای این درمان را برای هر فرد، در نظر می‌گیرد.

کراتینه مو چقدر دوام دارد ؟

همان‌طور که گفتیم، روش‌های متفاوتی برای کراتین درمانی موها وجود دارد و آرایشگری که در این زمینه مهارت دارد با توجه به نیاز و نوع موهای شما، بهترین مواد با فرمول مناسب را برایتان در نظر می‌گیرد. بعضی از انواع کراتینه مو ماندگاری بالای چند ماه یعنی از ۳ الی ۶ ماه دارند؛ در حالی که برخی فقط برای از بین بردن وز مو به کار می‌روند و ماندگاری کمتری و حداکثر دو ماه دارند. در هر صورت به این نکته توجه داشته باشید که در روش کراتینه کردن موها، منافد موها با کراتین پر می‌شود و پس از چندین ماه شستشو، این پروتئین‌های تزریق شده از بافت موها شسته می‌شوند. در نتیجه کراتینه مو، موقتی است و بعد از چند ماه کاملا شسته می‌شود و از بین می‌رود.

مزایا

انواع روش‌های کراتینه کردن مو، نتایج متفاوتی خواهد داشت؛ اما به طور کلی مزایای کراتینه کردن مو عبارت است از:

صاف کردن مو
پر کردن جاهای خالی و نازک هر تار مو با پروتئین
کمک به داشتن موهایی با جلوه صاف و ضخیم
برق و درخشندگی مو
عدم نیاز به حالت‌دهی و سشوار

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران