کارگاه آهنگری و جوشکاری در کیش

در هرمزگان ، کیش

معرفی کارگاه آهنگری و جوشکاری در کیش

🔴 حمید رفعتی

🔹 حمید رفعتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آهنگری و جوشکاری در کیش می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید رفعتی :

✅ کارگاه آهنگری ، تخریب با پیکور. جوشکاری اسکات

✅ ساخت سوله سبک و سنگین

✅ انواع پله و نرده کشی در و پنجره و الپوستوفرم

✅ کارهای پروژه با کادری مجرب با بیست سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس 09179307588

🔸 شماره تماس 09011104591

🔸 آدرس کیش فاز6صنعتی روبروی سافاری

 

انواع سوله چیست؟

شما قطعا هر ساله شروع به ساخت سوله نخواهید کرد پس اطلاعات دقیقی هم در این زمینه انواع سوله نخواهید داشت در این مقاله می خواهیم اطلاعات مفید و کاملی را در رابطه با سوله ها و معایب و مزایا آن ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم، تا شما سوله دلخواه خود را بر اساس این مطالب انتخاب کنید پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انواع سوله ها سازه هایی از جنس فلز هستند که شامل دیواره ها و سقف هایی با شیب که بصورت قوسی یا هشتی در ابعاد مختلف ساخته می شوند. سوله ها به علت اینکه سازه هایی تخصصی هستند باید در نحوه ساخت آن ها به پارامترهای مختلفی توجه شود که علاوه بر کاهش هزینه های کارفرما در ساخت سوله، در آینده دچار مشکلاتی از قبیل خرابی، پوسیدگی و … نشود تا برای تعویض یا تعمیر، هزینه ای اضافه پرداخت نکنید. پارامتر ها متاثر می توانند شامل برف، باد، زلزله و اندازه ( دهانه، طول، ارتفاع ) باشند که در ساخت انواع سوله باید در نظر گرفته شود.

میزان بارش برف (سنگینی برف ) می تواند بطور مستقیم در تخریب سوله تاثیر گذار باشد. مثلا میزان بار برف دماوند 2 است پس سازه باید تحمل میزان 2 متر برف را در متر مربع داشته باشد تا مناسب دماوند باشد. همینطور برای زلزله و باد در هر شهر حد نسابی تعیین شده تا طبق آن سازه طراحی شود.

انواع مختلفی از سوله ها

ساخت سوله به سه روش زیر صورت می گیرد:

سوله سبک خرپایی: سوله سبک خرپایی را به عنوان ساخت سوله با قوطی هم می شناسند .
سوله تیر ورقی سنگین
سوله یو بی ام ( UBM )سوله های نام برده هر کدام کاربری مختص به خودشان را دارند اما برای هر کار و شرایطی باید بدانید که چه نوع سوله ای استفاده کنید یعنی به نوعی در وهله اول باید نیاز سنجی کرد. هر کدام از سوله های ذکر شده از مزایا و معایبی برخوردار هستند که دریک
نمونه از آن ها معایب قالب بر مزایا هست و در نمونه های دیگر برعکس، مزایا قالب بر معایب حالا در ادامه متوجه منظور خواهید شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران