سازه های فلزی سلوک – ساخت انواع سازه های فلزی در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی سازه های فلزی سلوک – ساخت انواع سازه های فلزی در مشهد و سراسر کشور

🔴 شرکت سازه های فلزی سلوک

🔹 شرکت سازه فلزی سلوک واقع در شهرک صنعتی چناران با ۳ سالن ۴۰۰۰ مترخط تولید،آماده همکاری درپروژه های ساختمانی،تجاری،اداری،وسوله های صنعتی میباشد.

🔹 بارزومه ی موفق در پروژه های شهرهای مشهد ،شیراز ،تهران، بندرعباس، کرمان، یزد، لار،….

✅ سرعت ساخت درپروژه های زیر ۲۰۰۰ متر کمتراز ۱۰ روز کاری ازمدت تحویل آهن آلات به شرکت ظرفیت ساخت درماه ۴۰۰ تن تیرورق باکس و…‌

 

🔸 با مدیریت معین

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد

 

مزایای سازه فلزی چیست؟

دوام:
دوام فولاد بسیار خوب است، چنانچه در نگهداری ساختمان های فلزی دقت لازم به عمل آید برای مدت طولانی قابل بهره برداری خواهند بود.

مقاومت زیـاد:
مقاومت قطعات فلزی زیاد بوده و نسبت مقاومت به وزن از مصالح بتن بزرگتر است، این امر در دهانه های بزرگ سوله ها و ساختمان های مرتفع ، خصوصاً ساختمانهایی که بر زمین های سست قرار می گیرند حائز اهمیت فراوان می باشد.

خـواص یکنـواخـت:
فلز در کارخانجات بزرگ تحت نظارت دقیق تهیه می شود و به یکنواخت بودن خواص آن می توان اطمینان کرد و خواص آن بر خلاف بتن با عوامل خارجی تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اطمینان در یکنواختی خواص مصالح، در انتخاب ضریب اطمینان کوچک موثر است که خود صرفه جویی در مصرف مصالح را باعث می شود.
خـواص ارتجـاعـی:
خواص مفروض ارتجاعی فولاد با تقریب بسیار خوبی مصداق عملی دارد، فولاد تا تنشهای بزرگ از قانون هوک به خوبی پیروی می نماید مثلاً می توان ممان اینرسی یک مقطع فولادی را با اطمینان در محاسبات وارد نمود، حال اینکه در مورد مقاطع بتنی ارقام مربوطه چندان معین و قابل اطمینان نمی باشند.

شـکل پـذیـری:
از دیگر خواص مثبت مصالح فلزی، شکل پذیری آنها است که قادرند از تمرکز تنش که در واقع علت شروع خرابی است جلوگیری کرده و نیروی دینامیکی و ضربه ای را تحمل نمایند در حالی که مصالح بتنی به دلیل ترد و شکننده بودن در مقابل این نیروها فوق العاده ضعیف می باشند که این عامل باعث می شود تا سازه های فولادی به صورت ناگهانی تخریب نشده و زمان لازم جهت تخلیه افراد و تعمیرات در آنها وجود داشته باشد.

پیوستگـی مصـالح:
قطعات فلزی با توجه به مواد متشکله آنها پیوسته و همگن می باشند ولی در قطعات بتنی صدمات وارده در هر زلزله به پوشش بتنی روی میلگرد وارد می گردد و ترکهایی در پوشش بتن پدید می آید که قابل کنترل نبوده و احتمالاً ساختمان در پس لرزه یا زلزله بعدی ضعف بیشتری داشته و تخریب می شود.
انفجار:
سازه های فولادی نسبت به ساختمان های بتنی، دارای رفتار بهتری در برابر انفجار می باشند.

تـقویت پـذیـری و امـکان مقـاوم سـازی:
قطعات ضعیف ساختمان فلزی را که در اثر اشتباه محاسباتی تغییر در مقررات و یا ضوابط اجرایی به وجود می آیند را می توان با جوش، پرچ و پیچ کردن قطعات جدید تقویت نمود و قسمت یا دهانه هایی اضافه کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران