بالاترین خریدار ضایعات در تهران – افسریه

در تهران ، تهران

معرفی بالاترین خریدار ضایعات در تهران – افسریه

🔴 غفور پورشامی

🔹 غفور پورشامی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع ضایعات در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غفور پورشامی :

✅ خرید ضایعات

✅ به بالاترین قیمت

✅ با تورین دقیق

✅ به قیمت کارخانه

و….

 

🔸 شماره تماس 09120467952

🔸آدرس تهران – افسریه

ضایعات چیست؟

ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و از آن استفاده می کنیم. ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله وغیره واژگانی است که روزمره می شنویم. اما وقتی دقیق‌تر می‌شویم و معنی ضایعات را از خود می‌پرسیم دچار ابهام می‌شویم و این سوال پیش می‌آید که ضایعات دقیقا چیست و دسته بندی آن چگونه انجام می‌شود.

ضایعات در لغت به معنی جمع ضایعه و ضایع است که کلمه ای عربی است و در فارسی برای آن معادل پسمان­ها پیشنهاد شده است که چندان متداول نیست و عموم مردم از همان واژه ضایعات استفاده می‌کنند.

انواع ضایعات

ما 4 نوع ضایعات داریم که شامل:

1.ضایعات فلزی و غیرفلزی

2.ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی

3.ضایعات صنعتی

4.ضایعات خانگی

 

ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

در یک دسته بندی کلی می توان ضایعات را به ضایعات فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی کرد:

الف) ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

ب) ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ….. حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران