خرید و فروش انواع کمپرسورهای سردخانه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خرید و فروش انواع کمپرسورهای سردخانه در تهران

🔴 مجموعه کمپرسور سرخانه سبزواری

🔹 مجموعه کمپرسور سرخانه سبزواری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش انواع کمپرسورهای سردخانه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کمپرسور سرخانه سبزواری :

✅ خریدوفروش انواع کمپرسورهای سردخانه بدون واسطه ودلال به صورت مستقیم
هم مناسب هم باکیفیت

✅ فروش کلیه قطعات کمپرسور

✅ به صورت استوک واکبند

✅ تعمیر انواع کمپرسورهای سردخانه (بیتذر،کوپلند،دی وی ام ،کویر)

و….

 

🔸 شماره تماس 09905325103

🔸آدرس تهران، علی اباد، بلوار دستواره

کمپرسور سردخانه چیست ؟

کمپرسور سردخانه و یا به طور کلی کمپرسور تبرید سیستم تراکمی به عنوان قلب سیستم سرمایش می باشد .

وظیفه کمپرسور در سیستم سردخانه در وحله اول چرخاندن مبرد در سیکل تبرید می باشد . در واقع همان نقشی که پمپ در سیستم هیدرولیک دارد ، کمپرسور سردخانه در سیستم تبرید همان نقش را ایفا می کند . از سوی دیگر نقش کمپرسور سیکل تبریدی افزایش فشار گازی است که از سمت اواپراتور می آید تا بتوان این گاز فشرده را در کندانسور تقطیر کرد و گرمایی که در قسمت اواپراتور وارد سیستم می شود را در قسمت کندانسور به محیط برگرداند .

در یک سیستم برودتی و سردخانه اغلب از کمپرسور پیستونی ، کمپرسور اسکرو یا پیچی ( حلزونی ) و کمپرسور اسکرال استفاده می شود .

کمپرسور سردخانه صنعتی چیست

کمپرسور سردخانه صنعتی انواع متفاوتی با مشخصات مخصوص به خود را می تواند داشته باشد . همان طور که می دانید سردخانه صنعتی در دو حالت بالای صفر و زیر صفر قرار می گیرد که با سالن های متفاوت قابل طراحی و بهره برداری می باشند . در این سردخانه ها متناسب با شرایط کاری که همان دمای اواپراتور و کندانسور می باشد و نوع مبرد و بار برودتی مورد نیاز این سردخانه ها ، کمپرسور صنعتی مناسب انتخاب می شود و در یونیت کندانس نصب می شود .
کمپرسور سردخانه صنعتی می تواند مورد استفاده در سردخانه های آمونیاکی ، سردخانه بالاصفر و یا زیر صفر استفاده شود . تفاوت اصلی کمپرسور زیر صفری و کمپرسور بالای صفر رنج دمایی طراحی می باشد . در کمپرسور زیر صفر معمولا رنج دمایی از 5- تا 45- می باشد و کمپرسور بالای صفر مناسب رنج دمایی 30- تا 15+ می باشد .

کمپرسور سردخانه زیر صفر refrigration compressor

کمپرسور سردخانه زیر صفر به منظور نگهداری محصولاتی که نیازمند نگهداری زیر صفر و شرایط انجماد دارند مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله محصولات پروتئینی ، محصولات فاسد شدنی ، برخی از میوه ها و ….
به طور کلی در کمپرسور سردخانه زیر صفر به دلیل بارگیری کمتر سیلندر در هنگام مکش ، هنگام تراکم فشار کمتری بر کمپرسور اعمال می شود بنابراین کمپرسور زیرصفری در مقایسه با معادل آن معمولا ضعیف تر می باشد . در مورد قطر سوپاپ نیز تفاوتی وجود دارد به این صورت که کمپرسور زیر صفری سوپاپ مکش گشادتری دارد و سوپاپ دهش تنگ تر می باشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران