صنایع روشنایی تکنو برتر – تولید و فروش پنل و بک لایت در تهران – نازی آباد

در تهران ، تهران

معرفی صنایع روشنایی تکنو برتر – تولید و فروش پنل و بک لایت در تهران – نازی آباد

🔴 صنایع روشنایی تکنو برتر

🔹 صنایع روشنایی تکنو برتر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش پنل و بک لایت در تهران – نازی آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع روشنایی تکنو برتر :

✅ تولید انواع پنل هفت وات سفید و آفتابی و نچرال

✅ بک لایت ساده در سه رنگ سفید آفتابی و نچرال

و…

 

🔸 با مدیریت مصطفی برتر

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۲۱۲۶۲۹۵۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۱۴۶۲۴۴۹

🔸 آدرس شعبه یک تهران .نازی اباد بازار دوم خ تولایی پلاک ۲۲۳ و ۲۲۱ کالای برق برتر

🔸 آدرس  شعبه دو : نازی اباد خ شیر محمدی پلاک ۶۳ کالای برق برتر شعبه دو

 

پنل بک لایت چیست؟

بسیاری از افراد اطلاعاتی در مورد پنل بک لایت ندارند و ” پنل بک لایت چیست” از جمله سوالات مشتریان صنعت روشنایی می باشد. سیستم روشنایی بک لایت یک سیستم جدید درطراحی و تولید ‌محصولات روشنایی می باشد. این محصولات دارای ویژگیهای منحصربه فردی هستند. این روشنایی ها اغلب به صورت روکار و توکار ساخته میشود. نسبت به نوع دکوراسیون و معماری از آنها استفاده میکنند. هیچ تفاوت ساختاری در تولید روشنایی بک لایت روکار و بک لایت توکار وجود ندارد. صرفا در نحوه ­ی نصب تفاوت دارند.

در محصولات بک لایت همانطورکه از نام آن مشخص است، منبع نوری دقیقا در پشت صفحه ی شکننده ی نور تعبیه شده است. و منبع نوری صفحه ای است متشکل ازتعداد زیادی LED که به صورت منظم بر روی آن قرارگرفته است. و به صورت سری موازی طراحی و مونتاژ شده اند. نظم و فاصله های یکسان LED های مونتاژ شده روی یک صفحه به عنوان منبع نوری بسیار مهم است. زیرا بایستی نور از آن سطح به صورت یکنواخت منتشر شود. که خروجی نسبتا یکنواختی حاصل گردد. در غیر اینصورت تمرکز نوری در نقطه ای بیشتر و نقاط مقابل آن به عنوان نقاط کم نور و یا تاریک دیده میشود.
مقایسه منابع روشنایی نسل قدیم و پنل های ال ای دی

پنل بک لایت چیست و چه تفاوتی با نسل قدیم منابع روشنایی دارد؟ در نسل قبلی پنل ها که همچنان هم در بازار وجود دارد و از آن استفاده میگردد، نور تولیدی از منبع نوری به صورت مستقیم بازتاب نمیشدند و به نسبت خیرگی کمتری داشتند ولی میزان روشنایی آن متناسب با حجم و اندازه ی مساحتی آن محصول بود و این مسئله مشکلاتی را در طراحی و تولید محصولاتی با روشنایی بالا ایجاد می کرد. به عبارتی هر چه توان بیشتری در منبع روشنایی نیاز داشتید محصولی با حجم بسیار بزرگتر نیاز داشتیم. این افزایش حجم نسبت به توان تولیدی در محصولات بک لایت نیز وجود دارد ولی آنقدر چشم گیر نیست و نیز در تولید محصول بک لایت پارامتر دیگری نیز برای افزایش توان مصرفی به ما کمک میکند . آنهم تراکم LED های مونتاژ شده بر روی صفحه میباشد.

چنانچه مشکل بالا رفتن دمای چیپ ها را حل کنیم ، با افزایش تراکم LED ها بر روی برد منبع نور، میتوانیم نور بیشتری تولید کنیم. در اینجا لازم است این نکته را یادآور شویم که هر چقدر تعداد LED ها در چراغ بک لایت با وات کمتر و تعداد بیشتر تولید شود در نهایت نور یکنواخت تر و یکدست تر ی داریم .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران